Sofa Posted 27 december 2004 Report Share Posted 27 december 2004 Om mijn ontvangst te verbeteren, heb ik mij een binnenhuisantenne (Thomson met 2 sprieten en 1 draaibare 'oor' in't midden) met regelbare versterking aangekocht. Dit valt echter serieus tegen. Vroeger gebruikte ik een zelfgemaakte 'T' antenne, die niet veel slechter was. Als ik als een zot begin te draaien met de sprieten, wil het wel wat beter zijn, maar dat is toch iets wat ik zeker niet wil gaan doen. Iemand een idee hoe ik de ontvangst kan verbeteren? Ik heb de mogelijkheid, om op de zolder een grotere antenne te plaatsen. Ik begin er echter pas aan als dit ook werkelijk garantie op verbetering biedt. De bedoeling is om de klassieke zenders (klara, musique 3, ...) te ontvangen. Als iemand nuttige tips heeft? Graag. Groeten, Sofa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 27 december 2004 Report Share Posted 27 december 2004 Deze heb je natuurlijk al gelezen: zelfbouwantenne Hear Of anders deze: antenne voor freaks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sofa Posted 27 december 2004 Author Report Share Posted 27 december 2004 Deze heb je natuurlijk al gelezen: zelfbouwantenne Hear Of anders deze: antenne voor freaks Beste Richard, met schaamte moet ik toegeven dat ik eerst de vraag gepost heb, om daarna te gaan zoeken in't forum en ... inderdaad uit te komen op beide posts. Mijn excuses hiervoor maar toch bedankt, Sofa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts