telefunken Posted 26 februari 2005 Report Share Posted 26 februari 2005 Ik kan mededelen dat de eerste okki nokki's geleverd zijn, en dat iedereen enthousiast is.De eerste reactie's zijn " hij is mooier als de VPI" maar is uiteraard ieder zijn eigen smaak. Hij is ook stiller als een VPI, mochten jullie foto's willen zien van de originele okki nokki kunnen jullie daar mij altijd over mailen, want zien doet geloven. Voor een demo kan je ook bij mij terecht. Waarschijnelijk heb ik volgende week ook een filmpje, dan kunnen jullie het ook zien en horen werken. Groeten Bob b.vanoostrum@planet.nl ga ik weer. als ik interresse heb, dan ga ik toch naar henk in sneek. niks tegen jouw, maar henk geeft hier al jaren goede adviezen en jij komt bij mij opdringerig over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob Posted 26 februari 2005 Report Share Posted 26 februari 2005 Oh ja, ik lever ze uit voorraad!! De prijs is 325,00 en daar krijg je bij mij dan een fles Last RCM01 voor bij. Bepaalde reacties neem ik niet serieus helaas. Maar ga gerust jullie gang met schoppen. IK heb de Okki Nokki wat niets anders betekend als Okidoki ofwel ok. Het apparaat is helemaal OK of Okki Nokki. Schijnt een typische Rotterdamse uitspraak te zijn. En laat mij maar naast mijn schoenen lopen. Degene die me "echt" kennen weten wel beter. Veel plezier nog op het Forum, waar ik nu weer voorlopig afscheid neem. Je weet me te bereiken indien nodig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 26 februari 2005 Report Share Posted 26 februari 2005 ga ik weer. als ik interresse heb, dan ga ik toch naar henk in sneek. niks tegen jouw, maar henk geeft hier al jaren goede adviezen en jij komt bij mij opdringerig over. 'Tis ook nooit goed Hear h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 26 februari 2005 Report Share Posted 26 februari 2005 Ik ben vanavond effe bij Bob op bezoek geweest, hij woont op een half uurtje bij mij vandaan, en heb een uitgebreide uitleg mogen ontvangen. Ik moet zeggen dat het productiemodel er uitstekend afgewerkt uitziet! De ca. 10 kilo zware kast is glanzend zwart rondom met iets reli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 26 februari 2005 Report Share Posted 26 februari 2005 als ik interresse heb, dan ga ik toch naar henk in sneek. niks tegen jouw, maar henk geeft hier al jaren goede adviezen en jij komt bij mij opdringerig over. Jammer dat je die indruk hier verspreid, ik heb vanavond met Bob kennis gemaakt en hij lijkt me heel serieus met dit product bezig! Bovendien woont hij vlak bij mij in de buurt, dus deze keer geen reis naar Sneek, maar dat neemt Henk mij vast niet kwalijk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 26 februari 2005 Report Share Posted 26 februari 2005 Oh ja, ik lever ze uit voorraad!! De prijs is 325,00 en daar krijg je bij mij dan een fles Last RCM01 voor bij. Bepaalde reacties neem ik niet serieus helaas. Maar ga gerust jullie gang met schoppen. IK heb de Okki Nokki wat niets anders betekend als Okidoki ofwel ok. Het apparaat is helemaal OK of Okki Nokki. Schijnt een typische Rotterdamse uitspraak te zijn. En laat mij maar naast mijn schoenen lopen. Degene die me "echt" kennen weten wel beter. Veel plezier nog op het Forum, waar ik nu weer voorlopig afscheid neem. Je weet me te bereiken indien nodig. hoezo schoppen. ik vind je opdringerig meer niet,daar komt bij je zal wel weer terug komen als je weer een nieuw product aan de man wil brengen. kijk en dit bedoel ik nu met het verschil tussen jouw en henk. henk voor ziet hear iedereen van nuttige info en is al jaren berijd iemand te helpen. jij denk alleen maar aan je knip en kom je hear als kakken opzetten,met verder nog nooit nuttige info te hebben gegeven. dit heeft allemaal te maken met gunnen, voort wat hoort wat. (zo moeilijk is dit niet) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 26 februari 2005 Report Share Posted 26 februari 2005 Veel plezier met eindelijk een platenreiniger Paul Dank je wel, Henk! Na 35 jaar sopjes, Knostis en borsteltjes ben ik dan eindelijk om, maar de gunstige prijs hielp ook zeker een handje mee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 26 februari 2005 Report Share Posted 26 februari 2005 als ik interresse heb, dan ga ik toch naar henk in sneek. niks tegen jouw, maar henk geeft hier al jaren goede adviezen en jij komt bij mij opdringerig over. Jammer dat je die indruk hier verspreid, ik heb vanavond met Bob kennis gemaakt en hij lijkt me heel serieus met dit product bezig! Bovendien woont hij vlak bij mij in de buurt, dus deze keer geen reis naar Sneek, maar dat neemt Henk mij vast niet kwalijk! hoi paul. gefeliciteer met je aankoop, en dat de okki je mag bevallen dan weet ik ook waar ik aan toe ben. hoezo indruk hier verspreid. ik heb ook wel eens met bob gepraat en met zijn vriendin/vrouw(pluimgraaf show) en ja hij komt ook serieus over. maar ik hou niet van dat opdringerige,dat wekt bij mij argwaan. trouwens ik zal hem wel weer zien bij de pluimgraafshow. en dat je naar bob gaat is je goed recht,alleen ik ben een mannetje van voort wat hoort wat. en ik moet overal 329 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 26 februari 2005 Report Share Posted 26 februari 2005 Hoi Rob, Ik begrijp jou best wel een beetje maar iedereen moet natuurlijk zelf weten waar hij z'n spullen koopt. In dit geval was ik best nieuwsgierig naar dit product en heb daarom ook snel "toegeslagen". Soms ben ik wat ongeduldig! Ik zal mijn ervaringen graag met jullie op het forum delen, want daar gaat het uiteindelijk allemaal om. Daar hoor je dan ook zeker nog van, ik zal ook wat foto's maken en testen met verschillende vloeistoffen. p.s. de prijs is trouwens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 26 februari 2005 Report Share Posted 26 februari 2005 Daar hoor je dan ook zeker nog van, ik zal ook wat foto's maken... Gut, ik dacht al Waar blijven ze nou Puur uit nieuwsgierigheid natuurlijk, want ik ben al voorzien Ik wil alleen alvast verklappen dat de Okki Nokki er inderdaad erg goed uit ziet in vergelijking met bijvoorbeeld een VPI HW16.5! De toegepaste materialen en afwerking zijn, zeker in vergelijking met het proto-type, gewoon toppi nokki! Ik heb vernomen dat er ook een stofkap in de maak is, dan is de Okki meteen helemaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
just4vinyl Posted 26 februari 2005 Report Share Posted 26 februari 2005 Ik heb mijn okki nokki vandaag gekregen en het klinkt helemaal te gek! Ook de bijgeleverde(gekregen) vloeistof van Last zal wel een wondermiddel zijn. Mijn toch al hele goede platen klinken nu nog mooier. IK ga een spannende tijd tegemoet, want ik ga al mijn platen wassen en opnieuw beluisteren, GAAF!! Ik hou jullie op de hoogte van mijn bevindingen als ik tijd heb. Want ik heb het er druk mee. Tot horens allemaal! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 26 februari 2005 Report Share Posted 26 februari 2005 nee h Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 26 februari 2005 Report Share Posted 26 februari 2005 Gefeliciteerd met je machine Paul. in algemene zin. Maar wat was er nou zo fout aan de Disco A. toestand. Ik zie nogal wat D.A. fans ineens naar een machine kijken. D.A. Schooner kan niet enz.enz. Een machine om platen te wassen, waanzin,verspilling etc. Allemaal kreten die je met simpel zoekwerk nog wel op de div. forums kunt vinden. En nu ineens toch maar een machine?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 26 februari 2005 Report Share Posted 26 februari 2005 Oeps Hoezo oeps, Henk? Zijn jouw ervaringen met een platenwasmachine dan toch wat teleurstellend t.o.v. de Knosti? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 27 februari 2005 Report Share Posted 27 februari 2005 Nou, als Bob ze al kan uitleveren, dan kan ik de mijne (gereserveerde) de komende week wel bij Haudio af gaan halen Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 27 februari 2005 Report Share Posted 27 februari 2005 Ik kan mededelen dat de eerste okki nokki's geleverd zijn, en dat iedereen enthousiast is.De eerste reactie's zijn " hij is mooier als de VPI" maar is uiteraard ieder zijn eigen smaak. het gaat er om of die ook beter wast dat hij mooier is wie kan dat wat schelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 27 februari 2005 Report Share Posted 27 februari 2005 Op zich is de Knosti helemaal niet slecht, een goedkoop alternatief en zo'n ding heeft menige lp bezitter de nodige (redelijk) kraakvrije uurtjes opgeleverd. Het blijft echter een tijdrovend geklieder. Natuurlijk wast een wasmachine met stofzuiger beter, maar die is ook duurder. Het is een kwestie van afwegen. Ik heb ook met de gedachte gespeeld een Nitty Gritty te kopen, maar de prijs voor zo'n ding (1.5 FI, want minder wil ik dan ook weer niet) ligt toch weer net op een grens waarop ik begin te denken dat het goedkoper kan. De RCM van Henk&Audio is dan een prima alternatief, maar dan moet je weer een beetje handig zijn en de plaats hebben om het ding in elkaar te bouwen. Onhandig ben ik niet, maar de Okki Nokki kost net zoveel als een dhz RCM in optima forma. Waarom zou ik dan zelf gaan bouwen als ik voor hetzelfde bedrag een K.E.K. kan hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
christobal Posted 27 februari 2005 Report Share Posted 27 februari 2005 Beste Hearders en platenliefhebbers! Eindelijk een betaalbare goede platenwasmachiene en dan nog zoveel commentaar. Waar zijn we nu mee bezig???.... Audiopaul, ik kijk uit naar je Foto's en heerlijke uitleg en zal binnenkort er ook een kunnen uitproberen bij HOBO Den Bosch , heb ik vernomen.. Groeten uit Loon op Zand Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 27 februari 2005 Report Share Posted 27 februari 2005 Beste mensen, Hier alvast wat plaatjes uit de losse pols met de ochtendjas nog aan. Vanmiddag ga ik met het apparaat aan de slag! ....en wat van de heren deskundigen ervan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 27 februari 2005 Report Share Posted 27 februari 2005 Hij ziet er iig beter uit dan het protomodel dat vorig jaar tijdens De Doelen ten toon werd gesteld. Dat ding zag eruit alsof het gemaakt was van het aangespoelde puin na de tsunami Deze ziet er prima uit. Als deze net zo goed schoonmaakt als ie eruit ziet, ben ik ook een tevreden persoon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 27 februari 2005 Report Share Posted 27 februari 2005 ....en wat vinden de heren deskundigen ervan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 27 februari 2005 Report Share Posted 27 februari 2005 (edited) ....en wat vinden de heren deskundigen ervan? Edited 27 februari 2005 by Audiopaul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 27 februari 2005 Report Share Posted 27 februari 2005 ....en wat vinden de heren deskundigen ervan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 27 februari 2005 Author Report Share Posted 27 februari 2005 als ik interresse heb, dan ga ik toch naar henk in sneek. niks tegen jouw, maar henk geeft hier al jaren goede adviezen en jij komt bij mij opdringerig over. Jammer dat je die indruk hier verspreid, ik heb vanavond met Bob kennis gemaakt en hij lijkt me heel serieus met dit product bezig! Bovendien woont hij vlak bij mij in de buurt, dus deze keer geen reis naar Sneek, maar dat neemt Henk mij vast niet kwalijk! Het is inderdaad jammer dat jij die indruk verspreid, het is eigenlijk mij schuld dat Bob hier op het forum is verschenen, en opdringerig vind ik hem niet, de man staat gewoon achter het produkt. DEPETER. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 27 februari 2005 Report Share Posted 27 februari 2005 Beste Henk, Alles heeft natuurlijk z'n prijs. Nog even over het gebruik van het meegeleverde vegertje met houten handgreepje, deze dient om de vloeistof eerst goed te verdelen en het oppervlakkige vuil los te vegen. Daarna pas de vacuumbuis boven de plaat te draaien voor het afzuigproces. Er was hier bij mij enige verwarring over, kennelijk niet goed opgelet bij de demo! Het materiaal van dat losse vegertje en op de vacuumbuis is in ieder geval identiek. Ik zal vanmiddag Bob even bellen hierover zodat ik het 100% zeker weet. Het aftappen geschiedt d.m.v. een slangetje aan de achterzijde, hier nogmaals de foto! Het slangetje kan ca. 30 cm. naar buiten worden getrokken en in een fles worden gestoken. Tijdens het afzuigproces met het slangetje trouwens afgesloten zijn. Het aftappen doe je door de RCM iets op te tillen en de vloeistof weg te laten lopen, dit moet na ca. 7 lp's wassen gebeuren. Ook effe een close-up van de vacuumbuis... Zoals je op de foto kunt zijn zitten er twee borstelstrips aan weerszijden van de sleuf, deze moeten volgens de handleiding na ca. 200 lp's worden vervangen. de praktijk zal moeten leren of dat inderdaad zo is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts