Guest jeroenbrons Posted 29 januari 2001 Report Share Posted 29 januari 2001 Ik zoek nog een leuke actieve subwoofer en centerspeaker. Vrij beperkt budget vanwege de aanschaf van m'n Kenwood KR-V999 D. Ik hoef niet het beste van het beste omdat ik dat niet meer kan betalen maar wat is dus goed voor zo weinig mogelijk geld? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gsr Posted 29 januari 2001 Report Share Posted 29 januari 2001 de heco sub 20 kost 500,00 en is actief voor 500,00 is het een goede subwoofer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tallman Posted 29 januari 2001 Report Share Posted 29 januari 2001 Van kenwood is er ook een sub te krijgen voor fl.500,- Ik heb er net zo een. Je kunt hem vinden bij smits in de steenstraat Arnhem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jeroenbrons Posted 30 januari 2001 Report Share Posted 30 januari 2001 Bedankt voor jullie reacties. Ik wil eigenlijk in totaal voor een center+sub zo'n f1000 uitgeven. Is het belangrijk dat het van hetzelfde merk is of maakt het in deze prijsregionen niet zoveel uit. Ik ga nu even zoeken naar de door jullie aanbevolen subs. Alle overige suggesties zijn uiteraard welkom voor deze audio-analfabeet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kees. Posted 31 januari 2001 Report Share Posted 31 januari 2001 Dat je sub en je center van het zelfde merk moeten zijn is niet belangrijk,maar probeer je center goed af te stemmen op je frontspeakers. Veel merken hebben een bepaalde lijn met zowel front als centerspeakers met de zelfde units wat zodoende erg goed combineert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts