Jump to content

luisteren

Alfons.G
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik loop heel wat af naar de audio zaak om veel appratuur te beluisteren ,nou dacht ik laast dat het personeel wel eens gek van mij werdt wel luisteren niet kopen .

Dit doe ik omdat ik het leuk vind .

Maar wat wil ze zijn blij met mij want als ik lekker aan het luisteren ben komen andere klanten zo nu en dan wel eens kijken ,en wat wil , die klanten kopen dan wel eens wat wat ik aan het luisteren ben .

Ik word hier voor beloond met kortingen .

Nou zat ik laast te denken dat hier veel mensen zitten met leuk audio spullen en ook nog eens lekker ingespeelt (als je het niet net nieuw heb)

Is het niet een idee om bij elkaar te gaan luisteren , mits het niet te ver weg is .

En zo kunnen we kabels of andere apparatuur (als het te tillen is ) op elkaars audio sets uit proberen .

Of bestaat er al een luister groep hier en zo ja ben ik wel geintreseerd en zo niet word het dan niet eens tijd?

MvG Alfons

Jij doelt op een audio-club. Daar zijn er een aantal van in NL e.o. Hier komen we ook wel eens bij elkaar, maar is het allemaal wat vrijblijvender en wisselender van samenstelling, en de meesten kiezen daar bewust voor.

Maar kom gerust met een initiatief, wie weet.. :)

Ik wil niet echt een audio club oprichten het is wel vrijblijvend maar als je zegt dat je naar een luister sessie komt kom dan ook .

Het zou ook met twee mensen kunnen wie maar wil of geinteresseerd ben in iemands audio set vraag aan die persoon of je een keertje mag komen luisteren .

Maar het zou dan mischien leuk zijn als je naar iemand toe gaat om hier op het forum rond te vragen of er meer mensen willen luisteren bij jou of die genen (als die dat wil natuurlijk).

Alfons

(...)

...of er meer mensen willen luisteren bij jou of die genen (als die dat wil natuurlijk).

Neen, dat zou ik niet willen. Bij het eerste bezoek meteen al aan mijn genen luisteren, dat loopt me te hard van stapel :rolleyes::rolleyes:

Met opgewekte groet,