Haudio Posted 13 februari 2005 Report Share Posted 13 februari 2005 Hallo Henk, jonge/oude bekende van mij. Ik weet niet of je weet wie ik zo ben. Maar denk maar aan die mooie produkten uit nieuwegein en dan aan Bob. En ja alles kan uiteindelijk aan de gebruiker liggen, of het nou goed of slecht is. De gebruiker bepaalt dat natuurlijk door mischien wel klunzig gebruik! Maar ik heb wel wat ervaring henk. Ik heb inmiddels zo'n 1800 draaitefels verkocht nog meer elementen en een 130-150 tal platenwasmachines. Maar jij doet toch leuke zaken op analooog gebied. Groeten, Bob Beste Bob, Ik denk dat je iets verwisselt, nl Ome Henk en mij , Inmiddels vele duizenden draaitafels verkocht in de loop der jaren, Bob natuurlijk weet ik wie jij bent. Veel Disco- Antistat schoonmaak wonders verkocht maar echt heel veel minder automatische/manuele (waterstofzuigers) een stuk of 30 misschien, toch denk ik dat dat gaat veranderen. Want de Okki Nokki`s zijn besteld bij JB dus ik zal op korte termijn wel binnenkrijgen. MvG, HAudio = Henk Audio Selectief voor deze ene keer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob Posted 13 februari 2005 Report Share Posted 13 februari 2005 Je ziet maar ik heb al mijn tijd besteed aan draaitafel kennis en niet aan forums, want daar ben ik niet zo handig in dusssss... Allemaal fijne avond want ik ga zakken. En Henk, ik hoop dat we gauw weer eens kunnen bijkletsen. Groeten, Bob xperienced-audio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 13 februari 2005 Report Share Posted 13 februari 2005 Je ziet maar ik heb al mijn tijd besteed aan draaitafel kennis en niet aan forums, want daar ben ik niet zo handig in dusssss...Allemaal fijne avond want ik ga zakken. En Henk, ik hoop dat we gauw weer eens kunnen bijkletsen. Groeten, Bob xperienced-audio BB= Beste Bob, Wat voel ik mij oud want ik heb zeer veel tijd aan draaitafels besteed in het verleden en nog. Ik heb er zelfs een opleiding voor gevolgd en afgemaakt( Gereedschapmaker ) dat was wel voordat ik met draaitafels in de weer was , so what . Daarna heb ik een slechte cursus forummen gedaan en ook nog weinig opgestoken, pc 's kunnen mij niet zo boeien en de progamma's ook niet. BB gewoon een keer langskomen bij Audio Selectief daar ben ik zeer regelmatig te vinden , met het uitproberen van allerlei kombinaties. MvG, HAudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 14 februari 2005 Report Share Posted 14 februari 2005 rest mij alleen de vraag ,waarom prijsverschil. (299 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob Posted 14 februari 2005 Report Share Posted 14 februari 2005 Hoi Ome Henk, Ik klop mezelf nergens op de borst. Ik geef alleen maar aan wat mijn ervaringen zijn en wat ik zo af en toe uit het land hoor. Als jij een NG hebt en er tevreden over bent is dat prima!! Hallo Telefunken, Over de prijs kan ik kort zijn. Ik bepaal geen prijs maar de importeur. Deze vertelede eerst dat het apparaat 400 euro zou gaan kosten. Daarna bleek het goedkoper te worden. Er gingen toen geruchten dat hij tussen de 275 en 350 euro zou gaan kosten. Afgelopen woensdag kwam de officiele prijs naar buiten van 325,00 euro. Daar moeten we het dus mee doen. Mail me als je meer info wilt of een demo in het midden van het land op b.vanoostrum@casema.nl Groeten allemaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 14 februari 2005 Report Share Posted 14 februari 2005 Hoi Ome Henk,Ik klop mezelf nergens op de borst. Ik geef alleen maar aan wat mijn ervaringen zijn en wat ik zo af en toe uit het land hoor. Als jij een NG hebt en er tevreden over bent is dat prima!! Hallo Telefunken, Over de prijs kan ik kort zijn. Ik bepaal geen prijs maar de importeur. Deze vertelede eerst dat het apparaat 400 euro zou gaan kosten. Daarna bleek het goedkoper te worden. Er gingen toen geruchten dat hij tussen de 275 en 350 euro zou gaan kosten. Afgelopen woensdag kwam de officiele prijs naar buiten van 325,00 euro. Daar moeten we het dus mee doen. Mail me als je meer info wilt of een demo in het midden van het land op b.vanoostrum@casema.nl Groeten allemaal Hoe lang blijft Clown Okki Nokki voor 325 euri`s Wat een naam zeg Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 14 februari 2005 Report Share Posted 14 februari 2005 Tja, De mensen die de Okki Nokki besteld hebben voor 299,00 euro die krijgen de Okki Nokki ook voor die prijs. MvG, HAudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 14 februari 2005 Report Share Posted 14 februari 2005 Tja, De mensen die de Okki Nokki besteld hebben voor 299,00 euro die krijgen de Okki Nokki ook voor die prijs. MvG, HAudio Netjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob Posted 14 februari 2005 Report Share Posted 14 februari 2005 Geen idee wat de prijs doet, dat is aan de importeur en niet aan ons dealers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 14 februari 2005 Report Share Posted 14 februari 2005 beste bob..... ten eerste http://www.europapoort.nl/cgi-bin/as.cgi/0...sf/vgp9ev92xprg.... citaat: De belangrijkste Europese wetgeving inzake het bestrijden van spam is de richtlijn betreffende de verwerking van persoonsgegevens en de bescherming van de persoonlijke levenssfeer in de sector elektronische communicatie ( 2002/58/EG; juli 2002). Middels deze richtlijn wordt het beginsel ingevoerd dat voor marketing via elektronische post (met inbegrip van SMS en MMS-berichten) expliciete toestemming moet zijn gegeven door de ontvanger. ik heb jou nooit toestemming gegeven om mij een reclame e-mail te sturen..... bij herhaling zal ik dan ook een klacht bij je provider indienen... bb Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 15 februari 2005 Report Share Posted 15 februari 2005 ja ik geef toe was gister niet in zo'n heel goede bui..... maar ik kan slecht tegen allerlei ongewenste mail in mijn e-mail box hoe goed bedoeld ook..... uiteindelijk blijft het gewoon een vorm van spam..... en als ik spam wil dan koop ik wel een blikje bij de aldi.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 15 februari 2005 Report Share Posted 15 februari 2005 en als ik spam wil dan koop ik wel een blikje bij de aldi.... hear hear Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 15 februari 2005 Author Report Share Posted 15 februari 2005 Hoi, ik heb uiteraard met de NG geexperimenteerd en ik en dat is slechts mijn bescheiden mening het resultaat niet goed genoeg en het is een vieze machine. Daar bedoel ik mee dat het nogal een kliederboel kan worden om de machine heen. DIRTY GRITY Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 15 februari 2005 Report Share Posted 15 februari 2005 Hoi Ome Henk,Ik klop mezelf nergens op de borst. Ik geef alleen maar aan wat mijn ervaringen zijn en wat ik zo af en toe uit het land hoor. Als jij een NG hebt en er tevreden over bent is dat prima!! Hallo Telefunken, Over de prijs kan ik kort zijn. Ik bepaal geen prijs maar de importeur. Deze vertelede eerst dat het apparaat 400 euro zou gaan kosten. Daarna bleek het goedkoper te worden. Er gingen toen geruchten dat hij tussen de 275 en 350 euro zou gaan kosten. Afgelopen woensdag kwam de officiele prijs naar buiten van 325,00 euro. Daar moeten we het dus mee doen. Mail me als je meer info wilt of een demo in het midden van het land op b.vanoostrum@casema.nl Groeten allemaal sorry bob, dit is niet negatief bedoeld. maar als ik een okki besteld is het in sneek (henk) henk geeft al jaren hier goede adviezen, dus is het een kwestie van gunnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob Posted 15 februari 2005 Report Share Posted 15 februari 2005 Is prima hoor, Ik gun het Henk in Sneek uiteraard ook ! We zijn goede bekenden. Het gaat ons gewoon om goede adviezen, en die geven we beide graag, zeker als het om analoog gaat, want daar ligt mijn hart maar volgens mij die van Henk ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
munkie Posted 15 februari 2005 Report Share Posted 15 februari 2005 Eeehhmmm Bob, ik heb je een PERSOONLIJKE mail gestuurd met mijn oordeel over de Nitty Gritty. Vervolgens knip/plak je mijn oordeel MET ondertekening op een publiek forum. ZONDER mijn toestemming te vragen. Vinnik niet zo netjes, puntje eraf. Ik sta achter mijn oordeel over de NG met de volgende opmerkingen: 1. Het is natuurlijk mogelijk dat ik een slecht exemplaar trof. 2. Ik ben maar een domme gebruiker, misschien verkeerde vloeistof gebruikt. 3. Het was hoog zomer, warm en droog dus misschien speelt statica een rol. Ik had natuurlijk eerst ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 15 februari 2005 Report Share Posted 15 februari 2005 . Ik koop eigenlijk alleen nog nieuwe jazz reissues. En die ga ik echt niet schoonmaken hoor! Groetjes, Freek de PlatenFreek. Freek de platen Freak, Op nieuw geperste platen zit "pers vet" , dat moet er af ( bij mij ten minste ) Geeft echt hoorbare verbetering. Verder heb ik in de loop van jaren duizenden tweede hands platen gescoord van een zeer goede kwaliteit. En daar gaan wij vrolijk mee door. Alleen rommelmarkten , ja het woord zegt genoeg , daar vind je hooguit een speld in een hooiberg. Heb je het verschil wel eens gehoord tussen een spiksplinternieuwe OJC en een 40 jaar oud exemplaar uit de tweedehands bak ? Moet je toch eens doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 15 februari 2005 Report Share Posted 15 februari 2005 Hallo Henk, jonge/oude bekende van mij. Ik weet niet of je weet wie ik zo ben. Maar denk maar aan die mooie produkten uit nieuwegein en dan aan Bob. En ja alles kan uiteindelijk aan de gebruiker liggen, of het nou goed of slecht is. De gebruiker bepaalt dat natuurlijk door mischien wel klunzig gebruik! Maar ik heb wel wat ervaring henk. Ik heb inmiddels zo'n 1800 draaitefels verkocht nog meer elementen en een 130-150 tal platenwasmachines. Maar jij doet toch leuke zaken op analooog gebied. Groeten, Bob volgens mij loop je naast je schoenen Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 15 februari 2005 Author Report Share Posted 15 februari 2005 Hallo Henk, jonge/oude bekende van mij. Ik weet niet of je weet wie ik zo ben. Maar denk maar aan die mooie produkten uit nieuwegein en dan aan Bob. En ja alles kan uiteindelijk aan de gebruiker liggen, of het nou goed of slecht is. De gebruiker bepaalt dat natuurlijk door mischien wel klunzig gebruik! Maar ik heb wel wat ervaring henk. Ik heb inmiddels zo'n 1800 draaitefels verkocht nog meer elementen en een 130-150 tal platenwasmachines. Maar jij doet toch leuke zaken op analooog gebied. Groeten, Bob volgens mij loop je naast je schoenen Dat doen er hier wel meer Berend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 16 februari 2005 Report Share Posted 16 februari 2005 Wat is het stil op het Okki-Nokki front. Of is de hele voorraad weg gepushed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 16 februari 2005 Report Share Posted 16 februari 2005 Wat is het stil op het Okki-Nokki front.Of is de hele voorraad weg gepushed. Beste Siep, Stilte voer de storm ! MvG, HAudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henri Posted 17 februari 2005 Report Share Posted 17 februari 2005 Okki Nokki ??? Wie bedenkt zo'n naam ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henri Posted 17 februari 2005 Report Share Posted 17 februari 2005 In Duitsland kan je hem naar het schijnt hebben voor Euro 250,00 Zie deze link : http://www.hifi-forum.de/index.php?action=...197&postID=last Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 26 februari 2005 Report Share Posted 26 februari 2005 ik hou deze topic even hoog. ik ben toch wel benieuwd naar de testen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob Posted 26 februari 2005 Report Share Posted 26 februari 2005 Ik kan mededelen dat de eerste okki nokki's geleverd zijn, en dat iedereen enthousiast is. De eerste reactie's zijn " hij is mooier als de VPI" maar is uiteraard ieder zijn eigen smaak. Hij is ook stiller als een VPI, mochten jullie foto's willen zien van de originele okki nokki kunnen jullie daar mij altijd over mailen, want zien doet geloven. Voor een demo kan je ook bij mij terecht. Waarschijnelijk heb ik volgende week ook een filmpje, dan kunnen jullie het ook zien en horen werken. Groeten Bob b.vanoostrum@planet.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts