Guest Kraus vonBentinck Posted 30 januari 2005 Report Share Posted 30 januari 2005 [ Link to comment Share on other sites More sharing options...
quad and more Posted 30 januari 2005 Report Share Posted 30 januari 2005 Probeer de draaitafel eens accu te voeden of met een aparte netfrequentie generator van clearaudio . Misschien kan je deze ergens uitproberen of lenen in combinatie met de draaitafel. Ik denk indedaad dat het element de storingen op-pikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 30 januari 2005 Report Share Posted 30 januari 2005 dat zijn niet de eenvoudigste oplossingen die je voorstelt maar inmiddels ben ik er achter dat het wegbewegen van de naald van een van de motoren de brom met ruim 6db vermindert en dat een van beide motoren veel meer stoort dan de ander. Beste Kraus, Misschien 2 lange snaren ? Motoren uitelkaar halen en afschermen met een folie en weer inelkaar zetten. Interlinks ver houden van spanningvoerende delen van de motor, voedingen afschermen met koper folie. Elementen afdekken met koperfolie. Phono pre afschermen met koperfolie. Dus maw proberen,proberen,pro-beren Dus niet ijsberen, maar wel beren maar dan positief. MvG, HAudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 30 januari 2005 Report Share Posted 30 januari 2005 Motoren uitelkaar halen en afschermen met een folie en weer inelkaar zetten. Folie zal niet veel helpen. Het enige wat helpt is een dik huis van zacht staal (ST 37 ozi) om de motor heen bouwen. Of de motor daarin bouwen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 30 januari 2005 Report Share Posted 30 januari 2005 Ik begrijp het niet hoor. Dat ding kost een godsvermogen. En dan nog brommen ook? Daar mag je toch iets meer van verwachten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vihori Posted 30 januari 2005 Report Share Posted 30 januari 2005 Ik begrijp het niet hoor. Dat ding kost een godsvermogen. En dan nog brommen ook? Daar mag je toch iets meer van verwachten? Wat je zegt!! Vihori Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 30 januari 2005 Report Share Posted 30 januari 2005 Ah, ik begrijp het. Je moest weer eens afwijken van wat Bob bedoeld had! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts