Jump to content

Interlink-ellende

Huub Franssen
 Share

Recommended Posts

Nog steeds interlink ellende? :lol: laat ik daar nou totaal geen last van hebben ;)

Ik heb op internet 3x de vd Hul D102mk3 gekocht voor 50<70euro per stuk, dan heb je een wereldklasse kabel voor een redelijk bedrag die op alle apparaten super werkt B)

Nog steeds interlink ellende? :lol: laat ik daar nou totaal geen last van hebben ;)

Ik heb op internet 3x de vd Hul D102mk3 gekocht voor 50<70euro per stuk, dan heb je een wereldklasse kabel voor een redelijk bedrag die op alle apparaten super werkt B)

Thankz, op hififorum werd dit verhaaltje tot het bot afgekraakt. Daar zit de kabeldiscussie pas echt vast; volgens mij ben ik er zelfs afgegooid.

Er afgegooid? Maakt dan duidelijk dat het niet in alle geledingen van onze 21e eeuwse info-maatschappij van belang wordt geacht ervaringen uit te wisselen. Op ontwikkeling volgt vooruitgang, maar blijkbaar gaan beide aspecten aan sommige deelnemers (en blijkbaar beheerders) van de vaderlandse audio-fora voorbij.

In ieder geval bedankt voor de enige zinnige bijdrage aan deze topic.

Two cents, dit is een oude post.

Huub Franssen is allang weer van harte welkom op hififorum.nl.

Iedereen is van harte welkom daar.

Wat alleen niet geaccepteerd wordt is het doen van heftige uitspraken over bepaalde zaken die niet fatsoenlijk onderbouwd worden. Die heftige uitspraken mogen geuit worden in een recensie-afdeling.

Maar het wordt niet geaccepteerd dat meningen als feiten worden weergegeven.