quad and more Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 Prettige kerst dagen toegewenst en een luisterrijk 2005. Laten we hopen dat we in 2005 nog veel mooie muziek mogen beluisteren. In ieder geval zullen de muziekale klanken ook dit jaar weer omringd worden door kerstballen, culinaire hoogstandjes en gezelligheid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 Prettige kerst dagen toegewenst en een luisterrijk 2005.Laten we hopen dat we in 2005 nog veel mooie muziek mogen beluisteren. In ieder geval zullen de muziekale klanken ook dit jaar weer omringd worden door kerstballen, culinaire hoogstandjes en gezelligheid. En dat is topic nummer 3 over kerst (als er al niet meer zijn)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 En dat is topic nummer 3 over kerst (als er al niet meer zijn)... 't Is dat ik weet hoe jong je nog bent, anders zou ik je een ouwe zeur noemen! Ik wens net, als meneer Quad, iedereen die deze en alle andere topics hierover leest gezellige Kerstdagen toe en een voorspoedig, gezond en muzikaal 2005! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 En dat is topic nummer 3 over kerst (als er al niet meer zijn)... Beste Henrie, Denk daar eens aan als je voor de zoveelste keer over auto's begint Ik begin geen topics over auto's. Ik begin alleen over auto's als de discussie mij daar heen leidt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 En dat is topic nummer 3 over kerst (als er al niet meer zijn)... Beste Henrie, Denk daar eens aan als je voor de zoveelste keer over auto's begint Ik begin geen topics over auto's. Ik begin alleen over auto's als de discussie mij daar heen leidt... Je gaat toch steeds meer op een ouwe zeur lijken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 Beste allen, Ik wens jullie eveneens een gezond en plezierig 2005! En dat we veel mooie nieuw muziek mogen ontdekken Erjee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 Leuk overal de kestgedachte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 Prettige kerst dagen toegewenst en een luisterrijk 2005.Laten we hopen dat we in 2005 nog veel mooie muziek mogen beluisteren. In ieder geval zullen de muziekale klanken ook dit jaar weer omringd worden door kerstballen, culinaire hoogstandjes en gezelligheid. Daar sluit ik mij bij aan. Positieve dingen mogen best vaker worden gezegd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 25 december 2004 Report Share Posted 25 december 2004 En dat is topic nummer 3 over kerst (als er al niet meer zijn)... Beste Henrie, Denk daar eens aan als je voor de zoveelste keer over auto's begint Ik begin geen topics over auto's. Ik begin alleen over auto's als de discussie mij daar heen leidt... Beste allemaal, Een heel fijne (zalige voor degene die zich daar beter in kunnen vinden) Kerst en een heel gelukkig Nieuwjaar. En nu we het toch over auto's hebben, in grote getallen genieten (en kopen ) van de nieuwe Nissan Murano, Nissan Pathfinder, Nissan 350Z Roadster, Nissan Micra C+C en Nissan Navarra. Enno Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 25 december 2004 Report Share Posted 25 december 2004 Een ieder zalige kerstdagen toegewenst en vergeet niet deze te draaien.... vanaf vinyl natuurlijk ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts