Snarf aka Frans Posted 22 januari 2005 Report Share Posted 22 januari 2005 Hallo, Ik ben nogal gecharmeerd van het uiterlijk van de minipod speakers maar hoe klinkt dit nou? iemand ooit gehoord? GRT Frans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 22 januari 2005 Report Share Posted 22 januari 2005 Hallo, Ik ben nogal gecharmeerd van het uiterlijk van de minipod speakers maar hoe klinkt dit nou? iemand ooit gehoord? GRT Frans Nee, wil ik ook niet. Lijkt wel een smurfenhoedje, maar dan in het rood. Moet er niet aan denken zoiets in mijn kamer te hebben staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snarf aka Frans Posted 22 januari 2005 Author Report Share Posted 22 januari 2005 Hallo, Ik ben nogal gecharmeerd van het uiterlijk van de minipod speakers maar hoe klinkt dit nou? iemand ooit gehoord? GRT Frans Nee, wil ik ook niet. Lijkt wel een smurfenhoedje, maar dan in het rood. Moet er niet aan denken zoiets in mijn kamer te hebben staan. Domme ongevraagde reactie C_J Link to comment Share on other sites More sharing options...
RALF Posted 22 januari 2005 Report Share Posted 22 januari 2005 heb ooit een paar blauwe smurfen...minipods gehad en vindt bv de B&W dm601 beter, mooier laag uiterlijk is wel grappig misschien als je er de bijbehorende subwoofer bij neemt of anders als surroundspeakers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 Hallo, Ik ben nogal gecharmeerd van het uiterlijk van de minipod speakers maar hoe klinkt dit nou? iemand ooit gehoord? GRT Frans Nee, wil ik ook niet. Lijkt wel een smurfenhoedje, maar dan in het rood. Moet er niet aan denken zoiets in mijn kamer te hebben staan. Domme ongevraagde reactie C_J Is niet waar Frans, je vroeg om een reactie en die heb je gekregen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snarf aka Frans Posted 23 januari 2005 Author Report Share Posted 23 januari 2005 Lezen is moeilijk...ik vroeg wie hem gehoord had, niet hoe lelijk jij ze vindt C_J. Maar blijken zien ze er beter uit dan ze klinken, jammer. Wellicht koop ik ze ooit als rears.... Grt Frans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 Lezen is moeilijk...ik vroeg wie hem gehoord had, niet hoe lelijk jij ze vindt C_J. Maar blijken zien ze er beter uit dan ze klinken, jammer. Wellicht koop ik ze ooit als rears.... Grt Frans Vragen wie ze gehoord heeft, is ook vragen om een reactie. En ik ben zeker weten niet de enige die ze spuuglelijk vind. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 Beste, Ik heb ze gehoord en ken ze goed. Als je 't uiterlijk belangrijker vindt dan 't geluid, dan zijn dit ideale luidsprekers voor jou.. mvg, PD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snarf aka Frans Posted 23 januari 2005 Author Report Share Posted 23 januari 2005 Beste, Ik heb ze gehoord en ken ze goed. Als je 't uiterlijk belangrijker vindt dan 't geluid, dan zijn dit ideale luidsprekers voor jou.. mvg, PD Ik ga als eerste voor geluidskwaliteit..maar voor rears die ik alleen gebruik bij films zijn ze wellicht wel oke? of zijn ze echt bagger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 Beste, Ik heb ze gehoord en ken ze goed. Als je 't uiterlijk belangrijker vindt dan 't geluid, dan zijn dit ideale luidsprekers voor jou.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts