Ruud_F Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 Gisteren op aanraden van een HiFI zaak maar eens een flesje The Solution aangeschaft. Beetje sceptisch toch gisteravond alles ontkoppeld.... alle kontakten die er maar zijn in mijn set ingesmeerd met dit goedje en te bed gegaan. Vanochtend alles opnieuw aangesloten..... en mijn mond viel open van verbazing Meer detail.... meer muziek... een gordijn die is verdwenen. Kan het alleen maar aanraden om dit ook eens een keer op je set te doen.. Kost niet teveel.... en als het niet werkt (wat ik niet denk) dan is de pijn ook niet zo erg. Groeten, Ruud_F Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 tel sell. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 tel sell. Wat een onzin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 Gisteren op aanraden van een HiFI zaak maar eens een flesje The Solution aangeschaft. Ik ken het ook; Je moet het ook eens in je oren druppelen, een nachtje laten inwerken en er gaat een wereld voor je open. Het begint al met het geluid van de wekker, veel vriendelijker dan het harde signaal waarmee je normaal uit je dromen wordt gehaald. Het geluid van het kletteren van het water uit de douche, sprankelender en helderder, ik heb zelfs het idee dat ik er schoner onder vandaan kom. Ook de stemweergave van de mensen uit je omgeving wordt veel helderder en duidelijker. Bovendien filtert het ongewenste geluiden, opmerkingen en commentaren uit. Natuurlijk kun je dan nog beter genieten van de weergave van je stereo, zeker als je deze ook met de vloeistof hebt behandeld. Maar je moet er wel voor oppassen dat het niet teveel van het goede wordt, op een gegeven moment wordt de resolutie zo groot dat je de elektronen door de kabels en elektronische schakeling hoort stromen, dat kan het luisterplezier bij zachte muziekpassages behoorlijk verstoren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 23 januari 2005 Author Report Share Posted 23 januari 2005 Ik ken het niet dit product.Ik neem aan uit je verhaal dat het een contactreiniger is zoals Kontak. Hoeveel kost het? Met groet, audiofreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 23 januari 2005 Author Report Share Posted 23 januari 2005 Gisteren op aanraden van een HiFI zaak maar eens een flesje The Solution aangeschaft. Ik ken het ook; Je moet het ook eens in je oren druppelen, een nachtje laten inwerken en er gaat een wereld voor je open. Het begint al met het geluid van de wekker, veel vriendelijker dan het harde signaal waarmee je normaal uit je dromen wordt gehaald. Het geluid van het kletteren van het water uit de douche, sprankelender en helderder, ik heb zelfs het idee dat ik er schoner onder vandaan kom. Ook de stemweergave van de mensen uit je omgeving wordt veel helderder en duidelijker. Bovendien filtert het ongewenste geluiden, opmerkingen en commentaren uit. Natuurlijk kun je dan nog beter genieten van de weergave van je stereo, zeker als je deze ook met de vloeistof hebt behandeld. Maar je moet er wel voor oppassen dat het niet teveel van het goede wordt, op een gegeven moment wordt de resolutie zo groot dat je de elektronen door de kabels en elektronische schakeling hoort stromen, dat kan het luisterplezier bij zachte muziekpassages behoorlijk verstoren. Op zulke domme antwoorden sta ik echt niet te wachten. Misschien dat jij beter hoort als je je oren wast... die van mij zijn in ieder geval altijd schoon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 Op zulke domme antwoorden sta ik echt niet te wachten. Ja sorry hoor, maar heb je je eigen verhaal wel gelezen: en mijn mond viel open van verbazing blink.gif Meer detail.... meer muziek... een gordijn die is verdwenen. Het is wel heel erg moeilijk hier serieus op in te gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 Iedere beleving is zeer persoonlijk Ja dat weet ik wel maar als iemand begint over openstaande gordijnen en een openvallende mond van verbazing dan vraag ik me af waar men v Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 Ja, die contacten moeten wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 Ruud niemand heeft er kennelijk ervaring mee. Een wordt al moe als hij meer dan twee woorden moet tikken. K`heb hier een klein buikig flesje met de inhoud van een ondermaats jeneverglas. Inhoud is voor mij reukloos etiket vermeld : ideale contact bescherming en verwennerij . Jouw VDH solution dus. Heb het ooit gekregen en nog nimmer gebruikt. Laat me weten hoe de gebruiksaanwijzing luidt en zal je laten weten "hoe vuil bij mij de gordijnen waren ". Meten is weten ? Nee dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 plaatje is klikbaar hier staan ook gelijk wat tips hoe en wat. Ik ken het spul en ja, het maakt goed schoon. Persoonlijk prefereer ik echter Progold G100L (zie deze threat in Audio) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 Op zulke domme antwoorden sta ik echt niet te wachten. Ja sorry hoor, maar heb je je eigen verhaal wel gelezen: en mijn mond viel open van verbazing blink.gif Meer detail.... meer muziek... een gordijn die is verdwenen. Het is wel heel erg moeilijk hier serieus op in te gaan. Iedere beleving is zeer persoonlijk Ooit de recensies van Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertus Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 Gisteren op aanraden van een HiFI zaak maar eens een flesje The Solution aangeschaft.Beetje sceptisch toch gisteravond alles ontkoppeld.... alle kontakten die er maar zijn in mijn set ingesmeerd met dit goedje en te bed gegaan. Vanochtend alles opnieuw aangesloten..... en mijn mond viel open van verbazing Meer detail.... meer muziek... een gordijn die is verdwenen. Kan het alleen maar aanraden om dit ook eens een keer op je set te doen.. Kost niet teveel.... en als het niet werkt (wat ik niet denk) dan is de pijn ook niet zo erg. Groeten, Ruud_F Hoi Ruud, Ik heb vorige week ook een flesje VDH Solution gekocht en heb ongeveer dezelfde ervaringen als jij schrijft. BTW, voor als je dan nog niet hebt gedaan, reinig meteen ook de stekkers van de netsnoeren. In ieder geval is het voor een geringe uitgave een goed resultaat. Groetjes Bert Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 Heb het spul ook in huis. Het werkt in ieder geval wel goed. IK heb er slechts 8.95 euro voor betaald. Vindt het persoonlijk op alcohol lijken maar voelt iets dikker aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 Heb het spul ook in huis. Het werkt in ieder geval wel goed. IK heb er slechts 8.95 euro voor betaald. Vindt het persoonlijk op alcohol lijken maar voelt iets dikker aan. Is het iets dikker??????? Ojee dan laat het vast ook iets achter op de kontakten. Trouwens als je kontacten goed wil reinigen moet je eerst met een contactspray of iets gelijkwaardigs reingen en daarna moet je eigenlijk spoelen met een speciale reiniger omdat een contactspray iets etsend werkt en het residu van de spray zou je dan eigenlijk moeten weg spoelen. Dus alleen zo`n flesje contact vloeistof lijkt mij niet voldoende. Ik vraag me toch af of sommige mensen niet TE GRAAG effect WILLEN horen om de prijs van die dure shit te rechtvaardigen Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 24 januari 2005 Report Share Posted 24 januari 2005 VDH?. Zelfs als het werkt, vind ik het veel geld voor een schoonmaakmiddel (want dat is het natuurlijk, niets meer en niets minder). Zeker gezien de hoeveelheid die in het flesje zit. Aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat zo'n bedrag niets voorstelt in verhouding tot het geld wat de hele set van de meesten hier op hear heeft gekost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 24 januari 2005 Author Report Share Posted 24 januari 2005 Het was voor mij de eerste keer dat ik de kontakten heb schoongemaakt van mijn set Moet me ook diep schamen. Ik heb echter nooit ervaren dat mijn set slecht heeft geklonken, integendeel, was erg tevreden. Echter, na de kontakten te hebben gereiningd met The Solution heb ik de volgende dingen ervaren; De hoge tonen waren zuiverder.... nog sprankelender. De vrouwelijke stem kwam meer in de woonkamer te staan. Bas werd strakker. Al met al heb ik van deze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 24 januari 2005 Report Share Posted 24 januari 2005 Het was voor mij de eerste keer dat ik de kontakten heb schoongemaakt van mijn set Moet me ook diep schamen. Ik heb echter nooit ervaren dat mijn set slecht heeft geklonken, integendeel, was erg tevreden. Echter, na de kontakten te hebben gereiningd met The Solution heb ik de volgende dingen ervaren; De hoge tonen waren zuiverder.... nog sprankelender. De vrouwelijke stem kwam meer in de woonkamer te staan. Bas werd strakker. Al met al heb ik van deze Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 24 januari 2005 Report Share Posted 24 januari 2005 Gisteren op aanraden van een HiFI zaak maar eens een flesje The Solution aangeschaft. Ik ken het ook; Je moet het ook eens in je oren druppelen, een nachtje laten inwerken en er gaat een wereld voor je open. Het begint al met het geluid van de wekker, veel vriendelijker dan het harde signaal waarmee je normaal uit je dromen wordt gehaald. Het geluid van het kletteren van het water uit de douche, sprankelender en helderder, ik heb zelfs het idee dat ik er schoner onder vandaan kom. Ook de stemweergave van de mensen uit je omgeving wordt veel helderder en duidelijker. Bovendien filtert het ongewenste geluiden, opmerkingen en commentaren uit. Natuurlijk kun je dan nog beter genieten van de weergave van je stereo, zeker als je deze ook met de vloeistof hebt behandeld. Maar je moet er wel voor oppassen dat het niet teveel van het goede wordt, op een gegeven moment wordt de resolutie zo groot dat je de elektronen door de kabels en elektronische schakeling hoort stromen, dat kan het luisterplezier bij zachte muziekpassages behoorlijk verstoren. 1 en 1 is 2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 24 januari 2005 Report Share Posted 24 januari 2005 Het was voor mij de eerste keer dat ik de kontakten heb schoongemaakt van mijn set Moet me ook diep schamen. Ik heb echter nooit ervaren dat mijn set slecht heeft geklonken, integendeel, was erg tevreden. Echter, na de kontakten te hebben gereiningd met The Solution heb ik de volgende dingen ervaren; De hoge tonen waren zuiverder.... nog sprankelender. De vrouwelijke stem kwam meer in de woonkamer te staan. Bas werd strakker. Al met al heb ik van deze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 24 januari 2005 Report Share Posted 24 januari 2005 iedereen zou dus minimaal 1 keer per jaar al zijn kontacten moeten reinigen. Oeps !!! wie------waar------- o jee MvG, HAudio Tot ziens, Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 24 januari 2005 Report Share Posted 24 januari 2005 en de ander nagenoeg nooit (Friezen ) En er zijn uitzonderingen die de regel bevestigen....... Conqubite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 24 januari 2005 Report Share Posted 24 januari 2005 Iedere beleving is zeer persoonlijk De 1 vindt 100 euro veel, de ander vindt 100 weinig... Ooit de recensies van Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 24 januari 2005 Report Share Posted 24 januari 2005 en de ander nagenoeg nooit (Friezen ) En er zijn uitzonderingen die de regel bevestigen....... Conqubite Beste C, Ben ik verfriest, oeps of bevroren o jee MvG, HAudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 24 januari 2005 Report Share Posted 24 januari 2005 en de ander nagenoeg nooit (Friezen ) En er zijn uitzonderingen die de regel bevestigen....... Conqubite Beste C, Ben ik verfriest, oeps of bevroren o jee MvG, HAudio Nee, jij bent ook maar gewoon import!! Conqubite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts