Jump to content

Schone Stroom Zekering

Opamp
 Share

Recommended Posts

Ja, dit soort ideeen moet je maar geven idd. Straks is er ook nog iemand zo gek om het echt te doen! :angry:

Heeft ook helemaal geen nut. Je blijft zekeringen en automaten houden in het elektriciteitsnet. En niet zo'n beetje ook. Na elke aftakking zit weer een zekering of automaat, dus wat zal zo'n zekeringetje in de meterkast dan nog. Die maakt echt wel goed contact hoor.

Henrie, ik geloof nooit dat iemand nav mijn opmerking over hoe het zou klinken ZONDER zekering dit ook permanent gaat uitproberen (een experiment lijkt me geen kwaad te kunnen onder de juiste begeleidende omstandigheden).

Als je zegt dat het geen nut heeft, hoe kan het dan zijn dat een smeltzekering beter wordt bevonden dan een automaat? Dan zijn die mensen allemaal ten prooi aan begoocheling of zoiets.

Overigens, je hoeft mij niet te overtuigen. Ik geloof zelf ook niet vol overgave in gouden smeltzekeringen.

"De Gouden Smeltzekering" zou zelfs een prijs kunnen zijn voor de meest stupide audiofiele tweak van het jaar.....

Toine.

Henrie, ik geloof nooit dat iemand nav mijn opmerking over hoe het zou klinken ZONDER zekering dit ook permanent gaat uitproberen (een experiment lijkt me geen kwaad te kunnen onder de juiste begeleidende omstandigheden).

Omdat er altijd goedgelovige en onnozele halzen zijn die zoiets WEL serieus nemen en gaan proberen zou je dit op een ander gerenommeerd forum op een ban komen te staan wegens het in levensgevaar brengen van medeforummers :rolleyes:

;)

Omdat er altijd goedgelovige en onnozele halzen zijn die zoiets WEL serieus nemen en gaan proberen zou je dit op een ander gerenommeerd forum op een ban komen te staan wegens het in levensgevaar brengen van medeforummers :rolleyes:

;)

Oeioei, ik zie wel dat er niet veel voor zo'n ban nodig is.

Ik breng het er dus weer goed af....