Jump to content

Tivoli radio's

tvleeskr
 Share

Recommended Posts

Inderdaad heel leuk neergezet. Hulde. :D

De Model One was een kerstcadeau voor mijn vrouw een paar jaar geleden, en staat sinds die tijd in de keuken. Direct een plek gekregen en niet meer weg te denken. En menig visite staat met open mond naar de ding te kijken (en inderdaad luisteren). Binnen korte tijd had een paar van de buren ook en One staan. Qua klank vind ik hem, de afmetingen gezien, uitstekend qua muziek. Sommige stemmen (vooral mannenstemmen) worden bij praten wat vreemd, volgens mij zit er een aandikking in het laag, die ook zorgt voor dat die groter klinkt dan die is.

Hij is absoluut nit neutraal, maar toch meer dan aangenaam. Henry Kloss wist donders goed wat die mee bezig was.

........... of te gierig om voor je vrouw een leuk kadootje te kopen?  :P  ;)

:D

Gelukkig geniet mijn vrouw ook van mijn set, die laat zich niet afschepen met een portable.. :P

:lol:

...en mijn vrouw is al dolgelukkig met die portable, kun je nagaan hoe intens ze daarna geniet van de set! :P:lol:

Guest muziekfreak
Goeie recensie zeg!

En het bevestigd mijn vermoedens die ik heb bij de PAL en wekkerradio.

Model One zet ik op mijn verlanglijstje (ook al zal ik waarschijnlijk

• 2 weeks later...

Ik heb sinds dit weekend een Model Three en die geeft echt een waanzinnig geluid. Prachtig, vol en vooral "raak". Vult met gemak een ruimte van 10x4 met muziek (natuurlijk zonder echte geluidsdruk natuurlijk). En ik heb absoluut geen last van de verlichting! Ik kan hem helaas niet vergelijken met de Model One.

• 3 weeks later...