Hans Posted 18 mei 2003 Report Share Posted 18 mei 2003 Hallo allemaal, Het valt me op dat in de discussie de elementen van Van den Hul nog niet een keer ter sprake zijn geweest. Over de Kolibri is geloof ik wel ooit een topic geweest, maar tellen de VdHuls met draaglijkere prijzen niet echt mee? Bijvoorbeeld de MC10, de Frog... Kan er iemand wat over de kwaliteit en het karakter daarvan zeggen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 18 mei 2003 Report Share Posted 18 mei 2003 Volgens mij hebben we afgesproken hier niet meer over vdH elementen te praten. Daar komt de grootste ruzie van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 18 mei 2003 Report Share Posted 18 mei 2003 Hallo Sodeju, Vertel me dan even waar de vorige ruzies staan, dan kom ik er verder zelf wel uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 18 mei 2003 Report Share Posted 18 mei 2003 Nou, dat is dat beroemruchte Colibri topic en volgens mij ken je dat al Zoniet, dan is hier de LINK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 18 mei 2003 Report Share Posted 18 mei 2003 Geplaatst door Sodejuu:Nou, dat is dat beroemruchte Colibri topic en volgens mij ken je dat al Zoniet, dan is hier de LINK Ik weet het weer, Sodejuu. Toen ik begon te lezen dacht ik eerst dat het de topic werd over al die Alfa's waar de knalpijpen vanaf vielen. Helaas stond er over de MC10 en de Frog niks in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Ome Henk, we zijn best nieuwsgierig naar je bevindingen! Krijgen we nog een mooie review of hoe zit dat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door Sodejuu:Het klankmatige verschil tussen de Glider en de L2 Wood is niet zo heel erg groot. Volgens mij past een Wood beter in je set, maar wie ben ik. De wood is echter met zijn 9 gr wel wat aan de zware kant en past daarom niet in elke arm. Hoewel, uitzonderingen bevestigen de regel. Zo zijn er zware elementen die ook heel goed combineren in een lichte arm. Een SME of VPI heeft geen problemen met de Wood, dat moet gewoon kunnen. Een Glider is wat makkelijker en als Haudio 'm voor je wil inbouwen, zou ik het zeker niet laten. Neem wel ff je Black Cube mee, want die moet ook ff opnieuw ingesteld worden, een Benz heeft nogal wat "rare" eigenschappen. Haudio weet precies welke Nog ff voor de duidelijkheid. Een Wood is geen Jan Allaerts. Wat Haudio bedoeld is dat als je een Wood wil hebben, je beter ff kan doorsparen voor een JA, want die financiele stap is dan ook niet meer zo groot. Ergens klopt die redenering wel, maar ik vind een verschil van bijna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 En....Ome Henk, wat vind je tot nu toe van de Scout? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Je maakt ons nou wel heel erg nieuwsgierig ome Henk??? Kom op, barst los over je bevindingen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door Ome Henk: Nu al 'K heb nog een avondje en een middagje, dus laat ik nu maar weer gaan luisteren Oke, maar daarna verwachten we nog wel wat. En over dat review schrijven? Ik ben bang dat er maar bagger weinig zijn die een "goed" review kunnen schrijven.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door PD: Oke, maar daarna verwachten we nog wel wat. En over dat review schrijven? Ik ben bang dat er maar bagger weinig zijn die een "goed" review kunnen schrijven.. Jep, en dan stellen ze het nog uit ook Henk kan het wel, maar hij durft gewoon niet Als zelfs Jopie een poging waagt, waarom Henk dan niet Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 19 mei 2003 Author Report Share Posted 19 mei 2003 Hai Haudio, Hoe kan de JA zo'n extreem lange levensduur hebben. Een diamant heeft toch een beperkte levensduur. Ik kan me voorstellen dat de een beter geslepen is dan een ander, maar dat moet toch ook zijn beperkingen hebben. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 20 mei 2003 Report Share Posted 20 mei 2003 Geplaatst door carl:Hai Haudio, Hoe kan de JA zo'n extreem lange levensduur hebben. Een diamant heeft toch een beperkte levensduur. Ik kan me voorstellen dat de een beter geslepen is dan een ander, maar dat moet toch ook zijn beperkingen hebben. Groet, Beste Carl, De diamanten die gebruikt worden door JA zijn inderdaad beter en mooier geslepen. Verder zijn her echte diamanten ! Bovendien zijn ze veel langer gepolijst daardoor veel gladder en de plaatsing in het cantilever is 100% goed en niet om en nabij zoals veel anderen. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 20 mei 2003 Report Share Posted 20 mei 2003 Geplaatst door Ome Henk: Ik vind 'm wel aardig Beste Ome Henk, Oke! geen review.... Maar wat is het verschil tussen een Benz Micro Glider L2 ten opzichte van een Goldring Eroica LX Mc. En tussen een interlink van Accuphase,Kimber,Clear Audio. Wat is hierop uw antwoord ? MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 24 mei 2003 Author Report Share Posted 24 mei 2003 Nog steeds nieuwsgierig Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts