Guest UKSub Posted 19 februari 2005 Report Share Posted 19 februari 2005 Birthday Party Al hun platen zijn toch heruitgegeven zowel op LP als Cd???? Can be wrong Ik weet wel niet of de oplage beperkt is/was!! Niemand de Live van BP gekocht die een paar jaar geleden is uitgekomen... optrden dacht ik van 1981 ... rood zwart hoesje. Voor mij een fenomenale set en beleving Get this CD!!! (kweet ni of die op LP bestaat) Gr Stef PS ik zou ook eens deftig moeten leren quoten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 19 februari 2005 Report Share Posted 19 februari 2005 Stef, die LP It's still living is indertijd eigenlijk niet met instemming van de Birthday Party uitgebracht. Degene die hem heeft uitgebracht had wel de tape maar er was iets met de rechten of zo. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UKSub Posted 20 februari 2005 Report Share Posted 20 februari 2005 Ik denk zelfs dat ik die Lp It's still living heb... kga straks eens kijken (uitgegeven op Missing Link dacht ik) Het is ook al zovele jaren geleden, ik ga eens deftig snuisteren om te weten welke ik nu eig allemaal heb van de Birthday Party. De laatste jaren luister ik niet zo frequent meer naar die jaren 80 (heb er ook niet echt veel van). Ik grijp dan gemakkelijker naar de punk van 77 - 79 en psychedelic uit de jaren 60 + garage! Wel ik denk dat ik straks eens Big Jesus TrashCan ga draaien:rolleyes: Eig zouden we eens een topic moeten starten wie wat heeft in zn platen/cd collectie, hoe groot ze is (niet om op te scheppen) enz... In ieder geval laten jullie het flink kriebelen Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 9 maart 2005 Report Share Posted 9 maart 2005 Rip Rig & Panic. ook erg goed. Soort free jazz en af en toe gestructureerde nummers. Alleen nog niet op CD uit. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 9 maart 2005 Report Share Posted 9 maart 2005 Rip Rig & Panic. ook erg goed. Soort free jazz en af en toe gestructureerde nummers. Alleen nog niet op CD uit. Rip Rig and Panic / Knee deep in hits Release Date: 26-11-1990 Catalogue Number: CDOVD329 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 9 maart 2005 Report Share Posted 9 maart 2005 Tito, je hebt gelijk. Dat is een soort verzamelaar. Ik doelde echter op God en I am cold. 2 dubbel EP's. Die zijn (nog) niet op cd. Tenminste zover als ik weet. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts