Robbert Posted 26 januari 2005 Report Share Posted 26 januari 2005 Heeft iemand positieve of negatieve ervaringen met buizendempers? Loont de aanschaf ervan en welke moet je dan hebben en wat is de prijs? Heb zelf een hybride versterker en cd speler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 26 januari 2005 Report Share Posted 26 januari 2005 Heeft iemand positieve of negatieve ervaringen met buizendempers? Loont de aanschaf ervan en welke moet je dan hebben en wat is de prijs? Heb zelf een hybride versterker en cd speler. absoluut nuttig een vriend van mij heeft een CD speler met buizen en hij heeft ook van die rubberen ringen als demping er om gedaan dit was duidelijk te horen. Ik weet echter niet presies wat voor merk het is en wat ze kosten. Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 26 januari 2005 Report Share Posted 26 januari 2005 Heeft iemand positieve of negatieve ervaringen met buizendempers? Loont de aanschaf ervan en welke moet je dan hebben en wat is de prijs? Heb zelf een hybride versterker en cd speler. Kijk bij Ah! die heeft Buis dempers (hittebestendigge O-ringen) voor een heel lief bedrag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert Posted 26 januari 2005 Author Report Share Posted 26 januari 2005 Heb je ok een link naar een website? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 26 januari 2005 Report Share Posted 26 januari 2005 Heb je ok een link naar een website? Er staat een link bij het merkenoverzicht van Hear... Link to comment Share on other sites More sharing options...
triode Posted 26 januari 2005 Report Share Posted 26 januari 2005 absoluut nuttig een vriend van mij heeft een CD speler met buizen en hij heeft ook van die rubberen ringen als demping er om gedaan dit was duidelijk te horenRammelt zijn loopwerk / trafo dan zo erg dat hij dat met buizendempers moet wegwerken. Sorry hoor maar dit vind ik echter het toppunt van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts