Marco Posted 25 april 2001 Report Share Posted 25 april 2001 Hallo, Ik heb een vraag over ARRAY versterkers. Wie kan mij iets zeggen over dit merk en dan met name over de mono eindversterkers (1e generatie). Hoe zijn deze versterkers klankmatig? bedankt alvast voor jullie reaktie, Marco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kees. Posted 25 april 2001 Report Share Posted 25 april 2001 Ik heb de stereoversie wel eens thuis gehad met de Array voorversterker en dat klonk erg goed. Kijk eens op http://www.xs4all.nl/~at/index.html voor wat meer informatie over Array. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rik Posted 26 april 2001 Report Share Posted 26 april 2001 Heb de Array stereo eindversterker gehoord, in vergelijk met een oude levinson model 29 op luisprekers van ensemble. Op de Array versterker klonk het gehele geluidsbeeld ontzettend vlak, met weinig definitie. Na aansluiten van de levinson kwam het geluid helemaal los, het was geen vergelijk. Nu weet ik niet of het aan de combinatie gelegen heeft, helaas heb ik geen mogelijkheid gehad om de Array in een andere set-up te beluisteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts