Jump to content

AZE dempers

marjellak
 Share

Recommended Posts

Trouwens ik heb nog nooit iemand gehoord dat het anders klinkt als er een lage of een hoge druk gebied voorbij komt. Dat zou nou toch echt nog eens verschil moeten uitmaken. (verandering van overdracht via de lucht etc.) :blink:

max zo een beetje 1035 / 1040 min ergens 965 / 970 toch een procent of 7 verschil. In ieder geval meer verschil dan de 0,000000001 % verschil van de loodbitumen onder de speksteen.

:P

Mike

max zo een beetje 1035 / 1040 min ergens 965 / 970 toch een procent of 7 verschil. In ieder geval meer verschil dan de 0,000000001 % verschil van de loodbitumen onder de speksteen.

Mike

Ik heb ook nog wat geprobeerd met spikes e.d. onder de speakers, totdat ik gewoon een aantal kilo zand onderin de kast heb gestort. Alle eventuele problemen opgelost.. ;)

max zo een beetje 1035 / 1040 min ergens 965 / 970 toch een procent of 7 verschil.  In ieder geval meer verschil dan de 0,000000001 % verschil van de loodbitumen onder de speksteen.

Mike

Ik heb ook nog wat geprobeerd met spikes e.d. onder de speakers, totdat ik gewoon een aantal kilo zand onderin de kast heb gestort. Alle eventuele problemen opgelost.. ;)

Kijk, daar kan ik wat mee. Iets aan de speaker doen, daar kan ik me goed in vinden. Dat zou nou een mod zijn waar ik serieus naar zou willen luisteren / proberen etc.

Wat blokjes masterbase of een set goede (enkelvoudige) dempers, dat is misschien ook nog tot daar aan toe maar verder niet

Wat blokjes masterbase of een set goede (enkelvoudige) dempers, dat is misschien ook nog tot daar aan toe maar verder niet

Met mijn cd-speler heb ik dat geprobeerd, ook nog spikes tussen versterker en cd-speler, loodbitumen in mijn speler.

Bij mij 0,0 effect, maar dat kan ook doordat de resolutie van mijn set niet hoog genoeg is. ;)

Ik wil hiermee niet zeggen dat het onzin is, alleen dat de effecten wat minder kunnen zijn dan soms beweerd wordt.

Wat wel zeer veel effect had was demping van mijn platenspeler..

Is het niet gewoon verbeelding, inprenting, er moet en zal verschil zijn, verkouden, rare kronkel in je gehoorgang, teveel gedronken gisteren ?

Met alle respect hoor en nee ik heb het niet getest maar zeggen dat je een hoorbaar verschil hoort van wel of geen loodbitumen onder je speksteen boven je spikes op rubber mat met nog 2 x masterbase en dempers ertussen ?

Me hoela !!!

Andere apparatuur, dragers, kabels tot daar aan toe maar je kunt ook overdrijven. (tss. loodbitumen onder je speksteen)

En nee ik ga die onzin niet testen. En nee ik laat me daarom niet de mond snoeren. Er bestaat ook nog zoiets als een gezond verstand.

Ga toch muziek luisteren

misschien heb je zelf te veel gedronken

Is het niet gewoon verbeelding, inprenting, er moet en zal verschil zijn, verkouden, rare kronkel in je gehoorgang, teveel gedronken gisteren ?

Met alle respect hoor en nee ik heb het niet getest maar zeggen dat je een hoorbaar verschil hoort van wel of geen loodbitumen onder je speksteen boven je spikes op rubber mat met nog 2 x masterbase en dempers ertussen ?

Me hoela !!!

Andere apparatuur, dragers, kabels tot daar aan toe maar je kunt ook overdrijven. (tss. loodbitumen onder je speksteen)

En nee ik ga die onzin niet testen. En nee ik laat me daarom niet de mond snoeren. Er bestaat ook nog zoiets als een gezond verstand.

Ga toch muziek luisteren

Jaa zo hoor ik het graag

je hebt groot gelijk hoor , ik heb ook van alles getest en geprobeerd.

En veel dingen zijn echt kolder . :P

Er zijn mensen die zoveel geld uit gegeven hebben dat ze die verschillen WILLEN horen.

Ik heb zelf een leuke muziekale set samengestelt en heb wel met wat accesoires de puntjes op de i gezet maar in de basis bleef het geluid hierdoor het zelfde.

Voor mij is het belangrijkste genieten van muziek en hifi is keuk om mee te knutselen.

groeten marcel