patrick S Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 vond op het net een aanbieder van diverse hi fi spullen . site heet abetterprice.nl ze hebben van diverse merken interresante aanbiedingen, Heeft er iemand ervaring met aankopen bij hun ( service goed?? etc ) bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
sultankat Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 Ik heb er zelf nog nooit iets gekocht maar wel twee keer ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrick S Posted 25 januari 2005 Author Report Share Posted 25 januari 2005 Ik heb er zelf nog nooit iets gekocht maar wel twee keer ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
sultankat Posted 25 januari 2005 Report Share Posted 25 januari 2005 Ik heb er zelf nog nooit iets gekocht maar wel twee keer ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huub Franssen Posted 26 januari 2005 Report Share Posted 26 januari 2005 Ik heb meer dan een jaar geleden bij ABetterPrice 2 speakers en een subwoofer gekocht. Dat ging gewoon goed. Ik heb het spul afgehaald in Amstelveen. Dat was wel grappig omdat ik een magazijn verwachtte of zo, maar het was de vader van de eigenaar. Veel dozen in de gang en in de kamer. Weinig overhead dus. Maar het leek me wel betrouwbaar; in ieder geval bestaan ze al een tijd! Om problemen te voorkomen zou ik het wel even gaan afhalen. Dan kan het niet fout gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 27 januari 2005 Report Share Posted 27 januari 2005 Ik heb meer dan een jaar geleden bij ABetterPrice 2 speakers en een subwoofer gekocht. Dat ging gewoon goed. Ik heb het spul afgehaald in Amstelveen. Dat was wel grappig omdat ik een magazijn verwachtte of zo, maar het was de vader van de eigenaar. Veel dozen in de gang en in de kamer. Weinig overhead dus. Maar het leek me wel betrouwbaar; in ieder geval bestaan ze al een tijd! Om problemen te voorkomen zou ik het wel even gaan afhalen. Dan kan het niet fout gaan. Ach ik geef liever iets meer geld uit , zodat ik zeker weet dat je een top service hebt Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
RALF Posted 27 januari 2005 Report Share Posted 27 januari 2005 heb ik ook gedaan met het bestellen van mijn Pioneer vsx-1010 was 1 wwek uit het model in nedeland en dts/dd receiver bij Raf beluisterd kan hem daar voor de zeer schappelijke prijs van 1299 euro kopen heb hem toen toch maar bij een Duitse internetwinkel gekocht voor 789 euro de 510 euro heb ik toen maar over de balk gegooid aan leuke dvds en er gelijk maar een dvd656a bijgekocht voor de service had ik helaas niet veel geld meer over, je weet hoe dat gaat met 200 euro op zak en een winkel vol dvd en cd s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundwave Posted 27 januari 2005 Report Share Posted 27 januari 2005 Ach ik geef liever iets meer geld uit , zodat ik zeker weet dat je een top service hebt Marcel Toch niet bij Bruinsma zeker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 januari 2005 Report Share Posted 27 januari 2005 Ach ik geef liever iets meer geld uit , zodat ik zeker weet dat je een top service hebt Marcel Toch niet bij Bruinsma zeker? Nog een Hoogevener? Wordt nog druk hier dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrick S Posted 31 januari 2005 Author Report Share Posted 31 januari 2005 nou allemaal bedankt voor de reacties, heb inmiddels ook nog bij een importeur geinformeerd en deze gaf aan dat er geen garantie wordt verleend als je bij dit soort internetwinkels koopt. ze reperaren uiteraard wel maar de garantie moet je dan met de verkoper regelen. Voor mij dus toch de keus voor de winkel in dit geval RAF amsterdam want tja vindt de speakers die ik van plan ben te kopen KEF Q11 toch te kostbaar om risico te lopen patrick Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 1 februari 2005 Report Share Posted 1 februari 2005 Ach ik geef liever iets meer geld uit , zodat ik zeker weet dat je een top service hebt Marcel Toch niet bij Bruinsma zeker? Nog een Hoogevener? Wordt nog druk hier dan zijn jullie helderziend of zo hebben jullie slecht ervaringen met Bruinsma??????????? Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 1 februari 2005 Report Share Posted 1 februari 2005 Ach ik geef liever iets meer geld uit , zodat ik zeker weet dat je een top service hebt Marcel Toch niet bij Bruinsma zeker? Nog een Hoogevener? Wordt nog druk hier dan zijn jullie helderziend of zo hebben jullie slecht ervaringen met Bruinsma??????????? Marcel Ik niet. Ik heb m'n spul in Enschede gekocht, waar ik nu al weer ruim 4 jaar woon. M'n ouders hebben er wel spullen gekocht (NAD-set met Quadral-speakers) en een oom en tante van me ook (Marantz-set met Mordaunt Short-speakers). De cd-speler van m'n ouders bleek niet helemaal goed te functioneren en ze hebben zonder enig probleem een nieuwe gekregen. Later bleek dat m'n vader iets verkeerd had gedaan, maar goed, goeie service van Bruinsma. De tuner van m'n oom en tante had ook problemen (die was wel echt stuk ) en is ook zonder probleem omgeruild. Ook goeie service dus... Bruinsma heeft alleen wel erg veel B&O tegenwoordig. Verder heeft ie nog wat van de importeurs van bovengenoemde merken en hij heeft Loewe geloof ik, maar dan houdt het op geloof ik. Oh ja, en Bose natuurlijk Ben er wel eens een paar keer geweest, maar gezien de keuze die hij heeft, hoef ik er eigenlijk niet heen. Dat kan ik hier ook bij verschillende winkels kopen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 1 februari 2005 Report Share Posted 1 februari 2005 Ach ik geef liever iets meer geld uit , zodat ik zeker weet dat je een top service hebt Marcel Toch niet bij Bruinsma zeker? Nog een Hoogevener? Wordt nog druk hier dan zijn jullie helderziend of zo hebben jullie slecht ervaringen met Bruinsma??????????? Marcel Ik niet. Ik heb m'n spul in Enschede gekocht, waar ik nu al weer ruim 4 jaar woon. M'n ouders hebben er wel spullen gekocht (NAD-set met Quadral-speakers) en een oom en tante van me ook (Marantz-set met Mordaunt Short-speakers). De cd-speler van m'n ouders bleek niet helemaal goed te functioneren en ze hebben zonder enig probleem een nieuwe gekregen. Later bleek dat m'n vader iets verkeerd had gedaan, maar goed, goeie service van Bruinsma. De tuner van m'n oom en tante had ook problemen (die was wel echt stuk ) en is ook zonder probleem omgeruild. Ook goeie service dus... Bruinsma heeft alleen wel erg veel B&O tegenwoordig. Verder heeft ie nog wat van de importeurs van bovengenoemde merken en hij heeft Loewe geloof ik, maar dan houdt het op geloof ik. Oh ja, en Bose natuurlijk Ben er wel eens een paar keer geweest, maar gezien de keuze die hij heeft, hoef ik er eigenlijk niet heen. Dat kan ik hier ook bij verschillende winkels kopen... dat ze soms wat veel B&O en weinig keus in andere merken hebben vind ik ook. Maar ja als er vraag naar is kan ik het zeer goed begrijpen. Ik heb trouwens met mijn Marantz versterker gehad dat al na een week 1 ingang stuk was ik kreeg ook resoluut een nieuwe. Dus niks over te klagen ik vind trouwens dat ze ook lekker met beide benen op de grond blijven staan, want ze zullen je echt geen gouden luidsprekerkabel of interlinks van honderden euro`s aanpraten. Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 1 februari 2005 Report Share Posted 1 februari 2005 Ach ik geef liever iets meer geld uit , zodat ik zeker weet dat je een top service hebt Marcel Toch niet bij Bruinsma zeker? Nog een Hoogevener? Wordt nog druk hier dan zijn jullie helderziend of zo hebben jullie slecht ervaringen met Bruinsma??????????? Marcel Ik niet. Ik heb m'n spul in Enschede gekocht, waar ik nu al weer ruim 4 jaar woon. M'n ouders hebben er wel spullen gekocht (NAD-set met Quadral-speakers) en een oom en tante van me ook (Marantz-set met Mordaunt Short-speakers). De cd-speler van m'n ouders bleek niet helemaal goed te functioneren en ze hebben zonder enig probleem een nieuwe gekregen. Later bleek dat m'n vader iets verkeerd had gedaan, maar goed, goeie service van Bruinsma. De tuner van m'n oom en tante had ook problemen (die was wel echt stuk ) en is ook zonder probleem omgeruild. Ook goeie service dus... Bruinsma heeft alleen wel erg veel B&O tegenwoordig. Verder heeft ie nog wat van de importeurs van bovengenoemde merken en hij heeft Loewe geloof ik, maar dan houdt het op geloof ik. Oh ja, en Bose natuurlijk Ben er wel eens een paar keer geweest, maar gezien de keuze die hij heeft, hoef ik er eigenlijk niet heen. Dat kan ik hier ook bij verschillende winkels kopen... dat ze soms wat veel B&O en weinig keus in andere merken hebben vind ik ook. Maar ja als er vraag naar is kan ik het zeer goed begrijpen. Ik heb trouwens met mijn Marantz versterker gehad dat al na een week 1 ingang stuk was ik kreeg ook resoluut een nieuwe. Dus niks over te klagen ik vind trouwens dat ze ook lekker met beide benen op de grond blijven staan, want ze zullen je echt geen gouden luidsprekerkabel of interlinks van honderden euro`s aanpraten. Marcel Klopt (voor zover ik weet iig). M'n ouders hebben er een degelijke speakerkabel bij gekregen. Dikke verzilverde koperkabel. En bij de cd-speler werd gewoon een degelijke interlink geleverd (beter dan een dropveter, maar geen overdreven dure). Wel een wat betere interlink dan bij de tuner. M'n ouders gebruiken de tuner met de CAI, dus daar hoeft niet zo'n bijzondere interlink bij... Maar das ook nog geen dropveter trouwens. Ik geloof niet dat m'n ouders wat te klagen hebben over Bruinsma. Dus als je wat bijzonders wilt (B&O niet meegerekent, want das opzich natuurlijk ook wel bijzonder spul), dan moet je niet bij Bruinsma zijn. Maar wie een degelijke set wil, met gewoon een goed geluid, zonder meteen heel audiofiel te zijn, kan prima bij Bruinsma terecht volgens mij... Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 1 februari 2005 Report Share Posted 1 februari 2005 Ach ik geef liever iets meer geld uit , zodat ik zeker weet dat je een top service hebt Marcel Toch niet bij Bruinsma zeker? Nog een Hoogevener? Wordt nog druk hier dan zijn jullie helderziend of zo hebben jullie slecht ervaringen met Bruinsma??????????? Marcel Ik niet. Ik heb m'n spul in Enschede gekocht, waar ik nu al weer ruim 4 jaar woon. M'n ouders hebben er wel spullen gekocht (NAD-set met Quadral-speakers) en een oom en tante van me ook (Marantz-set met Mordaunt Short-speakers). De cd-speler van m'n ouders bleek niet helemaal goed te functioneren en ze hebben zonder enig probleem een nieuwe gekregen. Later bleek dat m'n vader iets verkeerd had gedaan, maar goed, goeie service van Bruinsma. De tuner van m'n oom en tante had ook problemen (die was wel echt stuk ) en is ook zonder probleem omgeruild. Ook goeie service dus... Bruinsma heeft alleen wel erg veel B&O tegenwoordig. Verder heeft ie nog wat van de importeurs van bovengenoemde merken en hij heeft Loewe geloof ik, maar dan houdt het op geloof ik. Oh ja, en Bose natuurlijk Ben er wel eens een paar keer geweest, maar gezien de keuze die hij heeft, hoef ik er eigenlijk niet heen. Dat kan ik hier ook bij verschillende winkels kopen... dat ze soms wat veel B&O en weinig keus in andere merken hebben vind ik ook. Maar ja als er vraag naar is kan ik het zeer goed begrijpen. Ik heb trouwens met mijn Marantz versterker gehad dat al na een week 1 ingang stuk was ik kreeg ook resoluut een nieuwe. Dus niks over te klagen ik vind trouwens dat ze ook lekker met beide benen op de grond blijven staan, want ze zullen je echt geen gouden luidsprekerkabel of interlinks van honderden euro`s aanpraten. Marcel Klopt (voor zover ik weet iig). M'n ouders hebben er een degelijke speakerkabel bij gekregen. Dikke verzilverde koperkabel. En bij de cd-speler werd gewoon een degelijke interlink geleverd (beter dan een dropveter, maar geen overdreven dure). Wel een wat betere interlink dan bij de tuner. M'n ouders gebruiken de tuner met de CAI, dus daar hoeft niet zo'n bijzondere interlink bij... Maar das ook nog geen dropveter trouwens. Ik geloof niet dat m'n ouders wat te klagen hebben over Bruinsma. Dus als je wat bijzonders wilt (B&O niet meegerekent, want das opzich natuurlijk ook wel bijzonder spul), dan moet je niet bij Bruinsma zijn. Maar wie een degelijke set wil, met gewoon een goed geluid, zonder meteen heel audiofiel te zijn, kan prima bij Bruinsma terecht volgens mij... Maar voor audiofiele dingen ook wel hoor ik heb bij hun mijn vd Hul kabels gekocht, en zij hebben mij erg geholpen met het opknappen van mijn draaitafel ( een meer als 30 jaar oude Pioneer PL-41 ) met raad en daad. Ik ben zelf ook vaak bij de muzifoon geweest in Emmen toen ik nog op zoek was naar mijn huidige set, maar ik vond hun nogal opgeblazen vertellen over hoe goed hun modeficaties wel waren dus daar niks gekocht. Bij Spaan, ook in Emmen zijn ze meer down to earth net als bij Bruinsma . Ik heb toen besloten om alles bij Bruinsma te kopen, lekker dicht bij huis voor het geval dat . En zij kunnen practish alles wel leveren , en dit bevalt al jaren heel erg goed. Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts