Jeepfh Posted 11 februari 2005 Author Report Share Posted 11 februari 2005 Misschien dat het "beeld" wat "breder" word na een tijdje inspelen? Ik denk dat die man dat gedacht heeft... Maar ervarings gewijs kan ik vertellen dat dit niet het geval is. Ik heb zelf nl bijna exact de zelfde tv als de tv die er wel stond. Link to comment Share on other sites More sharing options...
melcon Posted 14 februari 2005 Report Share Posted 14 februari 2005 PANASONIC tv,s hebben een pachtig beeld zonder meer. Zeker. Is qua beeld denk ik ook mijn tweede keuze, na Sony, misschien wel eerste. Het is wel anders dan Sony, maar eigenlijk niet zo zeer minder goed, of beter. Maar ik vind de (voor mij) betaalbare types echt spuuglelijk. Vooral omdat ze geheel zilverkleurig zijn (net als betaalbare Philips-tv's trouwens). Ze doen daardoor heel erg goedkoop aan, qua uiterlijk, vind ik. Zouden dezelfde tv's in mat-zwart te koop zijn, dan zou dat al heel wat beter zijn... Waar ik trouwens nog niet echt op gelet heb bij breedbeeld-tv's is de 'vorm' van het beeld bij 4:3-uitzendingen. Dit vind ik wel belangrijk, maar ik neem aan dat dat bij de grote merken bij hun tv's (van zeg rond de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts