Hans van Liempd Posted 16 januari 2005 Report Share Posted 16 januari 2005 Ik ben benieuwd wat er van Crown en Mark Levinson overblijft. ML wordt al in China gemaakt en heeft al "nieuwe" modellen. Nog even, en het zijn ook van die "blik met plastic prullen..." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 januari 2005 Report Share Posted 16 januari 2005 En wanneer wordt Array overgenomen door de Harman Consumers Group? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 16 januari 2005 Report Share Posted 16 januari 2005 En wanneer wordt Array overgenomen door de Harman Consumers Group? Voor zover ik weet is er nog geen bod geweest..... Ik denk ook niet dat HK hierin geinteresseerd is.... Teveel werk, en te weinig winst... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 januari 2005 Report Share Posted 16 januari 2005 En wanneer wordt Array overgenomen door de Harman Consumers Group? Voor zover ik weet is er nog geen bod geweest..... Ik denk ook niet dat HK hierin geinteresseerd is.... Teveel werk, en te weinig winst... Dat laatste kan HK vast wel ombuigen tot weinig werk en veel winst... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 17 januari 2005 Report Share Posted 17 januari 2005 En wanneer wordt Array overgenomen door de Harman Consumers Group? Voor zover ik weet is er nog geen bod geweest..... Ik denk ook niet dat HK hierin geinteresseerd is.... Teveel werk, en te weinig winst... Dat laatste kan HK vast wel ombuigen tot weinig werk en veel winst... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 17 januari 2005 Report Share Posted 17 januari 2005 En wanneer wordt Array overgenomen door de Harman Consumers Group? Voor zover ik weet is er nog geen bod geweest..... Ik denk ook niet dat HK hierin geinteresseerd is.... Teveel werk, en te weinig winst... Dat laatste kan HK vast wel ombuigen tot weinig werk en veel winst... Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 17 januari 2005 Report Share Posted 17 januari 2005 ...waarschijnlijk is Array nog niet bekend genoeg in Amerika of zo... Van den Hul wel: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 17 januari 2005 Report Share Posted 17 januari 2005 ...waarschijnlijk is Array nog niet bekend genoeg in Amerika of zo... Van den Hul wel: Tja... die frontplaten heb ik er ook op zitten, maar het blijven Array's Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 18 januari 2005 Report Share Posted 18 januari 2005 ...waarschijnlijk is Array nog niet bekend genoeg in Amerika of zo... Van den Hul wel: Tja... die frontplaten heb ik er ook op zitten, maar het blijven Array's Tja alles komt bij wijze van spreken uit een fabriek niets nieuws onder de zon. Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 18 januari 2005 Report Share Posted 18 januari 2005 Hallo, Ik heb jaren de r90's gehad en stuurde deze aan met een duson a10 (50w klasse A). En dat ging prima !!! Groet, Turtle Ja logisch heh klasse a bakken van dit kaliber...hebben een stel zwaar overbemeten trafo...en dus veel reserves endus stabieler als een van 50w a/b Nahja ik moet het doen met 100w klasse A de rekning is wel wat minder leuk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts