tvleeskr Posted 4 januari 2005 Report Share Posted 4 januari 2005 Kunst, Kult of Kul? Ervaringen met de Tivoli Audio modellen One, Three en PAL. Door Thom Vleeskruyer Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 4 januari 2005 Report Share Posted 4 januari 2005 Mooi verhaal, maar eigenlijk vind ik het gewoon een veel te dure design transistor radio (en ja, ik heb hem gehoord). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 4 januari 2005 Report Share Posted 4 januari 2005 Leuk verhaal! Toevallig heb ik m'n vrouw met de kerst zo'n radiootje kado gedaan, de Tivoli Model One. Ze vind die installatie van mij nl. v Link to comment Share on other sites More sharing options...
nout Posted 4 januari 2005 Report Share Posted 4 januari 2005 Goeie recensie zeg! En het bevestigd mijn vermoedens die ik heb bij de PAL en wekkerradio. Model One zet ik op mijn verlanglijstje (ook al zal ik waarschijnlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viking Posted 5 januari 2005 Report Share Posted 5 januari 2005 Inderdaad heel leuk neergezet. Hulde. De Model One was een kerstcadeau voor mijn vrouw een paar jaar geleden, en staat sinds die tijd in de keuken. Direct een plek gekregen en niet meer weg te denken. En menig visite staat met open mond naar de ding te kijken (en inderdaad luisteren). Binnen korte tijd had een paar van de buren ook en One staan. Qua klank vind ik hem, de afmetingen gezien, uitstekend qua muziek. Sommige stemmen (vooral mannenstemmen) worden bij praten wat vreemd, volgens mij zit er een aandikking in het laag, die ook zorgt voor dat die groter klinkt dan die is. Hij is absoluut nit neutraal, maar toch meer dan aangenaam. Henry Kloss wist donders goed wat die mee bezig was. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 5 januari 2005 Report Share Posted 5 januari 2005 Goeie recensie zeg! En het bevestigd mijn vermoedens die ik heb bij de PAL en wekkerradio. Model One zet ik op mijn verlanglijstje (ook al zal ik waarschijnlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 5 januari 2005 Report Share Posted 5 januari 2005 Goeie recensie zeg! En het bevestigd mijn vermoedens die ik heb bij de PAL en wekkerradio. Model One zet ik op mijn verlanglijstje (ook al zal ik waarschijnlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 5 januari 2005 Report Share Posted 5 januari 2005 ........... of te gierig om voor je vrouw een leuk kadootje te kopen? Gelukkig geniet mijn vrouw ook van mijn set, die laat zich niet afschepen met een portable.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 5 januari 2005 Report Share Posted 5 januari 2005 ........... of te gierig om voor je vrouw een leuk kadootje te kopen? Gelukkig geniet mijn vrouw ook van mijn set, die laat zich niet afschepen met een portable.. ...en mijn vrouw is al dolgelukkig met die portable, kun je nagaan hoe intens ze daarna geniet van de set! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nout Posted 5 januari 2005 Report Share Posted 5 januari 2005 Goeie recensie zeg!En het bevestigd mijn vermoedens die ik heb bij de PAL en wekkerradio. Model One zet ik op mijn verlanglijstje (ook al zal ik waarschijnlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 6 januari 2005 Report Share Posted 6 januari 2005 Goeie recensie zeg!En het bevestigd mijn vermoedens die ik heb bij de PAL en wekkerradio. Model One zet ik op mijn verlanglijstje (ook al zal ik waarschijnlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 7 januari 2005 Report Share Posted 7 januari 2005 ai. de model three klinkt beter dan the one. Teminste als je hem in stereo gebruikt en goed polecheckt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 7 januari 2005 Report Share Posted 7 januari 2005 Erg leuke recensie dat wel. ik ben ook erg enthousiast over Tivoli. het maakt gewoon muziek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Immortal Posted 17 januari 2005 Report Share Posted 17 januari 2005 Ik heb sinds dit weekend een Model Three en die geeft echt een waanzinnig geluid. Prachtig, vol en vooral "raak". Vult met gemak een ruimte van 10x4 met muziek (natuurlijk zonder echte geluidsdruk natuurlijk). En ik heb absoluut geen last van de verlichting! Ik kan hem helaas niet vergelijken met de Model One. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 3 februari 2005 Report Share Posted 3 februari 2005 De model one maakt inderdaad muziek, meer dan een stereo set met BNS zuilen die naast deze model one stond te spelen bij RAF. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts