Erjee Posted 10 maart 2006 Report Share Posted 10 maart 2006 De Okki Nokki is kennelijk verbeterd, heeft iemand hier al ervaringen mee. De eerste Nokki's hadden enkele probleempjes.... Zijn die nu verholpen..?? Oh?? Wat voor probleempjes bedoel je??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 10 maart 2006 Report Share Posted 10 maart 2006 Van de eerste serie wilden de schakelaars - die vrij ver uitstaken - wel eens afbreken tijdens transport, het motorlawaai zou iets minder zijn, de bevestiging van het plateau is verbeterd, volgens mij zijn ook de steunwieltjes iets groter geworden. Of dit nu enorme verbeteringen zijn, geen idee, de eerste heb ik veel te kort in huis gehad om er iets zinnigs over te kunnen zeggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 10 maart 2006 Report Share Posted 10 maart 2006 Van de eerste serie wilden de schakelaars - die vrij ver uitstaken - wel eens afbreken tijdens transport, het motorlawaai zou iets minder zijn, de bevestiging van het plateau is verbeterd, volgens mij zijn ook de steunwieltjes iets groter geworden.Of dit nu enorme verbeteringen zijn, geen idee, de eerste heb ik veel te kort in huis gehad om er iets zinnigs over te kunnen zeggen. Ik heb de nieuwe gezien bij Audioselectief. Het plateau was dikker en de zuigbuis gaat nu automatisch omhoog wanneer je de stofzuiger afzet. Er was echter ook een probleem met lekkages en zoals je zei de schakelaars. ik was erg benieuwd of er al iemand ervaring mee had. Ik las trouwens dat Clearaudio nu ook een "low cost" versie had uitgebracht ( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 10 maart 2006 Report Share Posted 10 maart 2006 Ha zo. Van dattum. Dan ben ik gerust gesteld. Thanks! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 10 maart 2006 Report Share Posted 10 maart 2006 [...] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 10 maart 2006 Report Share Posted 10 maart 2006 [...] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 10 maart 2006 Report Share Posted 10 maart 2006 Dat idee had ik een tijd geleden ook. Het vervelende hieraan is de maat. Er is nergens een k.e.k. bad te vinden van bijv 30x10x15cm. De een is te kort, de ander niet diep genoeg. En als je er dan een met de juiste maat hebt gevonden, is het kreng veel te duur om als proefkonijn te gaan gebruiken. Op een gegeven moment kwam ik zelfs een Duits bedrijf tegen dat deze dingen voor deze toepassing maakt en waarmee je 3 of 5 platen tegelijk mee kan schoontrillen. Prijs? Vanaf Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 22 mei 2006 Report Share Posted 22 mei 2006 Hoi,als je mij mailt op b.vanoostrum@casema.nl zal ik je op de lijst zetten voor info zodra de machine er is ok? Bob Ik zie nu pas dat hij hier ook berichten heeft geplaatst. Iemand ervaring met deze verkoper? Ik heb ruim een maand geleden gereageerd op een advertentie van een Okki Nokki die op marktplaats werd aangeboden. Het zou gaan om het nieuwe model. Deze verkoper kon aan een partij komen die door de importeur zijn afgekeurd omdat er een klein dingetje hier en daar aanzit. Het betreft gewoon nieuwe machines met garantie. Dit leek mij erg interessant en heb een machine besteld, maar moest wel al 50% aanbetalen. Ik heb hiervoor een factuur gekregen en keurig meteen betaald. Aangezien de levertijd "tussen nu en 2 weken" (dat was op 17 april) zou zijn en ik niet werd geinformeerd over de status heb ik ruim een week geleden contact gezocht. Ik kreeg de volgende reactie: "Ik probeer de importeur te bereiken, maar die zit volgens mij in de fabriek in Duitrsland deze week. Ik hoop dat hij ze dan bij zich heeft voor me". Vervolgens heb ik niets meer gehoord. Nu heb ik van het weekend wederom een mailtje gestuurd, maar geen reactie gehad. Ik begin me nu een beetje ongerust maken of ben ik te ongeduldig? Ik had op zijn minst iets meer initiatief van de verkoper verwacht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 22 mei 2006 Report Share Posted 22 mei 2006 Ik weet het: ik ben te goed van vertrouwen. Ik hoop dat de meeste mensen toch de zelfde normen en waarden hebben meegekregen als ik. De factuur komt van een bedrijf die volgens de website van de Kamer van Koophandel daadwerkelijk bestaat. Naam en adresgegevens zijn bekend. Vandaar mijn vertrouwen. Vaak is het zo als je iets op marktplaats besteld dat je eerst geld overmaakt en daarna het waar geleverd kijgt. Dit is tot nu toe altijd goed gegaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 22 mei 2006 Report Share Posted 22 mei 2006 Ik weet het: ik ben te goed van vertrouwen. Ik hoop dat de meeste mensen toch de zelfde normen en waarden hebben meegekregen als ik. De factuur komt van een bedrijf die volgens de website van de Kamer van Koophandel daadwerkelijk bestaat. Naam en adresgegevens zijn bekend. Vandaar mijn vertrouwen. Vaak is het zo als je iets op marktplaats besteld dat je eerst geld overmaakt en daarna het waar geleverd kijgt. Dit is tot nu toe altijd goed gegaan. Ik heb de mijne gewoon bij Jan Prins (Ruad) besteld en opgehaald. Hij adverteert ook op Speurders.nl en Marktplaats.nl. Ik heb ook zo'n verschrikkelijke hekel aan opsturen en geld overmaken.... Maar zelfs als alles goed gaat kan het nog fout gaan... Ik had mijn HK verkocht via Marktplaats, omdat ik het dus vervelend vind om spullen op te opsturen en geld over te maken, heb ik hem weggebracht. Nadat 2 weken verstreken waren, kreeg ik een mailtje dat de speler niet goed zou zijn. Het laadje zou niet goed open en dicht gaan. Ik had daar nooit geen last van gehad, dus ik zeg stuur hem maar op dan zorg ik dat hij gerepareerd wordt. Ik krijg het ding dus hier, maar er is niks dus aan de hand. Chris heeft hem van boven tot onder onderzocht en niks gevonden. Om zeker te zijn heb ik hem drie weken mee laten draaien terwijl ik muziek draaide. Niks aan de hand het ding speelt perfect. Dus ik stuur hem weer op. Na 1 week een telefoontje. Het laadje doet het weer niet.... Ik heb toen gezegd stuur hem maar terug dan maak ik je geld over en is 't opgelost. Helaas is er voor mij niks opgelost. Ik heb nou 'n HK speler waarvan iemand anders zegt dat hij niet goed is. Verkopen kan ik hem zo ook niet.... Dus geen geld, maar wel een "kapotte" CD-speler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeroenhog Posted 22 mei 2006 Report Share Posted 22 mei 2006 tripledeal heeft een aardig systeem voor de marktplaats problemen van jullie: https://www.tripledeal.com/es/com.tripledea...ge?object=tour0lees maar eens ik heb het nu 1X gebruikt en dat ging prima. het is zo goed als waterdicht, en ze vragen maar een paar euro provisie Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 22 mei 2006 Report Share Posted 22 mei 2006 Ik weet het: ik ben te goed van vertrouwen. Ik hoop dat de meeste mensen toch de zelfde normen en waarden hebben meegekregen als ik. De factuur komt van een bedrijf die volgens de website van de Kamer van Koophandel daadwerkelijk bestaat. Naam en adresgegevens zijn bekend. Vandaar mijn vertrouwen. Vaak is het zo als je iets op marktplaats besteld dat je eerst geld overmaakt en daarna het waar geleverd kijgt. Dit is tot nu toe altijd goed gegaan. Ik heb de mijne gewoon bij Jan Prins (Ruad) besteld en opgehaald. Hij adverteert ook op Speurders.nl en Marktplaats.nl. Ik heb ook zo'n verschrikkelijke hekel aan opsturen en geld overmaken.... Maar zelfs als alles goed gaat kan het nog fout gaan... Ik had mijn HK verkocht via Marktplaats, omdat ik het dus vervelend vind om spullen op te opsturen en geld over te maken, heb ik hem weggebracht. Nadat 2 weken verstreken waren, kreeg ik een mailtje dat de speler niet goed zou zijn. Het laadje zou niet goed open en dicht gaan. Ik had daar nooit geen last van gehad, dus ik zeg stuur hem maar op dan zorg ik dat hij gerepareerd wordt. Ik krijg het ding dus hier, maar er is niks dus aan de hand. Chris heeft hem van boven tot onder onderzocht en niks gevonden. Om zeker te zijn heb ik hem drie weken mee laten draaien terwijl ik muziek draaide. Niks aan de hand het ding speelt perfect. Dus ik stuur hem weer op. Na 1 week een telefoontje. Het laadje doet het weer niet.... Ik heb toen gezegd stuur hem maar terug dan maak ik je geld over en is 't opgelost. Helaas is er voor mij niks opgelost. Ik heb nou 'n HK speler waarvan iemand anders zegt dat hij niet goed is. Verkopen kan ik hem zo ook niet.... Dus geen geld, maar wel een "kapotte" CD-speler. Misschien had de gebruiker in kwestie een apparaat er bovenop geplaatst. Ik ken Philips spelers die ditzelfde euvel hebben. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
marc Posted 22 mei 2006 Report Share Posted 22 mei 2006 Hoi,als je mij mailt op b.vanoostrum@casema.nl zal ik je op de lijst zetten voor info zodra de machine er is ok? Bob Ik zie nu pas dat hij hier ook berichten heeft geplaatst. Iemand ervaring met deze verkoper? Ik heb ruim een maand geleden gereageerd op een advertentie van een Okki Nokki die op marktplaats werd aangeboden. Het zou gaan om het nieuwe model. Deze verkoper kon aan een partij komen die door de importeur zijn afgekeurd omdat er een klein dingetje hier en daar aanzit. Het betreft gewoon nieuwe machines met garantie. Als het gaat om Bob van Oostrum, dan lijkt het me dat het wel goed zit. Ik heb zelf vorig jaar bij hem een nieuwe OkkiNokki gekocht (voor zover ik me kan herinneren ook 50% vooruitbetaald). Ik heb alleen maar goede verhalen over hem gehoord. Hij heeft ook veel ervaring met platenspelers. succes ermee. groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 22 mei 2006 Report Share Posted 22 mei 2006 Hoi,als je mij mailt op b.vanoostrum@casema.nl zal ik je op de lijst zetten voor info zodra de machine er is ok? Bob Ik zie nu pas dat hij hier ook berichten heeft geplaatst. Iemand ervaring met deze verkoper? Ik heb ruim een maand geleden gereageerd op een advertentie van een Okki Nokki die op marktplaats werd aangeboden. Het zou gaan om het nieuwe model. Deze verkoper kon aan een partij komen die door de importeur zijn afgekeurd omdat er een klein dingetje hier en daar aanzit. Het betreft gewoon nieuwe machines met garantie. Als het gaat om Bob van Oostrum, dan lijkt het me dat het wel goed zit. Ik heb zelf vorig jaar bij hem een nieuwe OkkiNokki gekocht (voor zover ik me kan herinneren ook 50% vooruitbetaald). Ik heb alleen maar goede verhalen over hem gehoord. Hij heeft ook veel ervaring met platenspelers. succes ermee. groet, Dat geeft weer wat meer zekerheid. Ik kreeg zojuist ook een mailtje van z'n vrouw die me verzekerde dat hij afhankelijk is van de importeur en er achteraan zit, maar dat hij het heel erg druk heeft en daarom niet snel heeft kunnen reageren. Ik ga er vanuit dat het allemaal goed komt, maar dat het een kwestie is van even geduld hebben. Ik hou jullie op de hoogte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 22 mei 2006 Report Share Posted 22 mei 2006 Beste Gerald, Als je de gang van zaken hear gewoon wat bijhoudt dan weet ik zeker dat je binnenkort je Okki Nokki hebt. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porcino Posted 22 mei 2006 Report Share Posted 22 mei 2006 Bad publicity? Ghehe, tja, zo wil ik ook wel leveren... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 23 mei 2006 Report Share Posted 23 mei 2006 Ondanks de belofte van zijn vrouw/vriendin dat hij mij terug zou mailen, heb ik nog geen reactie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
R Posted 23 mei 2006 Report Share Posted 23 mei 2006 Het is niet mijn bedoeling om zout in de wonden te strooien, maar ik heb die van mij begin vorige week bij Recordfriend besteld en had hem eind vorige week in huis, perfect verpakt en met een geweldige service. Groet, R Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 23 mei 2006 Report Share Posted 23 mei 2006 (edited) Tja, ik ontdekte vandaag dat Audio Selectief in Sneek ze ook gewoon verkoopt. Om de een of andere manier had ik in mijn hoofd dat ze daar niet te koop waren, dus ging ik op marktplaats zoeken naar een "koopje" en de rest is bekend. Mea Culpa ...... Ik ga proberen om mijn aanbetaling terug te krijgen. Als dat lukt bestel ik er 1 in Sneek. Edit: zojuist een mail gestuurd met het verzoek de aanbetaling terug te storten. Edited 23 mei 2006 by gruiter Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 23 mei 2006 Report Share Posted 23 mei 2006 Goed nieuws! Ik heb inmiddels een keurige email en een creditnota ontvangen n.a.v. mijn verzoek om de bestelling te annuleren. De aanbetaling wordt morgen terug gestort. Ook is uitgelegd waarom het zo lang duurt en er een wachtlijst is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 23 mei 2006 Report Share Posted 23 mei 2006 Goed nieuws! Ik heb inmiddels een keurige email en een creditnota ontvangen n.a.v. mijn verzoek om de bestelling te annuleren. De aanbetaling wordt morgen terug gestort. Ook is uitgelegd waarom het zo lang duurt en er een wachtlijst is. Eerst afwachten totdat de aanbetaling ook daadwerkelijk op de rekening teruggestort is. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 24 mei 2006 Report Share Posted 24 mei 2006 Goed nieuws! Ik heb inmiddels een keurige email en een creditnota ontvangen n.a.v. mijn verzoek om de bestelling te annuleren. De aanbetaling wordt morgen terug gestort. Ook is uitgelegd waarom het zo lang duurt en er een wachtlijst is. Nou, dat lijkt er dan wel op dat men te goeder trouw handelt, als je de bestelling probleemloos kunt annuleren en een creditnota krijgt. Zo heb je overigens in ieder geval "hard bewijs" dat men je geld schuldig is indien terugbetaling uitblijft en je tot incasseren langs rechterlijke weg moet overgaan. Maar ik krijg de indruk dat het zo wel goed komt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 24 mei 2006 Report Share Posted 24 mei 2006 De Okki Nokki blijkt dermate populair dat de vraag het aanbod overstijgt, elke aanbieder zal op bepaalde momenten in de situatie kunnen komen dat gewacht moet worden op een nieuwe aanvoer, in het verleden - ook door wijzigingen in de bouw - heeft dit soms tot behoorlijk lange wachttijden geleid. Zeker weten dat je er eentje kunt krijgen, vragen naar de huidige voorraad................. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 25 mei 2006 Members Report Share Posted 25 mei 2006 Deze kost wat meer, maar dan heb je ook wat. M Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 25 mei 2006 Report Share Posted 25 mei 2006 De prijs komt toch wel erg dicht bij de $2000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts