Jump to content

Gemodificeerde speakers zijn af.

JeroenKV
 Share

Recommended Posts

Da's niet echt duidelijk Henk :o:D

Boven het berichtvenster zit een IMG knop, wanneer je die kiest krijg je een nieuw venster waar je de link naar een plaatje in kunt zetten.

Dit is meestal in de vorm van 'http://www.plaatjes.nl/plaatje.jpg' of /plaatje.gif.

Als je een plaatje op je eigen pc hebt staan, dan kun je hem op je eigen homepage zetten (vraag je internetprovider hoe) en dan zet je de link naar het plaatje hier neer (met IMG knop).

Zo'n link ziet eruit als 'http://www.home.provider.nl/jouwpagina/plaatje.jpg'. :rolleyes:

Zorg er voor dar het plaatje niet groter is dan 600x800 pixels zoals die van Henk, dan kunnen mensen met een kleine monitor het ook nog zien :)

Andr

• 4 weeks later...
Hoe kan ik een foto binnen het forum plaatsen?

Hai Jeroen,

Stuur de plaatjes maar naar ij met maximaal 600 breed. Ik zet ze op een server voor jouw en geef de URl door. Als je die URL tussen de twee IMG tekens zet, komt hij op het web.

Groeten, Fred

Hallo zeg,

Iedere provider biedt 20Mb - 50Mb webruimte aan. Dus ook die van Jeroen. Hoe je die plaatjes daar neer zet en hoe je daar naar linkt staat als het goed is in de help van je provider. Dat doe je middels het FTP (file transfer protocol) en daar heb je een FTP progje voor nodig. Afijn FTP voor beginners..... (ofwel: hoe zet ik plaatjes on-line) om een idee te geven.

Een goed FTP progje is WS_FTP. Daar was ooit eens een gratis versie van: WS_FTP Light, maar staat niet meer op die site. Is nog wel elders op het net te vinden. (ff Googlen)

;)

Dat doe je middels het FTP (file transfer protocol) en daar heb je een FTP progje voor nodig.

Is dat zo? De meeste ftp-servers kun je toch gewoon op door de URL in je adresbalk in te vullen? Al kan je dat uitschakelen in Windows geloof ik. Ik kan op school bijvoorbeeld alleen met WS_FTP op m'n ftp-server komen, terwijl ik elders gewoon de URL kan intypen in de adresbalk...

Cerberus is gratis en goed, die gebruik ik naast Windows Commander, waarmee je ff snel een kopietje naar/van een homepage kunt maken.

Cerberus ftp kun je vrij instellen, elke user krijgt rechten, een logon en pw, de statistieken over het servergebruik zijn goed.

Andr