depeter Posted 9 februari 2005 Report Share Posted 9 februari 2005 Hallo, Kreeg net een mailtje, de okki nokki is klaar en vanaf volgende week verkrijgbaar. Hij kost 325euro, en schijnt volgens het verhaal net zo goed te zijn als clearaudio matrix of de vpi hw. Er worden eerst honderd van gemaakt en wie het eerst mail heeft hem. Je kunt hem bestellen bij Bob van Oostrum. email b.vanoostrum@casema.nl DEPETER Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 9 februari 2005 Report Share Posted 9 februari 2005 Hmm, ten eerste is er al een topic over dit geval en ten tweede is dit meer een advertentie dan een discussie, vind je niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 9 februari 2005 Report Share Posted 9 februari 2005 Hmm, ten eerste is er al een topic over dit geval en ten tweede is dit meer een advertentie dan een discussie, vind je niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 9 februari 2005 Report Share Posted 9 februari 2005 En toch blijft het een naam voor een cliniclown of zo.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 9 februari 2005 Author Report Share Posted 9 februari 2005 Hmm, ten eerste is er al een topic over dit geval en ten tweede is dit meer een advertentie dan een discussie, vind je niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 9 februari 2005 Author Report Share Posted 9 februari 2005 Hallo, Kreeg net een mailtje, de okki nokki is klaar en vanaf volgende week verkrijgbaar. Hij kost 325euro, en schijnt volgens het verhaal net zo goed te zijn als clearaudio matrix of de vpi hw. Er worden eerst honderd van gemaakt en wie het eerst mail heeft hem. Je kunt hem bestellen bij Bob van Oostrum. email b.vanoostrum@casema.nl DEPETER Sneek is voor jou toch veel dichterbij Ja dat is zo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 10 februari 2005 Report Share Posted 10 februari 2005 Hallo, Kreeg net een mailtje, de okki nokki is klaar en vanaf volgende week verkrijgbaar. Hij kost 325euro, en schijnt volgens het verhaal net zo goed te zijn als clearaudio matrix of de vpi hw. Er worden eerst honderd van gemaakt en wie het eerst mail heeft hem. Je kunt hem bestellen bij Bob van Oostrum. email b.vanoostrum@casema.nl DEPETER wist niet dat er hier ook produkten aan geprijst worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 12 februari 2005 Report Share Posted 12 februari 2005 Is het de bedoeling dat er na de eerste honderd een permanente produktie op gang komt? Ik heb nl. weinig zin om in te tekenen op zo'n ding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pimster Posted 13 februari 2005 Report Share Posted 13 februari 2005 Wat is in godsnaam een okkie nokkie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 13 februari 2005 Report Share Posted 13 februari 2005 Ik denk dat mijn collega's me voor gek verklaren als ik zo'n apparaat aanschaf zonder te noemen wat de functie is. Ja, ik heb een Okki Nokki aangeschaft dit weekend! En dan moet je ze ook nog vertellen dat niemand dat ding al heeft getest, maar op basis van een nieuwe hype heeft besteld. Oh ja, er was ooit ergens een demo met een testexemplaar.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob Posted 13 februari 2005 Report Share Posted 13 februari 2005 Hallo forum lezers! Ik ben dus degene die de mailing heeft verstuurd m.b.t. het binnenkort leverbaar zijn van de Okki Nokki. Deze platenwasmachine (RCM) is inderdaad zeer snel leverbaar na een lange periode van experimenteren en uitproberen. Uiteindelijk is het een voortreffelijke machine geworden welke absoluut qua prestaties niet onder zal doen van de bekende VPI en de Clearaudio. Over een Nitty Gritty wil ik het niet hebben, want dat is niet een machine waar ik achter sta. Ikzelf heb nl. een uitvoerige test gedaan van RCM's een jaar of 10 geleden met als referentie mijn Keith Monks machine. Elke keer als er een nieuwe machine kwam werd hij door mij uitgeprobeert. Nog even over de produktie. De eerste 100 worden nu gemaakt en verpakt en ik heb er al de helft van in bestelling staan. De volgende produktie heeft wer even tijd nodig en zal wel eens voor export bestemd kunnen zijn. Maar goed zodra leverbaar maak ik foto's en deze zijn dan bij mij op tevragen. Overigens zal ik niet een onbekende zijn voor vele van jullie. Ik ben de eigenaar van Xperienced Audio welke voorheen in Alphen aan den Rijn zat en gespecialeerd is in analoge produkten. Alemaal hartelijk groeten, Bob Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 13 februari 2005 Report Share Posted 13 februari 2005 Nou daar heb ik wel vertrouwen in, als ondernemer introduceer je toch niet een slecht apparaat denk ik. Zo goed van vertrouwen ben ik anders niet. Laat eerst maar zien.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob Posted 13 februari 2005 Report Share Posted 13 februari 2005 Hoi, als je mij mailt op b.vanoostrum@casema.nl zal ik je op de lijst zetten voor info zodra de machine er is ok? Bob Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 13 februari 2005 Report Share Posted 13 februari 2005 Over een Nitty Gritty wil ik het niet hebben, want dat is niet een machine waar ik achter sta. Ik ook niet. De mijne draait al 10 jaar storingsvrij. Is nitty gritty toevallig ook de enigste die niet in het programma van een U bekende importeur zit ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 13 februari 2005 Report Share Posted 13 februari 2005 Over een Nitty Gritty wil ik het niet hebben, want dat is niet een machine waar ik achter sta. Ik ook niet. De mijne draait al 10 jaar storingsvrij. Is nitty gritty toevallig ook de enigste die niet in het programma van een U bekende importeur zit ? bingo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob Posted 13 februari 2005 Report Share Posted 13 februari 2005 Hoi, ik heb uiteraard met de NG geexperimenteerd en ik en dat is slechts mijn bescheiden mening het resultaat niet goed genoeg en het is een vieze machine. Daar bedoel ik mee dat het nogal een kliederboel kan worden om de machine heen. Overigens was in die tijd Joenit de importeur waar ik zaken mee deed. En dat hij bij jou al 10 jaar draait daar heb ik het niet over gehad. Toevalig nog gisteren een email gehad van iemamd die erg ontevreden was over de NG omdat het zijn lp's beschadigde, daarom durfde hij niet meer aan een platenwasser. Ik zal zijn email voor de liefhebbers dadedlijk erop zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob Posted 13 februari 2005 Report Share Posted 13 februari 2005 Hallo Bob, je mag me van de lijst verwijderen. Ik heb vorig jaar zomer mijn hele vakantiegeld besteed aan een Nitty Gritty, ook zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 13 februari 2005 Report Share Posted 13 februari 2005 Dag Bob, Op zich ben ik best wel ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 13 februari 2005 Report Share Posted 13 februari 2005 Hallo Bob, je mag me van de lijst verwijderen. Ik heb vorig jaar zomer mijn hele vakantiegeld besteed aan een Nitty Gritty, ook zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob Posted 13 februari 2005 Report Share Posted 13 februari 2005 Hoi Audio Paul, de werking is gelijk aan die van een VPI en een Clearaudio. D.w.z. Vleoistof aanbrengen en het werk laten doen (losweken vuil en vet). Daarna afzuigen tot de plaat droog is (max 2 rotaties). Dan de lp beluisteren. Bij sommige lp's zal blijken dat deze 2 wasbeurten nodig hebben omdat ze bijvoorbeeld gereinigt zijn met een of ander duister goedje en het kan ook gebeuren met lp's welke met lencoclean zijn gespeeld. Ik adviseer alleen LAST RCM fluid. Dit werkt het beste. Zie hun website maar eens voor leuke revieuws. Je bent van harte welkom voor een demo bij mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob Posted 13 februari 2005 Report Share Posted 13 februari 2005 Hallo CQM, ik ben voor het eerst op een forum aanwezig em heb dit nooit eerder gedaan. Maar omdat ik hoorde dat er over mij werd geschreven was ik nieuwsgierig geworden. Ik reageerde met het verhaaltje van Freek op jouw berichtje. Waar ik me over verbaas is dat je zelf geen draaitafel hebt en met nogal wat zelfbouwapparatuur speelt. Groeten, Bob Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 13 februari 2005 Report Share Posted 13 februari 2005 Ik reageerde met het verhaaltje van Freek op jouw berichtje. Waar ik me over verbaas is dat je zelf geen draaitafel hebt en met nogal wat zelfbouwapparatuur speelt.Groeten, Bob Reageerde je niet op het bericht van iemand anders? Ik heb geen mening over platenwas machines, alleen over apparaten die al een hype zijn voordat ze op de markt zijn. Ik zit in de automatisering en heb daar genoeg ervaring mee. Maar ik heb w Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 13 februari 2005 Author Report Share Posted 13 februari 2005 Is nitty grittybingo Ooooooooooooheb je hem daar mee gewonnen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob Posted 13 februari 2005 Report Share Posted 13 februari 2005 Hallo Henk, jonge/oude bekende van mij. Ik weet niet of je weet wie ik zo ben. Maar denk maar aan die mooie produkten uit nieuwegein en dan aan Bob. En ja alles kan uiteindelijk aan de gebruiker liggen, of het nou goed of slecht is. De gebruiker bepaalt dat natuurlijk door mischien wel klunzig gebruik! Maar ik heb wel wat ervaring henk. Ik heb inmiddels zo'n 1800 draaitefels verkocht nog meer elementen en een 130-150 tal platenwasmachines. Maar jij doet toch leuke zaken op analooog gebied. Groeten, Bob Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 13 februari 2005 Report Share Posted 13 februari 2005 Hoi, ik heb uiteraard met de NG geexperimenteerd en ik en dat is slechts mijn bescheiden mening het resultaat niet goed genoeg en het is een vieze machine. Daar bedoel ik mee dat het nogal een kliederboel kan worden om de machine heen. Ligt dit niet aan de gebruiker? Ook ik experimenteer al een tijdje uitgebreid met een NG 1.5 FI en ben tot op heden nog geen kliederboel tegengekomen. Nee Henk het ligt altijd aan de machine. Ik kom regelmatig bij 1 van s'werelds grootste platen dealers over de vloer. En wanneer daar collectors items met een waarde van vele honderden dollars worden schoon gemaakt, gebeurt dit als volgt. 1e was beurt op de VPI , 2e wasbeurt Nitty Gritty. En nooit klachten over beschadiging. Vreemd? Nee , een kwestie van weten wat je doet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts