kenneth john Posted 6 maart 2001 Report Share Posted 6 maart 2001 Kabels ,kebels, kibels weer zo'n moeilijk onderwerp ,voor iedereen persoonlijk Dikke dunne ,ik heb hele dikke kabels in mijn bezit gehadt van Audioqeust Indiogo tot Montser sigma PPT kabels waren dat, zei iedereen (nou, dat zal wel goed klinken met zulke dikke kabels ,zeker ook heel duur)Ja hoor, dat is opties bedrog want ik heb nu van Audio Note AN VZ en de X het is net vissnoer dus veel gelach toen ik er mee aan kwam ,en gezeur hoe kun je die mooie kabels nou wegdoen voor dit soort snoertjes ,ik heb ze even laten horen en ze waren verkocht .Dit is een van de beste kabels (becheiden ) te wereld denk ik ,mits je en buis of een soortgelijke sound hebt want anders klinken ze te kill!Ze veel detailering en zeer open een soundstage van een metertje of negen .Nogmaals dat vindt ik een ander kan het weer niet vinden klinken .Ik heb overigens het ook tripelwired aan gesloten ik kan het ook qautro doen maar dat wordt me veel te duur het kost geloof ik F550.- per monometer (ik heb het tweedehands uiteraat)Maar daar integen heb ik ook Van den Hul CS122 Klink ook zeer open en strak met veel laag en dat voor ik meen F25.- per meter een super koopje Dus gewoon kopen wat je het mooiste vindt klinken ,en bi,triple of wat dan voor wired ik persoonlijk hoor niet veel verschil ondanks deze kabels!!!Vriendelijke groet Kenneth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts