Manus Posted 9 februari 2005 Report Share Posted 9 februari 2005 Heb het ding vanochtend binnengekregen en aangesloten op een stel Rogers DB101 en aangestuurd door een Marantz CD17 KI. Eerste reactie is indrukwekkend, tweede reactie is dat het na een paar minuten flink begon te kraken. Staat nu een uurtje te spelen en de kraak is inmiddels over. Klinkt prima en voorlopig -bij redelijke volumes- inderdaad ver boven wat je voor die prijs zou verwachten. Gr. He Elca29, Waar heb je de jouwe besteld? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elca29 Posted 9 februari 2005 Report Share Posted 9 februari 2005 Hi Manus, Besteld bij www.parts-express.com Vr.gr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 9 februari 2005 Report Share Posted 9 februari 2005 Hi Manus, Besteld bij www.parts-express.com Vr.gr. Dank je, ik ga zelf ook meteen bestellen. Hou ons trouwens op de hoogte hoe de T-Amp je bevalt. Ik heb begrepen dat het ding eerst een uurtje of honderd moet inspelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 9 februari 2005 Report Share Posted 9 februari 2005 Hi Manus, Besteld bij www.parts-express.com Vr.gr. Dank je, ik ga zelf ook meteen bestellen. Hou ons trouwens op de hoogte hoe de T-Amp je bevalt. Ik heb begrepen dat het ding eerst een uurtje of honderd moet inspelen. Even een update: Ik heb er net twee besteld. Ze waren alleen niet op voorraad. Even wachten dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elca29 Posted 9 februari 2005 Report Share Posted 9 februari 2005 Ik zal je mijn ervaring laten weten. Op basis van de review op http://www.6moons.com/audioreviews/sonicimpact/t.html heb ik een seperate voeding gekocht bij m'n plaatselijke electonicawinkel (13,8 V DC, 3-5 A, gereguleerd, niet-schakelend) voor 33 Euro (inclusief stekkers). Ik ben nu al diep onder de indruk, dus ben uiterst benieuwd hoe het zal zijn als die is ingespeeld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 9 februari 2005 Report Share Posted 9 februari 2005 Ik zal je mijn ervaring laten weten. Op basis van de review op http://www.6moons.com/audioreviews/sonicimpact/t.html heb ik een seperate voeding gekocht bij m'n plaatselijke electonicawinkel (13,8 V DC, 3-5 A, gereguleerd, niet-schakelend) voor 33 Euro (inclusief stekkers). Ik ben nu al diep onder de indruk, dus ben uiterst benieuwd hoe het zal zijn als die is ingespeeld. Ik heb die review ook gelezen. Volgens mij heb ik nog wel een paar van dat soort voedingen thuis liggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 16 februari 2005 Report Share Posted 16 februari 2005 Ik verbaad me over het weinige animo over dit onderwerp? Iedere muziek liefhebber zou toch graag voor een paar eurie een goede geluids weergave hebben? Genoeg gezever (sorry) over dure kabels en dergelijke maar over een goedkoop versterkertje die misschien wel erg goed is niks te horen??? Dus mij vraag is die ondertussen al ingespeeld? Hoe klinkt die? En is er al een vergelijk gemaakt met duurdere audiofiele versterkers? Ik ben nl van plan om naar de US te gaan en als dit een mooi dingetje is kan ik daar toch een beetje goed geluid hebben voor weinig geld Vooral aangezien ik mijn huidige set waarschijnlijk niet mee kan nemen (of kan je ook 110V --> 220V converters vinden?) Ik ben benieuwd..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 31 maart 2005 Report Share Posted 31 maart 2005 He Matthias, Hoe bavalt je T-amp? Ik ga zometeen de twee exemplaren die ik heb besteld ophalen van het postkantoor. Om te bi-ampen. Hoe ze bevallen laat ik binnenkort weten op dit forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 31 maart 2005 Report Share Posted 31 maart 2005 Graag info. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts