Alfons.G Posted 29 december 2004 Report Share Posted 29 december 2004 Hallo Afgelopen vad show was ik zeer onder de indruk van de hepta speakers ,heb verder nog niet naar de speakers geluistert behalve op de vad show en ga dit snel doen . Maar wil weten of iemand ervaring heeft met deze speakers en zo ja hoe deze is . MOcht ik ze gaan kopen ,want er zijn meer speakers in de race, dan komt ie te hangen achter een : van medevoort CA 222 van medevoort PA 444 mono en dit twee keer Arcam cd82 diva Ga zelf binnen kort luisteren maar wil even weten wat jullie ervaring is. MvG Alfons Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groene Leeuw Posted 29 december 2004 Report Share Posted 29 december 2004 HalloAfgelopen vad show was ik zeer onder de indruk van de hepta speakers ,heb verder nog niet naar de speakers geluistert behalve op de vad show en ga dit snel doen . Maar wil weten of iemand ervaring heeft met deze speakers en zo ja hoe deze is . MOcht ik ze gaan kopen ,want er zijn meer speakers in de race, dan komt ie te hangen achter een : van medevoort CA 222 van medevoort PA 444 mono en dit twee keer Arcam cd82 diva Ga zelf binnen kort luisteren maar wil even weten wat jullie ervaring is. MvG Alfons Beste Alfons, Als 't geluid je bevalt kun je gerust Hepta kopen. Kwa bouwkwaliteit zit het zeker goed. Echt "value for money"! Welke model heb je toen gehoord? Groeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alfons.G Posted 29 december 2004 Author Report Share Posted 29 december 2004 Hun nieuwste model ben even de naam kwijt. Alfons Link to comment Share on other sites More sharing options...
henk93 Posted 29 december 2004 Report Share Posted 29 december 2004 Het nieuwste model heet EXPERTISE. Zie ook www hepta. nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts