bees Posted 6 januari 2005 Report Share Posted 6 januari 2005 goedemiddag allemaal....... ik loop al een poosje te zinnen op een q-dac upgrade voor mijn cd7... ( 4/500 euro? ) nu zag ik 2e hands een cyrus dacmaster te koop..... na een bezoek aan de website van cyrus bleek dat die apparaten ook nieuw nog steeds gemaakt worden en dat daar een gebalanceerde uitgang aan zit...... (daar houd mijn versterker wel van) wat is wijsheid, wat zijn er verder voor alternatieven en wat kost zo'n cyrus dacmaster/dac xp.... en is zo'n oudere dacmaster beter dan de standaard dac die nu in mijn speler zit? tenslotte moet het wel enigzins betaalbaar blijven..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 6 januari 2005 Author Report Share Posted 6 januari 2005 niemand????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rroord Posted 7 januari 2005 Report Share Posted 7 januari 2005 De dacmaster wordt niet meer gemaakt. Het lijkt me ook geen nuttige 'upgrade' voor je. De Dac X(P) zeker wel, maar ze zijn nogal prijzig (zeker in nederland). De XP kan direct je voorversterker vervangen zie hier voor de nederlandse importeur: Cyrus nederland zie hier voor de unofficial cyrus website: Unofficial Cyrus btw, ook de Qmodule wordt zover ik weet niet meer gemaakt, maar er is af en toe tweedehands wel aan te komen. Wil je niet te veel uitgeven, dan zou ik hiervoor gaan.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rroord Posted 7 januari 2005 Report Share Posted 7 januari 2005 Overigens wordt de CD7Q nu redelijk vaak aangeboden tweedehands. (nu er een nieuwe serie 8 uit is). Misschien kan je beter daar naar zoeken en je huidige CD7 verkopen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 7 januari 2005 Author Report Share Posted 7 januari 2005 daar was ik ook al bang voor..... bb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts