nout Posted 16 januari 2005 Report Share Posted 16 januari 2005 http://www.tnt-audio.com/ampli/t-amp_e.html Zou het werkelijk zo goed zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 16 januari 2005 Report Share Posted 16 januari 2005 http://www.tnt-audio.com/ampli/t-amp_e.html Zou het werkelijk zo goed zijn? Ik zou het niet weten, maar voor $39 kun je wel eens wat proberen. Het heeft mij iig nieuwsgierig gemaakt. Ik heb echter geen 90dB speakers. Die firma heeft trouwens nog meer leuke gadgets Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 16 januari 2005 Report Share Posted 16 januari 2005 Heb het niet zelf gehoord. Het is een class-D versterkertje. Maar de chipset van Tripath die er in zit belooft zeker wat en zeker voor dat geld. Tripath was 1 van de eersten die class-D versterkers ontwikkelde die ook echt goed klonken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 16 januari 2005 Report Share Posted 16 januari 2005 Heb het niet zelf gehoord. Het is een class-D versterkertje. Maar de chipset van Tripath die er in zit belooft zeker wat en zeker voor dat geld. Tripath was 1 van de eersten die class-D versterkers ontwikkelde die ook echt goed klonken. En die klasse D van Tripath heet eigenlijk Klasse T Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 16 januari 2005 Report Share Posted 16 januari 2005 En die klasse D van Tripath heet eigenlijk Klasse T Ach, variatie op een thema Maar wel een heel erg goede! Binnenkort bij de Aldi? En een recentie van van Es Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 16 januari 2005 Report Share Posted 16 januari 2005 Ik heb de recensie ook gelezen. Wat ik goed aan het apparaat vind is dat het ook erg compact is en dus geschikt voor bijvoorbeeld een studentenkamer. Als iemand ervaringen heeft graag - lijkt me iets voor mijn dochter. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
nout Posted 16 januari 2005 Author Report Share Posted 16 januari 2005 Ik weet niet of iemand deze link al heeft aangeklikt, maar hier is een alternatieve behuizing voor de de T-amp en een fraaie ook. http://mywebpages.comcast.net/ampbox/page2.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 16 januari 2005 Report Share Posted 16 januari 2005 Je zou ze ook in de luidspreker kunnen bouwen, heb je actieve luidsprekers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 16 januari 2005 Report Share Posted 16 januari 2005 Je zou ze ook in de luidspreker kunnen bouwen, heb je actieve luidsprekers. Triviaal vraagje: Wanneer is het systeem nog actief? Versterker erin, tegen de achterwand geschroefd, naast de speaker? Er zal toch nog wel een ander kenmaerk zijn, of niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 16 januari 2005 Report Share Posted 16 januari 2005 Je zou ze ook in de luidspreker kunnen bouwen, heb je actieve luidsprekers. Triviaal vraagje: Wanneer is het systeem nog actief? Versterker erin, tegen de achterwand geschroefd, naast de speaker? Er zal toch nog wel een ander kenmaerk zijn, of niet? Ik meen dat de definitie van aktief is dat de eindversterker tussen het filter en de luidsprekerunits zit. Bij een passieve aansturing zit het filter tissen de versterker en de luidsprekerunits. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 16 januari 2005 Report Share Posted 16 januari 2005 Je zou ze ook in de luidspreker kunnen bouwen, heb je actieve luidsprekers. Triviaal vraagje: Wanneer is het systeem nog actief? Versterker erin, tegen de achterwand geschroefd, naast de speaker? Er zal toch nog wel een ander kenmaerk zijn, of niet? Dat is simpel: Actieve boxen zijn boxen met een netstekker er aan en waar je direct je VV op aan kan sluiten. http://mywebpages.comcast.net/ampbox/page2.html Dat is alleen het kastje. Daar komen dan nog wel de connectors, pot enz. bij. Ook leuk voor een Gainclowntje. De prijs is zeker niet onredelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 16 januari 2005 Report Share Posted 16 januari 2005 Misschien serieuse competitie voor 47labs? Nou heeft iemand hem al besteld???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 16 januari 2005 Report Share Posted 16 januari 2005 vast wel.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 16 januari 2005 Report Share Posted 16 januari 2005 Misschien serieuse competitie voor 47labs? Nou heeft iemand hem al besteld???? Volgens die recentie op TNT is ie overal uitverkocht Het ding is maar een watt of 6. Heb je wel efficiente speakers voor nodig of leuk voor je PC speakers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
reMC Posted 16 januari 2005 Report Share Posted 16 januari 2005 Ik ga hem bestellen, ben erg benieuwd. Kan ik 'm gelijk naast mijn 47labs Gaincard zetten EDIT: er zitten geen 'gewone' inputs voor interlinks op? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 16 januari 2005 Report Share Posted 16 januari 2005 Ik ga hem bestellen, ben erg benieuwd. Kan ik 'm gelijk naast mijn 47labs Gaincard zetten EDIT: er zitten geen 'gewone' inputs voor interlinks op? Waar bestel je 'm? Misschien is het iets voor een groupsbuy Hier kost ie maar $19,45 Er zitten geen RCA of XLR op. Hij werkt alleen via een 3,5 stereo minijack. Je kan wel een adapter gebruiken. BTW, bij een groupsbuy wil ik wel mee doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
reMC Posted 16 januari 2005 Report Share Posted 16 januari 2005 Doe het volgende maand denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 16 januari 2005 Report Share Posted 16 januari 2005 Doe het volgende maand denk ik. Wat? dat ding bestellen of een groupsbuy organiseren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 16 januari 2005 Report Share Posted 16 januari 2005 Hier is iemand die er 30 voor $3,99/st te pakken heeft. Overigens is die hele thread leuk voor de knutselaars onder ons. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 16 januari 2005 Report Share Posted 16 januari 2005 Hij leverd inderdaad niet echt vermogen maar ja daar gaat het vaak niet om, het gaat om de stroom die geleverd kan worden. Maar ja als je hem dan met batterijen voed ben ik benieuwd hoe lang die dit trekt. Overigens kan je hem naturlijk ook uit het lichtnet voeden maar ja dan neem je tuurlijk wel weer in een klap de batterij voeding voordeel weg. Ik zet overings grote vraagtekens bij de geluidskwaliteit, of zouden ze perongeluk een goedklinkende versterker gemaakt hebben voor zeer weinig geld. Ik denk nl niet dat dit product bedoeld was voor de highend markt, maar meer als leuke gadget voor de vele mobiele spelers. Grote kans dat als die wel goed is, ze hem direct uit de markt halen, een ander jasje geven en hem voor het 10-20 voudige verkopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 januari 2005 Report Share Posted 16 januari 2005 Hij leverd inderdaad niet echt vermogen maar ja daar gaat het vaak niet om, het gaat om de stroom die geleverd kan worden. Ik snap dit niet. Je kan een en ander namelijk niet los zien van elkaar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
A_J Posted 21 januari 2005 Report Share Posted 21 januari 2005 BTW, bij een groupsbuy wil ik wel mee doen Ik zou dan ook graag mee willen doen, wou hem een paar maanden geleden na de review op 6moon audio bestellen, maar is er nog niet van gekomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 8 februari 2005 Report Share Posted 8 februari 2005 Sorry dat ik deze oude koe even weer uit de sloot haal, maar heeft iemand hier al wat nader laar gekeken cq geluisterd in de tussentijd??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 9 februari 2005 Report Share Posted 9 februari 2005 http://www.tnt-audio.com/ampli/t-amp_e.html Zou het werkelijk zo goed zijn? Ik zou het niet weten, maar voor $39 kun je wel eens wat proberen. Het heeft mij iig nieuwsgierig gemaakt. Ik heb echter geen 90dB speakers. Die firma heeft trouwens nog meer leuke gadgets Ik heb even verder gekeken. Voor zover ik het kan zien verstuurt de firma zijn producten alleen binnen Amerika, Canada en Porto Rico. Ik heb derhalve maar even een e-mailtje gestuurd met de vraag of ze ook naar Nederland versturen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elca29 Posted 9 februari 2005 Report Share Posted 9 februari 2005 Heb het ding vanochtend binnengekregen en aangesloten op een stel Rogers DB101 en aangestuurd door een Marantz CD17 KI. Eerste reactie is indrukwekkend, tweede reactie is dat het na een paar minuten flink begon te kraken. Staat nu een uurtje te spelen en de kraak is inmiddels over. Klinkt prima en voorlopig -bij redelijke volumes- inderdaad ver boven wat je voor die prijs zou verwachten. Gr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts