Jump to content

Kermit en zijn ESL

carl
 Share

Recommended Posts

Hai allemaal en Kermit in het bijzonder,

Ik denk dat het forum toch veel leuker is als je op de zaak ingaat en niet op de persoon. Hoe je ook over hifi moge denken er zijn altijd verschillende wegen naar Rome. Het blijft natuurlijk de vraag welke de beste is.

Persoonlijk vind ik de bijdragen van Kermit altijd erg geinteresseerd en leuk.Ik hoop dat hij zich weer snel bedenkt.

Tot slot heb ik veel artikelen van AvO gelezen en ik vind ze altijd zakelijk en goed geschreven. Wel betweterig soms, maar daar staat tegenover dat hij wel een mening heeft. Dat laatste is niet iedere recensent gegeven.

Groet,

Hai Spiekerboer,

AvO is zo'n jaar of 50. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat die al op 10 jarige leeftijd Quad ESL kende.

Groet,

Geplaatst door jopie:

hoeft ook niet

:)

ook goed.

mensen, een beetje wederzijds respect is nooit weg, je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn of je eigen mening koste wat het kost doordrammen.

ik vind het altijd even leuk om even op hear.nl te kijken om gewoon met mede liefhebbers over van alles en nog wat te praten.

nou ben ik de laatste die opmerkingen met een knipoog zal afkeuren (kan ze wel waarderen) maar stoten onder de riem kan ik echt niet waarderen.

ik bedoel men komt hier over het algemeen voor z'n lol, wat heb je er dan aan om mensen constant belachelijk te maken of bepaalde termologie naar hun hoofd te slingeren, alleen omdat ze toevallig merk X wat beter vinden als merk Y

Het is dan ook erg jammer om te merken dat mensen hier niet meer al te vaak komen omdat het plezier weg is, door bepaalde redenen.

hopelijk blijft dit forum er eentje met veel discussies, respect voor elkaar en veel humor!!!!!! (ook erg belangrijk)

met vriendelijke groet.

Beste Ron,

Jouw reacties verbazen me telkens weer.

Een aantal keren heb ik op dit forum, maar ook op hifi.nl, geprobeerd de verschillen - de specifieke voordelen en nadelen - van electrostatische, zgn. magnetostatische en electrodynamische luidsprekersystemen inhoudelijk te bespreken.

Jij was juist

sorry speakerboer. Ik moet altijd gniffelen om je verhaaltjes. En ik weet wel dat je ook de voordelen van esl zo nu en dan belicht, maar vaak gooi jij fictie en werkelijkheid, serieuse reacties en onzin anekdotes, beledigingen en onschuldheid door elkaar dat ik me kan voorstellen dat mensen genoeg van je hebben. Persoonlijk probeer ik er wel doorheen te kijken. Met speedyandre heb ik nooit problemen. Bij hem kun je in elk geval nog achterhalen wat hij bedoelt.

kortom, best grappig zo nu en dan die comments van jou, maar je helpt veel topics om zeep. ;)

game

Geplaatst door jopie:

jawel hoor; aan jou postings te lezen kun je duidelijk een beeld vormen van hoe jij bent.

dat heb ik jou steeds duidelijk gemaakt.

het is alleen bij JOUZELF nog niet duidelijk.

:rolleyes:

Het klinkt 'streng' Jopie, maar ik voel me lekker als de persoon die je van het forum kent, mezelf dus.

Dat jij dat graag anders gezien zou hebben is leuk voor jou, maar daar heb ik geen boodschap aan.

Al die negatieve dingen opmerken en 'bestraffen' is behoorlijk zinloos, want je maakt er niet de ander maar vooral jezelf belachelijk mee.

Waarom zou wie dan ook zich de normen en waarden van Jopie laten opleggen?

Andr

Geplaatst door spiekerboer:

Beste Ron,

Jouw reacties verbazen me telkens weer.

Een aantal keren heb ik op dit forum, maar ook op hifi.nl, geprobeerd de verschillen - de specifieke voordelen en nadelen - van electrostatische, zgn. magnetostatische en electrodynamische luidsprekersystemen inhoudelijk te bespreken.

Jij was juist

Waarom begint dit forum steeds meer op een kruistocht van Spiekerboer en Andre te lijken?

Volgens mij hebben ze meer baat bij iemand tussen de lakens, scheelt een hoop frustratie.

PS mag ook samen hoor (jullie dan)

En ze kunnen zo goed met elkaar opschieten, ze zijn het helemaal met elkaar eens.

Kijk spiekerboer is voor zover ik weet nog niet uit de anonimiteit gekomen. Speedy is regelmatig op sessies en andere highend bijeenkomsten.

Wie denk spiekerboer wel niet dat hij is .... KF...??

:)

Geplaatst door Ome Henk:

Ohhh, zeg dat dan meteen :rolleyes: , maar zelf dat vind ik te ver gaan :(

Gelukkig hebben wij als bevooroordeelde forumleden hier NIETS over te zeggen. cool.gif

Het zou mij een waar genoegen zijn wanneer Spiekerboer zijn biezen zou pakken. Maar ach, je kunt zo'n man zijn hobby niet afnemen he? Er blijft zo weinig over...

De overeenkomsten tussen Spiekerboer en Andr

Geplaatst door paul demo:

Waarom begint dit forum steeds meer op een kruistocht van Spiekerboer en Andre te lijken?

PS mag ook samen hoor (jullie dan)

Ik zie hier meer een kruistocht TEGEN die twee in :rolleyes:

Gaan we het hear nog eens over audio hebben?

Het zijn toch wel vaak kleuters die mij kinderachtig noemen.....

Andr

Geplaatst door RonL:

Als er iemand is die tweedracht tracht te zaaien en mensen tegen elkaar opzet...

Als ik jouw laatste postings zo eens lees ben je zelf ook lekker fair bezig Ron.

Wat denk je er mee te bereiken?

Ik blijf gewoon posten, wat jij ook zegt en denkt.

Je eigen 'status' gaat er denk ik ook niet erg op vooruit met dit soort teksten :rolleyes:

Andr