[[Game]] Posted 5 mei 2003 Report Share Posted 5 mei 2003 Geplaatst door John: Het zal mijn geluid niet te goede komen als ik mijn speakers op de versterker moet gaan plaatsen , al zal een korte kabel ook zijn voordelen hebben Nee Game inderdaad ... dat is toch wat veel van het goeie, ik heb even geteld dan ik 2 mtr kan missen per speaker, ook rekening houdend met de toekomstige grotere woonkamer ect ect ... jammer voor je maar hij is nieuw ook te koop PAUL , hij blijft intact .... gelukkig maar, vond het ook zonde om erin te gaan zagen en mijn vrouw zei ook al .... liever te lang dan te kort jammer, maar wel cool dat je eventueel bereid was zoiets te regelen. Nieuw doe ik denk ik niet (daar kan een student een jaar voor leven - dat vergeef ik me volgend jaar niet ), ik vindt wel wat. En audiopaul kan ook weer rustig ademhalen. dankjewel ieg! game Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 5 mei 2003 Report Share Posted 5 mei 2003 Geplaatst door [[Game]]: jammer, maar wel cool dat je eventueel bereid was zoiets te regelen. Nieuw doe ik denk ik niet (daar kan een student een jaar voor leven - dat vergeef ik me volgend jaar niet ), ik vindt wel wat. En audiopaul kan ook weer rustig ademhalen. dankjewel ieg! game ach Game voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 5 mei 2003 Report Share Posted 5 mei 2003 Geplaatst door [[Game]]: jammer, maar wel cool dat je eventueel bereid was zoiets te regelen. Nieuw doe ik denk ik niet (daar kan een student een jaar voor leven - dat vergeef ik me volgend jaar niet ), ik vindt wel wat. En audiopaul kan ook weer rustig ademhalen. dankjewel ieg! game BTW hier zitten allemaal jongens , het was sodejuu zijn idee , wij wilde van het geld die deze opbracht een week naar Parijs gaan met zijn tweetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 5 mei 2003 Report Share Posted 5 mei 2003 Geplaatst door John: BTW hier zitten allemaal jongens , het was sodejuu zijn idee , wij wilde van het geld die deze opbracht een week naar Parijs gaan met zijn tweetjes met de fiets? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 5 mei 2003 Report Share Posted 5 mei 2003 Geplaatst door John: BTW hier zitten allemaal jongens , het was sodejuu zijn idee , wij wilde van het geld die deze opbracht een week naar Parijs gaan met zijn tweetjes Je weet, ik denk heel veel aan jouw ...... en aan je toekomstige phonotrap Parijs ..... met geen 20 paarden en ook niet met de fiets Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 5 mei 2003 Report Share Posted 5 mei 2003 Geplaatst door Sodejuu: Je weet, ik denk heel veel aan jouw ...... en aan je toekomstige phonotrap Parijs ..... met geen 20 paarden en ook niet met de fiets Oke , dan wordt het gewoon Den Bosch naar Hans v L Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 Dear Sam, Midnight 3 is the better version. Midnight 3 is a "Spread Spectrum" cable, which menas that it uses 3 different size conductors. Any single size or shape of conductor has a specific distortion profile. Even though radially symmetrical conductors (solid round or tubular) have the fewest discontinuities, any particular size does have a sonic signature. SST is a method for significantly reducing the awareness of these character flaws by using a precise combination of different size conductors. Regards, Alasdair Patrick AudioQuest dit is antwoord van audioquest...kunnen jullie daar nog iets over zeggen?? dankje wel - game Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 a.q maakt erg mooie producten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 dankje jopie... game Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 maar jij dan john? versie 3 is beter dan 2 volgens de site. heb jij of iemand anders redenen om aan te nemen van niet??? game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 Geplaatst door [[Game]]:maar jij dan john? versie 3 is beter dan 2 volgens de site. heb jij of iemand anders redenen om aan te nemen van niet??? game Ik zou niet weten waarom. Als je het audiocable Cookbook erbij neemt, dan staat daar ongeveer hetzelfde in. Verschillende aders van verschillende dikte heffen elkaars zwakke punten op. Ik heb net mijn Forest+ eens van dichtbij bekeken, maar daar zitten 12 aders in met dezelfde dikte zo te zien, maar op de kabel staat "Forest+ -> Solid FPC-Copper 6 and Solid FPC-Copper Hyperlitz" Het moet niet gekker worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 okee. dankje sodejuu. heb jij dat cookboek? is het interessant? groeten game - die silverbullits gaat bouwen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 Helaas, ik heb dat boek ook niet. Het is geschreven door Allen Wright. Stefan heeft er een hoop uitgehaald om de Silver Bullit te bouwen. Hij heeft dat boek wel. Als je goed zoekt vind je wel wat teksten uit dat boek op het web. Als je het boek echt wil hebben kun je dat HIER wel bestellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 Geplaatst door [[Game]]:maar jij dan john? versie 3 is beter dan 2 volgens de site. heb jij of iemand anders redenen om aan te nemen van niet??? game Nee hoor totaal niet .. ik vind de Midnight II wel al een kabel met behoorlijke eigenschappen , de III ken ik niet en wil hem voorlopig ook niet kennen ben zeer tevreden met de II en ben ook niet zo'n persoon die altijd het nieuwste moet hebben, alleen met vrouwen heb ik dat wel eens Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 9 mei 2003 Report Share Posted 9 mei 2003 mn vdh cs122 vandaag verkocht, en voor nood de meest oude 1mm dropveter die in huis was erop gegooid. Wat klinkt die vdhul dan dof en warm en wollig. kortom anders maar niet slechter. de vdh gaf wel meer detail. en een rijkere klank. maar ik kan wachten tot ik de audioquest heb. game Link to comment Share on other sites More sharing options...
fenton Posted 9 mei 2003 Author Report Share Posted 9 mei 2003 moet je nu is wat weten, ik ging me dus de GR8 van audioquest aanschaffen, nu krijg ik van iemand XRL silverkabel..cadeau! als dat geen meevaller is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts