Jump to content

heet

donny
 Share

Recommended Posts

O my god, arme Donny (Dommy ;) )

Dan benijd ik je nu niet!

heeft wel als voordeel dat je de Krell s'winters als bijzet kacheltje kunt gebruiken.

Ik heb m'n versterker altijd 24/7 aanstaan en zelfs met deze tropsiche temperaturen word ie amper warmer als wanneer ie uit zou staan. cool.gif

Ik zou nu ook niet graag zo'n oude Musical Fidelity A1 (a.k.a. tosty-ijzer) willen hebben. Ik heb 'm wel ooit gehad en als ie zomers een paar uur aan stond smolten de voetjes onder de A1 vast aan 't kastje waar ie op stond!!

Groeten,

Alco :)

Geplaatst door Audiopaul:

Bij mij blijft de hele zooi ook altijd aan of in ieder geval op stand-by staan!   ;) 't Is hier nu ook warm binnen, maar daar moet het dan maar tegen kunnen!   ;)   :D

Maar jij hebt tenminste een cabriolet-woning ;)

Geplaatst door Audiopaul:

Ja, jullie zijn echte lieverdjes!   ;)   :D Maar inmiddels is de boel gerepareerd en heeft de eerste testen (de enorme regenval van gisteren)met glans doorstaan!   :P   :D

Gefeliciteerd, ik ben blij dat het opgelost is :):), leek mij geen prettige situatie

:(

• 2 weeks later...
Geplaatst door donny:

Gisteren m'n Krell MDA-500 vergeten uit te zetten.

AAAAAAAAAAAhhhhhhhh het is heet in m'n (luister) kamer!!!!!!!!

Ach, daar heb ik met mijn kacheltjes nou helemaal geen last van: als ze een paar minuten geen signaal meer krijgen, nemen ze gewoon pauze..., standby, at my service

100-0041_IMG.JPG

vr gr, Picoso