dirkie007 Posted 5 januari 2005 Report Share Posted 5 januari 2005 Wanneer ik de laatste nieuwe cd's op men vaste schijf plaats om ze daarna speel, hoor ik om de zoveel seconden de welgekende klik. Zou de Cambridge dit ook hebben ???? Wanneer je je cd's op de harde schijf zet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snarf aka Frans Posted 5 januari 2005 Report Share Posted 5 januari 2005 Krijg je tikken als je een cd in de computer op de harde schijf zet? dan is er iets mis met je software. Probeer een andere ripper. Ik neem aan dat genoemde cambridge dit probleem niet heeft, zou anders een waardeloos product zijn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Khoral Posted 5 januari 2005 Report Share Posted 5 januari 2005 Hoi, Grote kans dat die tikken komen omdat de kopieerbeveiliging de nummers onklaar maakt. Zoek een nieuwer of ander programma. Of probeer het analoog op te nemen i.p.v digitaal rippen. m.v.g Khoral. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts