arnoudvandervelde Posted 7 januari 2005 Report Share Posted 7 januari 2005 Ik ben sinds korte tijdin bezit van een Philips DVD 963sa nu is dit betreft als cd speler (stereo) met gebruik van de orginele interne dac niet van behoorlijk niveau. Mogelijheid tot gebruik als loopwerk met externe dac? Suggesties iemand ? SOUNDEVOLUTION? BVD Met vriendelijke groeten, Arnoud Link to comment Share on other sites More sharing options...
rroord Posted 7 januari 2005 Report Share Posted 7 januari 2005 misschien is eerst een vM upgrade interessant? van Medevoort upgrade Philips DVD 963-SA vM Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 8 januari 2005 Report Share Posted 8 januari 2005 misschien is eerst een vM upgrade interessant?van Medevoort upgrade Philips DVD 963-SA vM Jij durft van Medevoort upgrade op de zelfde pagina te vermelden als SoundEvolution? Ga je mond spoelen. voor de zelfde prijs,of was het nou meer, waar VM een handje vol onderdeeltjes toevoegt, verbouwt Bas (SE) de hele speler naar een heel ander nivo.! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rroord Posted 8 januari 2005 Report Share Posted 8 januari 2005 Ik zie het probleem niet. Hoe meer keus des te beter. Ik geef enkel een alternatief. 'doet' soundevolution philips spelers dan? Ik zie er geen specifieke vermelding van op hun site. (niet zeggende dat het dan niet mogelijk is) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 8 januari 2005 Report Share Posted 8 januari 2005 Ik zie het probleem niet. Hoe meer keus des te beter. Ik geef enkel een alternatief. 'doet' soundevolution philips spelers dan? Ik zie er geen specifieke vermelding van op hun site. (niet zeggende dat het dan niet mogelijk is) SE doet alles. VM overbrugt hier en daar wat kondensators,verandert een enkel koppel ctje, vraagt daar vervolgens wel de hooftprijs voor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huub Franssen Posted 12 januari 2005 Report Share Posted 12 januari 2005 Nou dat vind ik niet, hoor! Ik weet niet wat ze vervangen hebben maar die van Medevoort aanpassingen werken echt. Ik heb een gewone 963 in huis gehad maar heb die geruild omdat er krassen op zaten. Omdat ze het bij Staffhorst (Utrecht) zo sneu voor me vonden (en omdat ik een gruwelijk slim mannetje ben) kreeg ik een van Medevoort-speler mee voor 499 euri. Met trillende handen en oren geluister en ja hoor! Het is net alsof het licht is aangegaan. Veel meer details, ruimte, beleving. Ik heb af en toe bijna jankend geluisterd naar mijn referentie-cd's (cd's die je steeds weer draait als je iets in je installatie hebt verbeterd). En dat allemaal met een 'vintage' versterkertie van een jaartje of 30 oud! Heb geen medelijden, mijn MA240 komt vrijdag om 11 uur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 13 januari 2005 Report Share Posted 13 januari 2005 Heb geen medelijden, mijn MA240 komt vrijdag om 11 uur. ha Huub, Goed werk! Alvast gefeliciteerd met de aanschaf! Op mijn website is een stukje te lezen over deze versterker. Ik was er zelf namelijk ook erg van onder de indruk! mvg, PD Hogeterp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huub Franssen Posted 13 januari 2005 Report Share Posted 13 januari 2005 Had ik al gezien hoor! Ik heb hem puur gekocht op de lovende recenties. Ook de SA963 vM trouwens. Ik had B&W 704's gekocht en mijn Marantz spulletjes schoten echt te kort. Beetje dom misschien maar ik wilde ook eens high-end luisteren en dit zijn toch allemaal spullen die een klasse hoger klinken. En die Philips (samen met van Medevoort) does the trick. Het zal best nog mooier kunnen maar niet veel. De sprong van mijn Marantz CD6000 OSE naar de 963 vM is al zo gigantisch! Ondanks de oude versterker hoor je de klasse er aan alle kanten doorheen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts