Jump to content

"M'n vrouw/vriendin hoort ook het verschil!"

niels007
 Share

Recommended Posts

:rolleyes: Trap daar niet in mensen! :rolleyes:

:lol::lol:

(ik lees deze opmerking wel eens hier, en zelfs m'n eigen broer wil dit nog wel eens aanheffen.. Als je aandachtig aan het luisteren bent en je vraagt ''Anders, mooier geluid he schat?'' ''Ja zeker Harry'' ... Vraag daarna met een niet al te duidelijke stem of ze in is voor een 'avontuurtje' met jou en de melkboer. ''Ja zeker Harry'' doet haar door de mand vallen, gegarandeerd.*

*tenzij..

Mijn vriendin zegt eerlijk dat ze het niet hoord :P

Mijn moeder echter gaat zelf luisteren, en zonder dat ik haar iets vertel kan ze de dingen aanwijzen die zij als anders ziet. Hoewel mijn moeder dovig is aan 1 kant door veel oorontstekingen kan ze vaak toch de dingen aanwijzen die verranderd zijn in het geluid. Zonder dat ik vertel wat er verranderd is, of wat mijn eigen bevindingen zijn!

Meestal vallen haar de zelfde dingen op als mijzelf.

(het gaat hier niet om subtiele verschillen zoals kabeltjes etc. maar om de wat grotere verschillen zoals een andere versterker of een andere speler. )

ps: Mijn melk komt van de c1000 B)

Mijn vrouw zegt altijd wel dat ze geen verschil hoort :o Maar sinds wij onze huidige set hebben zet ze toch wel verdacht vaak zelf muziek op ;) zou ze onbewust nu toch meer van muziek genieten? :lol:

Marcel

Alleen jammer dat je niet het idee hebt dat die grote krabplanken (ze is kattenbezitster) iets met de muziek te maken hebben. Zo lijkt het dat die dure dingen daar helemaal voor niks staan.

Als je goed kijkt, vlak voor het voetenbankje, zie je ons monster lekker van de zonnetje genieten (en muziek, natuurlijk).

left%20ls.JPG

En never nooit niet naar m'n Maggies gerept!

(Lucky cat :lol: )

Erjee.

Vraag daarna met een niet al te duidelijke stem of ze in is voor een 'avontuurtje' met jou en de melkboer. ''Ja zeker Harry'' doet haar door de mand vallen, gegarandeerd.*

Is het wel in je opgekomen dat ze inderdaad scharrelt met de melkboer? En dus een menage a trois misschien best ziet zitten?

Mijn vriendin kon geen verschil horen tussen een subwoofer die aan of uit stond! Zelfs als ik tijdens de muziek het ding uit en even later weer aan zette, reageerde ze alleen met "ik hoor

De ex van Jan en de broer van Matthias... een mooi stel zou dat zijn!

Overigens klopt die opmerking van die geblinddoekte dove broer ongetwijfeld: hoe dover men is, hoe meer verschillen men kan horen tussen (normale, filterloze) kabels.

Doven worden namelijk niet afgeleid en gestoord door de w

En natuurlijk een high-end gehoorapparaat. Class A, lekker warm.

Sorry :P

Enig nadeel van een klasse A gehoorapparaat is de enorme voeding die je op een karretje moet meeslepen :huh::blink::lol:;)

Marcel

Alleen jammer dat je niet het idee hebt dat die grote krabplanken (ze is kattenbezitster) iets met de muziek te maken hebben. Zo lijkt het dat die dure dingen daar helemaal voor niks staan.

Als je goed kijkt, vlak voor het voetenbankje, zie je ons monster lekker van de zonnetje genieten (en muziek, natuurlijk).

http://theshowreport.com/tunelandpics/Roy%...s/left%20ls.JPG

Erjee.

Heb jij een argent roomlens?

Ik denk dat het allemaal nog erger is dan dit. Wat als je een been geleidings gehoorapperaat hebt, dus geen luidsprekertje in het oor. Als we trouwens aan goede versterking denken moeten we natuurlijk ook wel wat goede magneetspoeltjes hebben, wat dachten we aan die van de nautilus 801? :D

Mocht je nog niet doof zijn dan wordt je wel :lol:

Trouwens zo doof is mijn broer ook weer niet, want er is tijdens feestjes meerdere malen aan mij gevraagd de muziek iets zachter te zetten (door hem, zat toen in zijn huis vandaar).

Je kunt je ook afvragen ofdat als een slechthorende een verschil hoort het er ook wel is???? Zoals een slecht ziende jou verteld dan je TV geen scherp beeld meer geeft.

Vraag: Hoe leer je "liplezen" ?

Antwoord: Je zorgt voor een set die niet noodzakelijk goed klinkt maar vooral veel herrie maakt. Je nodigd je schoonmoeder uit op de koffie....

Hoe harder je speelt hoe duidelijker het "articuleren" :P

Guest muziekfreak

left%20ls.JPG

Erjee.

Verdorie mooi rek en mooie pic ook btw :)