Jempie Posted 6 januari 2005 Report Share Posted 6 januari 2005 volgens www.faillisementen. com is Organized Electronics per 9 december 2004 failliet. dus ook de Hifi-klapper !! Ik ben dus geld kwijt Mazzel Jempie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viking Posted 6 januari 2005 Report Share Posted 6 januari 2005 Dat isnatuurlijk balen , maar toch niet helemaal onverwacht... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 6 januari 2005 Report Share Posted 6 januari 2005 volgens www.faillisementen. com is Organized Electronics per 9 december 2004 failliet. dus ook de Hifi-klapper !! Ik ben dus geld kwijt Mazzel Jempie Beste, Das dus mooi klote! Kan ik dus ook naar mijn nog te krijgen 4400 euro fluiten! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 6 januari 2005 Report Share Posted 6 januari 2005 au... pijnlijk. Altijd vervelend dit soort verhalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 6 januari 2005 Report Share Posted 6 januari 2005 ja, de klaten zijn de pineut en zelf kunnen ze weer opnieuw beginnen onder een andere naam Het zal niet de eerste keer zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
RALF Posted 6 januari 2005 Report Share Posted 6 januari 2005 lijkt me bij deze oplichter geen probleem die vent is toch met zijn kop op tv geweest ik bedoel je doet toch niet nog eens zaken met deze praatjesmaker ja de spullen komen eraan e.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 6 januari 2005 Report Share Posted 6 januari 2005 Beste, Heeft iemand enig idee hoe ik erachter kan komen wie zijn curator is? Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 6 januari 2005 Report Share Posted 6 januari 2005 Beste, Heeft iemand enig idee hoe ik erachter kan komen wie zijn curator is? Groeten, Bas Curator: mr. P. Bosma Telefoon: 036-5221123 (KvK Flevoland) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 6 januari 2005 Report Share Posted 6 januari 2005 Beste Richard, Heel erg bedankt. Ik ben niet zo handig met dit soort dingen. Ik ga morgen direct bellen. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 6 januari 2005 Report Share Posted 6 januari 2005 Heel erg bedankt. Ik ben niet zo handig met dit soort dingen.Ik ga morgen direct bellen. Groeten, Bas Het is te hopen dat je nog wat kan vangen, vaak kom je onder op de stapel te liggen. Voor een beginnend bedrijf kan een dergelijk bedrag al erg lastig zijn om te verliezen. Maar aan de andere kant, als er al een boedelveiling komt moet je beslist gaan kijken of je de schade beperkt kan houden, flink bieden dan . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 6 januari 2005 Report Share Posted 6 januari 2005 Heel erg bedankt. Ik ben niet zo handig met dit soort dingen.Ik ga morgen direct bellen. Groeten, Bas Het is te hopen dat je nog wat kan vangen, vaak kom je onder op de stapel te liggen. Voor een beginnend bedrijf kan een dergelijk bedrag al erg lastig zijn om te verliezen. Maar aan de andere kant, als er al een boedelveiling komt moet je beslist gaan kijken of je de schade beperkt kan houden, flink bieden dan . Beste Richard, Het gaat om ene set Infinity Beta's die daar nog staan en mijn eigendom zijn. Elke afspraak omtrend goede afhandeling en/of betaling zijn geschonden. Ik heb daar in het openbaar altijd over gezwegen, maar nu is dat afgelopen. Ik ga ze proberen terug te vorderen. Bedankt! en wens me sterkte, Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porcino Posted 6 januari 2005 Report Share Posted 6 januari 2005 Good luck! Zou ff juridische hulp vragen bij een rechtswinkel bij jou in de buurt! (Das natuurlijk als dit eerste telefoontje niet werkt...) Merijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 6 januari 2005 Report Share Posted 6 januari 2005 ... en wens me sterkte, Sterkte Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 6 januari 2005 Report Share Posted 6 januari 2005 Bij een faillissement krijgen de schuldeisers een evenredig deel van de boedel (van wat er over is). De banken (de boeven) zijn vaak wel preferent met als gevolg dat er weinig over is voor de normale schuldeisers. Dan gaat het wel over schulden. Als die Infinities er nog staan en Sebastiaan zijn eigendom kan bewijzen dan vallen ze buiten de boedel en krijgt hij ze in principe terug. Als die club die dingen heeft doorverkocht heeft Sebastiaan alleen maar recht op geld en zal hij in de praktijk maar heel weinig terug krijgen. Sebastiaan heeft dat geld/die Infinities nog niet. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 6 januari 2005 Report Share Posted 6 januari 2005 Maar helemaal vooraan de rij staat de belastingdienst.. Makkelijker kunnen we het niet maken, wel oneerlijker. btw info http://www.failliet.net/artikelen/index.htm en http://www.wsnp.rvr.org/pblksinfo/data/folders/fld_eiser.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 6 januari 2005 Report Share Posted 6 januari 2005 Beste, Ja ik houd er al rekening mee dat ik dat kwijt ben. Dat doet wel pijn want ik heb daar echt 2 jaar voor gewerkt gewoon toen. Ik heb er alleen een hele wijze les van geleerd. Gelukkig kan ik wel weer snel relativeren. Ik leef hier tenslotte goed en gelukkig, ik maak niet de ellende in Azie mee. Het is maar geld. Ik ben een sukkel geweest met mijn goede vertrouwen. Maarja het leven gaat verder. Het is niet anders... Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viking Posted 7 januari 2005 Report Share Posted 7 januari 2005 Bas, Heb je OE schriftelijk meegedeelt dat afspraken geschonden zijn e.d.? Staan alle afspraken op papier/eventueel email? In dat geval ga ik van uit dat je kans groter is. mvg en inderdaad sterkte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viking Posted 7 januari 2005 Report Share Posted 7 januari 2005 Meestal heb dat wel, hoor. Maar zakelijk is zakelijk. Iedereen kan omvallen, het hoeft niet door eigen schuld te zijn. En in dit geval, dat het jouw eigedom is, zit het niet in de boedel, maar je moet het wel kunnen aantonen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 januari 2005 Report Share Posted 7 januari 2005 Beste Viking, Ik kan alles aantonenmet papier. en daarbij heb ik ook nog meer dan 6 getuigen. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viking Posted 7 januari 2005 Report Share Posted 7 januari 2005 Beste Viking, Ik kan alles aantonenmet papier. en daarbij heb ik ook nog meer dan 6 getuigen. Groeten, Bas Bas, Dan is er licht in de tunnel. Hoop alleen niet dat het is van een trein die aankomt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jempie Posted 7 januari 2005 Author Report Share Posted 7 januari 2005 Hallo allemaal, Misschien kunnen alle gedupeerden, brieven schijven naar zijn huisadres, De Veste in Lelystad. Ik weet niet of dat helpt ik wil meneer Drees wel eens spreken... Mazzel Jempie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 januari 2005 Report Share Posted 7 januari 2005 Beste, Ik heb de Curator gecontacteerd. Ze willen het in behandeling nemen, dus da tis al een positief ding. Nu maar afwachten. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
anoniem Posted 8 januari 2005 Report Share Posted 8 januari 2005 Beste, Ik heb de Curator gecontacteerd. Ze willen het in behandeling nemen, dus da tis al een positief ding. Nu maar afwachten. Groeten, Bas Blijf ze zeer regelmatig vragen naar de status van het geheel Bas Ik ben benieuwd Dat is mooi dat de currator op de hoogte is. Maar wat denk je ermee te bereiken .Kijk is rond op div forums bv rader zie hieronder dit zijn de berichten van de laatste pagina. Lees het is door. Hoeveel klanten krijgen nog wat van hun? Precies. Dan weten we ook met zn allen dat de leveranciers iets meer krijgen. Dacht je nou werkelijk dat je ooit iets terug ziet van dat geld. mensen, de tent is failliet verklaart. dat geld zien we dus niet meer terug. maar al zie ik de bedragen vraag ik me dus ook echt af waar dat geld gebleven is. van de mensen waarvan ik het weet is het bij elkaar al meer dan die 20.000 euri gemeld door radar. de mailing die ik kreeg was al aan honderd man gericht. dus ik denk dat het nog wel eens om een veel groter bedrag kan gaan. snap jij het?????????......... gegroet. Naar boven Dixie Spirit Geplaatst op 24 Dec 2004 00:43 door Dixie Spirit -------------------------------------------------------------------------------- leert men het nu nooit...... Betaal pas bij levering, nooit eerder. Naar boven Jan Hendrik Gast Geplaatst op 01 Jan 2005 18:51 door Jan Hendrik -------------------------------------------------------------------------------- Wat is de overeenkomst tussen deze bedrijven? Coolsound.nl staat namelijk op hetzelfde adres als hear. Naar boven Jan Hendrik Gast Geplaatst op 01 Jan 2005 18:53 door Jan Hendrik -------------------------------------------------------------------------------- Wat is de overeenkomst tussen de bedrijven www.hifiklapper.nl, www.hear.nl, www.xpand.nl, www.coolsound.nl ? Is Coolosund een nieuw bedrijf waar men wordt opeglicht? Naar boven Jan Hannes Gast Geplaatst op 03 Jan 2005 15:53 door Jan Hannes -------------------------------------------------------------------------------- 'Dhr' van de Klooster staat in zijn omgeving al veel langer bekend als onbetrouwbaar. Samenwerken met deze persoon (www.xpand.nl) is onmogelijk gezien zijn ikke, ikke, ikke, ikke inslag. De heer van de Klooster zorgt er echter wel voor dat er niets op papier staat, vooral niet als hem dat niet uitkomt. Het is typisch iemand die veel beloofd,maar niet waarmaakt, een ras opportunist dus. Maar vooral als er problemen ontstaan steekt deze meneer als een struisvogel zijn hoofd in het zand en zal nooit 1 fout bij zichzelf zoeken. Verscheidene zakenpartners van hem zijn met lege handen komen te staan en voelen zich door hem opgelicht. Pas dus op als je met hem te maken krijgt, als er maar 1 wolkje aan de lucht is, ontstaan de problemen, die jij dan moet oplossen. Maar wie wie heeft opgelicht heeft is nu onduidelijk. In ieder geval hebben zij samen de klanten flink bedondert. Naar boven henk 49 Gast Geplaatst op 07 Jan 2005 19:48 door henk 49 -------------------------------------------------------------------------------- Er zijn vele mensen de dupe maar hoeveel zijn er goed vanaf gekomen? Weet iemand dat? En ik zou met beiden personen niet meer in zee gaan alleen lukt dat maar bij 1 persoon voorlopig niet en de andere gaat vrolijk door. Wat is er nou werkelijk het verhaal van de hifiklapper? en de mensen die Paul van der klooster kennen met welke bedrijven is het nog meer gebeurd? Wie zijn die andere zakenpartners? henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-Eyes Posted 8 januari 2005 Report Share Posted 8 januari 2005 Bas, was het voor Prive of via je bedrijf? De volgorde is volgens mij 1. staat, 2. bank, 3. bedrijven, 4. particulier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 8 januari 2005 Report Share Posted 8 januari 2005 Meestal valt er niets meer te halen na nummer 1 en 2 Meestal? Eigenlijk is er nooit meer wat te halen. Een tent gaat niet voor niets falliet. Meestal vraagt de bank om fallisement om de schade voor zichzelf nog enigszins te beperken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts