jeewee Posted 11 januari 2005 Report Share Posted 11 januari 2005 Zoals het er zich nu naar uit laat zien wordt de reparatie van mijn Cambridge Audio A3i(geintergreerde versterker) een duur grapje. Een eindtrap is waarschijnlijk kapot. Vraag : is het mogelijk om mijn versterker om te bouwen naar een voorversterker? Op deze manier heb ik nog wat aan het ding zonder dat ik diep in de buidel moet tasten. Er moet toch een mogelijkheid zijn om 1 van de ingangen om te toveren in een pre-out(dacht de electro-leek) of is dit wishfull thinking? Ik verneem graag deskundig advies. groet, jeewee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 11 januari 2005 Report Share Posted 11 januari 2005 Ik denk wel dat dat kan (ben ook niet zo'n elektro-kenner, maar het lijkt me niet onmogelijk). Maar ik vraag me af of dat het waard is. Zeker ten opzichte van het laten maken van een van je eindtrappen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeewee Posted 11 januari 2005 Author Report Share Posted 11 januari 2005 Ik twijfel ook Henrie. Ik heb de versterker enkele jaren geleden 2ehands gekocht voor weinig..zo'n reparatie gaat toch gauw de 100 Euro overstijgen ben ik bang... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts