Jump to content

SACD1000

robx
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Een vriend van mij had ook zo'n K...... SACD 1000 speler. Altijd kapot.

Na twee jaar heeft hij bijna al zijn geld (100euro eraf) terug gekregen en heeft hij bij dezelfde winkel een andere speler (van een ander merk!) gekocht.

Redelijke service zou ik zeggen. Doet er niets aan af dat Philips een waardeloos apparaat op de markt heeft gezet.

Leobus

ja dit wordt echt leuk. ik wil ook wel eens een kantonrechterprocedure doen. gezellig, ga toch winnen.

de defecten zijn meestal dat de dikke IC's van de besturing (print onder loopwerk) het leven laten door hoogfrequente residuen uit de schakelende voeding (onvoldoende afgevlakt) en door onvoldoende koeling van de IC's.

IC's zijn niet meer beschikbaar dus speler dood.

fabricagefouten dus, einde discussie.

groet

oh ja: dank voor de reacties weer, erg nuttig om ervaringen te horen. al is het maar om te kunnen illustreren dat het seriematig fout is met de SACD1000

succes.

inmiddels heeft Correct mijn voorstel geaccepteerd. Ik heb daar niet het onderste uit de kan gehaald (heb ik ook gezegd, in overleg ben ik nog wat redelijker dan wanneer het naar de rechter moet) maar heb zeg maar wel ruimschoots erkenning voor het probleem gekregen.

Overigens een tip voor wie interesse heeft:een Marantz SA11-S1 kost nu bij Correct geen 3000 euro maar 2290.

groet

Hallo Rob,

Fijn dat je het voor elkaar hebt. Zelf ben in dergelijke gevallen (2x) zeer coulant geholpen door Correct zonder dat ik er finacieel op achteruit ging. In 1 geval ging ik er financieel zelfs op vooruit. Zonder morren een ander vergelijkbaar apparaat gekregen. Maar dat was een jaar of 8 geleden toen het economisch erg voor de wind ging.

Jouw geval ligt denk ook complexer omdat het probleem eigenlijk niet bij Correct ligt maar bij Philips. Blijft wel staan dat Correct wel verantwoordelijk is voor wat ze verkopen

;)

• 3 years later...