Jump to content

Cadence

AudioBill
 Share

Recommended Posts

Hoi,

Heb gisteren van de Cadence speakers, de Avita, gezien en ff gehoord. Zien er apart uit moet ik zeggen, het geluid viel mij in eerste instantie ook erg mee, ga volgende week eens goed na ze luisteren! Het zijn speakers uit India?! En het zijn Hybrid luidsprekers! Wie heeft meer ervaring met dit merk en kan er wat zinnigs over zeggen?

www.cadenceaudio.com/productfr.html

Groetjes AudioBill

Ik heb ze een tijdje geleden beluisterd.

Ik moet zeggen een mooi geluid.

Ik vond het een mooie muzikale speaker, de bas was stevig en heel strak en het midden hoog helder en sprankelend.

Ik vond alleen dat de speaker met pop muziek wat snel aan zijn tax zat.

Ik draaide het nr frozen van madona en merkte dat het diepe laag de conus flink liet uitslaan bij beetje luid nivo. Daarintegen klonk het perfect ook het laag ging mooi diep.

Als je niet echt luid speelt is dit een aanrader. Pop klasiek en jazz klinkt erg mooi. De speaker heeft een wat warm karakter en dat spreekt mij wel aan.

Veel succes. :D

Wie heeft meer ervaring met dit merk en kan er wat zinnigs over zeggen?

Een van onze leden had ze eens naar de audioclub gehaald.

Had die toen aangesloten op de Pathos Classic One.

Op zich zeer fraaie speakers met een hoog rendement. Met zware eindbakken is hier met enige voorzichtigheid heel goed van te genieten.

Fraaie buizenbakken zijn betere keuzes voor deze speaker.

Geen beste keuze voor liefhebbers van pittigere muziek; the Sex Pistols, om maar eens wat te noemen...

Groet,

Erjee.

Volgens mij was het niet de Avita maar een tandje hoger de Arista. Maar dat zal wel niet veel verschil uit maken, denk ik. Zal misschien iets meer power kunnen verdragen, denken jullie ook niet? Ik ga eens luisteren bij Helder in Meerssen, kijken of ze Fear Factory en Napalm Death aan kunnen!? Als ze knallen gaan we tenminste goed het nieuwe jaar in, toch?! :lol:

Groetjes AudioBill

Ik ga eens luisteren bij Helder in Meerssen, kijken of ze Fear Factory en Napalm Death aan kunnen!? Als ze knallen gaan we tenminste goed het nieuwe jaar in, toch?! :lol:

Groetjes AudioBill

Wat zijn dit toch voor beangstigende, masochistische trekjes? :ph34r::D:ph34r:

Hoi Audiobill,

De Cadence's heb ik een aantal maal in Meerssen mogen beluisteren. Het zijn zeker geen verkeerde speakers, ze zien er een hooguit een beetje vreemd uit. Deze luidsprekers zijn volgens mij niet zo gevoelig voor de hoeveelheid stroom die de verstereker leverd.

Halverwege december heb ik bij helder geluisterd naar de combinatie met een Musical Fidelity KW500 en de AE1 van Acoustic Energy. De AE1's hebben daar eigenlijk alles wat ik tot dusver heb gehoord weggespeeld, ook de Cadence speakers. Zelf met jou muziekvoorkeur zouden ze geen problemen hebben denk ik. De Cadence ook niet overigens, ze zijn het beluisteren zeker waard.