Guest UKSub Posted 7 februari 2005 Report Share Posted 7 februari 2005 Hoi, onlangs mn set verplaatst en gemerkt dat het plateau niet waterpas staat, aan de kant van de arm hangt het zo'n 2mm lager. Je kan het echt met het blote waarnemen. Kreeg al angstzweet!! :-) Eerste uitleg was een slechte spindel maar dat klopt volgens mij niet want de spindel draait rond en dan zouden we dus een waggelgansje moeten krijgen hetgeen niet het geval is. als ik onderaan kijk, dan merk ik dat de koperen buis blijkbaar niet loodrecht staat; Heb wel geen schuifpasser of ander materiaal om dit zeer nauwkeurig uit te meten. Al de boarden worden toch standaard geboord en gefreesd, hoe kan dan dat dat scheef staat. help!!!!!!!!!!! Zijn er mensen die dit probleem kennen of er weet van hebben? Groetjes Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamai_lover222 Posted 7 februari 2005 Report Share Posted 7 februari 2005 Ik zou eens contact opnemen met de importeur, dat is Joenit, ik geloof dat ene Martijn Rega voor zijn rekening heeft. Dat is een hele behulpzame jongen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UKSub Posted 9 februari 2005 Report Share Posted 9 februari 2005 Heb ik in het verleden al eens telefonisch gedaan en dit was de eerste keer dat ze zo'n probleem voorgeschoteld kregen... Het lijkt hun zo onwaarschijnlijk dat het lager niet loodrecht zit. kzal de P25 eens binnendoen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henri Posted 23 februari 2005 Report Share Posted 23 februari 2005 En ??? Al nieuws ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
quad and more Posted 23 februari 2005 Report Share Posted 23 februari 2005 Ligt het onderplateau t.o.v. het plateau goed ? Zit er geen "rommel "op het onderplateau ? Neem anders iets ( hoek ) waarvan je zeker weet dat het een hoek heeft van 90 graden. Haal het boven plateau eraf en zet de hoek zo dicht mogelijk naast het onderplateau. Zet de draaatafel aan zodat het onderplateau gaat draaien. Bekijk de hoek ( as t.o.v. de hoek naast het plateau ) Gun je ogen nu de rust en kijk of je een afwijking kan constateren t.o.v. de as of het onderplateau. Je weet nu wel waar de fout in zit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UKSub Posted 23 februari 2005 Report Share Posted 23 februari 2005 Neen nog gn nieuws... Heb em ook nog niet kunnen binnendoen (tijdsgebrek door zeer jonge kindjes) Joenit is nt open op Za en heb niet direct de behoefte om er verlof voor te nemen!! De dealer waar ik em gekocht heb ligt op 140km rijden... Binnenkort meer want ik ga via een andere dealer vragen (waar ik speakers gekocht heb en andere reparaties heb laten uitvoeren) om de P25 naar Joenit te doen! Ik zal zeker het resultaat posten!! Wat speelt langs de andere kant ook mee, ik twijfel om de arm te herbekabelen door de Incognito en dat zou ik dan weer in Zevenbergen (140km) laten doen... + daar een luistersessie meepikken ivm Arcam Linn en Unico + phonotrap Lehmann en de elementen van oa Benz. Als mensen iets zinnigs over de Incognito in combi met de RB600 en P25 kunnen zeggen, be my guest!! Groetjes Stef Bovenstaande reaxie Was door technische problemen niet aanvaard deze ochtend Ondertussen is er de reaxie ivm het uittesten van het plateau en onderplateau Tot binnenkort Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 23 februari 2005 Report Share Posted 23 februari 2005 Neen nog gn nieuws... Heb em ook nog niet kunnen binnendoen (tijdsgebrek door zeer jonge kindjes) Joenit is nt open op Za en heb niet direct de behoefte om er verlof voor te nemen!! De dealer waar ik em gekocht heb ligt op 140km rijden... Binnenkort meer want ik ga via een andere dealer vragen (waar ik speakers gekocht heb en andere reparaties heb laten uitvoeren) om de P25 naar Joenit te doen! Ik zal zeker het resultaat posten!! Wat speelt langs de andere kant ook mee, ik twijfel om de arm te herbekabelen door de Incognito en dat zou ik dan weer in Zevenbergen (140km) laten doen... + daar een luistersessie meepikken ivm Arcam Linn en Unico + phonotrap Lehmann en de elementen van oa Benz. Als mensen iets zinnigs over de Incognito in combi met de RB600 en P25 kunnen zeggen, be my guest!! Groetjes Stef Bovenstaande reaxie Was door technische problemen niet aanvaard deze ochtend Ondertussen is er de reaxie ivm het uittesten van het plateau en onderplateau Tot binnenkort Beste, Je kunt hem ook gewoon rechtstreeks naar Joenit sturen , zonder tussenkomst van jou dealer! Hoef je ook niet te rijden, spaart een hoop geld uit, en je hoeft er geen tijd voor vrij te maken. MvG, HAudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UKSub Posted 23 februari 2005 Report Share Posted 23 februari 2005 Ondertussen heb ik een afspraak met Joenit gemaakt!! kGa er een half dagje verlof en een beetje benzine aan spenderen + tevens eens gebruik maken om evt eens nr chord bekabeling te luisteren. Als ze het onmiddellijk kunnen maken, neem ik de P25 terug mee en opgelost; aan opsturen had ik ook al gedacht, maar dan moet dat ding weer terug en dan moet je meestal ook thuis zijn om de verzending aan te nemen. 50km is niet het einde van de wereld + zo oefen ik nog eens. Joenit heeft al mn gegevens dus ze weten dat het nog allemaal onder garantie valt en dergelijke, ik hoef mn dealer er niet mee op te zadelen!! effe geduld en volgende week weten we meer Gr Stef PS momenteel speelt early Green on red Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werner Posted 24 februari 2005 Report Share Posted 24 februari 2005 Als mensen iets zinnigs over de Incognito in combi met de RB600 en P25 kunnen zeggen, be my guest!! Als je ziet wat Incognito kost ... RB600 verkopen en er een Michell TecnoArm(a) op zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UKSub Posted 24 februari 2005 Report Share Posted 24 februari 2005 Wat is de kostprijs Werner van de laatste Tecnoarm versie? Incognito 250 wat denk je te kunnen krijgen voor een RB600, Niet veel me dunkt Wat maakt de Tecno in de P25 zo veel interessanter dan het 600 incognito combo? In muzikaal opzicht ben ik echt benieuwd hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werner Posted 24 februari 2005 Report Share Posted 24 februari 2005 Vergeet mijn vorige antwoord. Het was enigzins ondoordacht, en niet alleen omdat de Tecno mogelijk te lang is voor de P25. M.i. is het niet zo verstandig veel geld in de richting van een P25 te gooien. Steek er een goed (maar betaalbaar) element in en blijf er dan van af. De centen voor die herbekabeling kunnen dan naar platen, een platenwasmachine, een betere voorversterker, of een weekendje Parijs. Zaken die stuk voor stuk meer voldoening kunnen geven dan een stuk draad vervangen door een ander stuk draad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UKSub Posted 24 februari 2005 Report Share Posted 24 februari 2005 Incognito herbekabeling kost mij 250 euro Incl. vraag blijft of het de moeite is om te doen!!! Wie heeft het al effectief gehoord, standaard versus incognito? Werner, een tecno past perfect op een P25 incl sluiten van de stofkap Iedereen vindt de bekabeling bij Rega maar niets dus waarom niet herbekabelen? Zeker als er een beter element komt en phnotrap, die hebben dan toch ook baadt bij een betere overdracht door betere kabel of zoek ik het echt te ver allemaal? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werner Posted 24 februari 2005 Report Share Posted 24 februari 2005 Toen ik jaren geleden de standaardbekabeling van mijn RB300 verving door heel hoogstaand, kort, zilveren spul viel ik echt niet van mijn stoel door het verschil. Ik denk dat je andere prioriteiten moet stellen. En daarbij is 250 euro gewoon veel geld voor een stukje koperdraad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UKSub Posted 24 februari 2005 Report Share Posted 24 februari 2005 Werner, I agree ... Met 250 euro koop ik veel lekkere wijntjes Het is ook bijna de helft van een Ace Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henri Posted 24 februari 2005 Report Share Posted 24 februari 2005 Verschillen horen tussen kabels. Ik denk dat upgrade kan bekabeling zin heeft heeft, zolang ze in de signaalweg staan (interlinks, toonarmbedrading, luidsprekerkabel, enz...). Er zijn ook mensen die verschillen horen tussen aansluitsnoeren en/of stekkers. Ik laat ze in hun waarde, met mijn gehoor merk ik er niet zoveel van. Aansluitsnoeren moeten de nodige stroom kunnen doorlaten/transporteren en aldus genoeg sectie hebben naargelang de toepassing. Daar kapitaal in investeren is niet mijn ding. Trouwens je kan ook moeilijk beginnen een speciale stroomdraad aan te leggen tot op de plaats van produktie van de stroom. Henri Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werner Posted 24 februari 2005 Report Share Posted 24 februari 2005 Met 250 euro koop ik veel lekkere wijntjes Hoezo veel? Toch maar vier flesjes Les Genevrieres? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 februari 2005 Report Share Posted 24 februari 2005 Trouwens je kan ook moeilijk beginnen een speciale stroomdraad aan te leggen tot op de plaats van produktie van de stroom. Idd, en railsystemen vlechten wordt ook vrij lastig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 24 februari 2005 Report Share Posted 24 februari 2005 't was wel een behoorlijke verbetering ten opzichte van de Goldring Erotica Erotica? Wel een beetje saaie sex, Ruud! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 24 februari 2005 Report Share Posted 24 februari 2005 't was wel een behoorlijke verbetering ten opzichte van de Goldring Erotica Erotica? Wel een beetje saaie sex, Ruud! Wat wil je..... ben al 50 Ik doelde uiteraard op de Goldring! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UKSub Posted 2 maart 2005 Report Share Posted 2 maart 2005 Voor diegenen die echt interesse hebben... De plint zal vervangen worden, omdat het gat waar de hub (of hoe heet dat ding) zit, niet recht geboord is... Zo that's it folks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts