Joboton Posted 27 januari 2005 Report Share Posted 27 januari 2005 Vorig jaar heb ik kaartjes gekocht voor de concertserie Internationale orkesten in de Doelen in Rotterdam. Er komen drie orkesten: - Het Budapest Festival orkest, gedirigeerd door Iv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 27 januari 2005 Report Share Posted 27 januari 2005 Vorig jaar heb ik kaartjes gekocht voor de concertserie Internationale orkesten in de Doelen in Rotterdam. Er komen drie orkesten:- Het Budapest Festival orkest, gedirigeerd door Adam Fischer met muziek van Liszt (1e hongaarse rhapsodie, pianoconcert met Desz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 27 januari 2005 Author Report Share Posted 27 januari 2005 Vorig jaar heb ik kaartjes gekocht voor de concertserie Internationale orkesten in de Doelen in Rotterdam. Er komen drie orkesten:- Het Budapest Festival orkest, gedirigeerd door Adam Fischer met muziek van Liszt (1e hongaarse rhapsodie, pianoconcert met Desz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 27 januari 2005 Report Share Posted 27 januari 2005 Vorig jaar heb ik kaartjes gekocht voor de concertserie Internationale orkesten in de Doelen in Rotterdam. Er komen drie orkesten:- Het Budapest Festival orkest, gedirigeerd door Adam Fischer met muziek van Liszt (1e hongaarse rhapsodie, pianoconcert met Desz Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanD Posted 27 januari 2005 Report Share Posted 27 januari 2005 Vorig jaar heb ik kaartjes gekocht voor de concertserie Internationale orkesten in de Doelen in Rotterdam. Er komen drie orkesten:- Het Budapest Festival orkest, gedirigeerd door Adam Fischer met muziek van Liszt (1e hongaarse rhapsodie, pianoconcert met Desz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 27 januari 2005 Author Report Share Posted 27 januari 2005 Het was inderdaad Iv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 27 januari 2005 Author Report Share Posted 27 januari 2005 Hoor je het nu in mono of in stereo ? ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Kortom: wat bedoel je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 27 januari 2005 Report Share Posted 27 januari 2005 Hoor je het nu in mono of in stereo ? ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Kortom: wat bedoel je? Het concert bedoel ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 27 januari 2005 Author Report Share Posted 27 januari 2005 Leuk hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 28 januari 2005 Report Share Posted 28 januari 2005 Leuk hoor. Zie de humor niet , maar kan er mee leven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 28 januari 2005 Report Share Posted 28 januari 2005 Leuk hoor. Zie de humor niet , maar kan er mee leven. Beetje te veel gespoten of gesnoven? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 28 januari 2005 Report Share Posted 28 januari 2005 Verrek, nu zie ik hier in eens staan dat Joboton er ook was, dat moet ik Kermit vertellen. Waar zat jij dan Joboton? Wij zelf (Kermit en ik met aanhang) zitten op rij K/A. Leuk joh misschien voor het volgende concert iets afspreken? Zee heb ik idd mee gesproken voor de aanvang en tijdens de pauze, die liep ik "letterlijk" tegen het lijf! De opstelling was idd wat minder gangbaar, maar ik vond het fantastisch. Viel het een van jullie ook op dat de violen echt aan het "zingen" waren? Zo heb ik nog nooit violen gehoord, het orkest speelde met gevoel. En dat was te zien en te voelen in de muziek, de hele avond. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 29 januari 2005 Report Share Posted 29 januari 2005 Leuk hoor. Zie de humor niet , maar kan er mee leven. Beetje te veel gespoten of gesnoven? Vollemaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 29 januari 2005 Author Report Share Posted 29 januari 2005 K/A is ergens op de ring. Toch niet achter het orkest? Of er pal naast? Dat lijken mij nu niet de beste plaatsen. Verder naar achteren klinkt het goed. Ik zit in het lage gedeelte voor het orkest, de parterre. Als abonnementhouder van vorig jaar krijg je voorrang bij het toewijzen van de plaatsen. Gisteravond ben ik weer geweest, dit keer het RPHO met een programma met filmmuziek. (Guns of Navarone, Psycho, Schindlers list, Starwars en Mars en Jupiter uit The Planets van Holst). Vooral Starwars en the Planets waren bepaald spectaculair met een vol bezet orkest. Geweldige climaxen. En heel bijzonder om de muziek van Starwars (die ik goed ken) eens live te horen. Op naar het volgende concert en dat is volgende week alweer. Staan er ergens foto's waar jullie opstaan? Misschien herken ik jullie dan. PS - wat zit die Scat-man toch vervelend te doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 29 januari 2005 Report Share Posted 29 januari 2005 K/A is ergens op de ring. Toch niet achter het orkest? Of er pal naast? Dat lijken mij nu niet de beste plaatsen. Verder naar achteren klinkt het goed. Ik zit in het lage gedeelte voor het orkest, de parterre. Als abonnementhouder van vorig jaar krijg je voorrang bij het toewijzen van de plaatsen. Gisteravond ben ik weer geweest, dit keer het RPHO met een programma met filmmuziek. (Guns of Navarone, Psycho, Schindlers list, Starwars en Mars en Jupiter uit The Planets van Holst). Vooral Starwars en the Planets waren bepaald spectaculair met een vol bezet orkest. Geweldige climaxen. En heel bijzonder om de muziek van Starwars (die ik goed ken) eens live te horen. Op naar het volgende concert en dat is volgende week alweer. Staan er ergens foto's waar jullie opstaan? Misschien herken ik jullie dan. De filmmuziek van Schindler's List is zo verschrikkelijk indrukwekkend, hoe was die uitvoering? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 29 januari 2005 Author Report Share Posted 29 januari 2005 Het waren drie delen, alle voor soloviool (gespeeld door concertmeester Kees Hulsman) en orkest. Indrukwekkende, melancholieke muziek. We werden er een beetje droevig en triest van. Het raakte ons dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 29 januari 2005 Report Share Posted 29 januari 2005 Het waren drie delen, alle voor soloviool (gespeeld door concertmeester Kees Hulsman) en orkest. Indrukwekkende, melancholieke muziek. We werden er een beetje droevig en triest van. Het raakte ons dus. Ik herken het helemaal, de tranen dringen zich ook op bij mij als ik het al van cd hoor, ik heb het nog nooit live gehoord, wil dat toch wel eens meemaken. Betwijfel of ik mijn tranen binnen kan houden. Wat is dat een indrukwekkend stuk zeg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 30 januari 2005 Report Share Posted 30 januari 2005 Op naar het volgende concert en dat is volgende week alweer. Staan er ergens foto's waar jullie opstaan? Misschien herken ik jullie dan. PS - wat zit die Scat-man toch vervelend te doen. Ja het volgende concert (van deze serie) is aanstaande vrijdag alweer! Ik weet niet of die draad ergens nog te zien is, maar we hebben wel wat foto's waar op op staan. vliesridders vs conus knechten e.d. zijn resencies waar we beide geweest zijn en op de foto zijn gegaan, je moet maar even zoeken. Anders spreken we af dat als iedereen in de zaal op de diregent zit te wachten wij met zijn drieen gaan staan, en om ons heen kijken. Dan moet je elkaar toch zien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts