Jump to content

High End

Leeuwarden
 Share

Recommended Posts

Hij laat er niet zoveel van heel anders dat die er leuk uit ziet. Maar is dat dan weer verwonderlijk? Gaat hij roepen dat je speakers bij de Aldi moet halen ipv de sponserende winkeliers en importeurs? Ik weet het niet ;)

Was Rene van Es niet degene die ooit liet weten negatieve ervaringen niet te publiceren? Ik kan mij nog een discussie omtrent het wel/niet publiceren van negatieve ervaringen herinneren.

Blijkbaar geldt de mening van Rene niet voor de Aldi?

groet,

Ja hoor, dat had hij gezegd. Men moest immers de vakhandel te vriend houden? Aldi is geen vakhandel, dus hij kan zijn gang gaan. Overigens benieuwd als Aldi gaat stunten met echt bekende merken... B&W afplakken, merknaampje Flexat er op en de Nautilussen gaan met bosjes de winkel uit. Hahaha. :D .

Opvallend in dat stukje: Zijn vrouw komt er dit keer niet aan te pas! Zou die ze wel goed gevonden hebben?

Trouwens wel knullig dat ie eerst vergeet de laagsectie aan te sluiten en dan verbaasd is dat het schel klinkt of zou ie dat standaard eerst met alle bi-wire aansluitingen testen? Vreemd hoor :o

Het blijft wel :lol::lol::lol::lol::lol: met die jongen.

;)

Zoals marc al het ook al aangaf vind ik het meest interessante dat Rene van Es in het verleden onze vraag waarom er alleen goede recensies worden gepubliceerd beantwoorde met de stelling dat een slecht product het niet verdient om gepubliceerd te worden. Nu staat er dan toch een slechte recensie in, dus erg consequent komt het niet over.

Zou het te maken kunnen hebben met de geloofwaardigheid van de recensies in het algemeen? Als in: "er moet wel een slechte recensie instaan, anders geloven de lezers me niet meer". Mocht dit waar zijn, dan nog vindt ik het slap dat hij een speakerpaar van de Aldi heeft getest. Die zijn bij voorbaat al onder het gemiddelde niveau van de site en haar leden.

Laat Rene maar reageren, dan weten we meer (zonder gespeculeer).

[speculeer]Hifi.nl is qua inkomsten afhankelijk van de Hifi branche. Zo'n actie van de Aldi is niet goed is voor de branche. Vandaar de recensie.[/speculeer]

Binnenkort een van Es-recentie van "busjesspeakers", van Es op stap in Beverwijk of naar het Waterlooplein ogeleukt met zijn indrukken van de nabij gelegen Walletjes?

:D:rolleyes:

Het is allemaal marketing praat - geldpraat - niet eerlijke praat.. alles wordt naar het positieve gebogen.. recensisten zijn goed in het verbuigen van de waarheid, net zoals de media. Minpunten worden weer tegen pluspunten afgewegen en uiteindelijk ligt de balans nog steeds ver in het positieve gebied.. of het nu om Yoko gaat of om een setje avalons.

........

Mvgr

eigenlijk moeten ze dus verkoper worden B)

Toch dien je ergens te beginnen. Bijvoorbeeld bij Rene, waarna je als beginnend hifi-fan de Aldi links laat liggen. Toch goed advies lijkt me  ;)

Idd, van Rene kun je ook leren dat je als beginnend audioliefhebber ook geen Siltech snoe®tjes kan/wil betalen.

Dat schiet dus lekker op :P:lol: