Jump to content

Wadia

JWV
 Share

Recommended Posts

Zoals reeds eerder aangegeven ben ik een nieuwe set aan het opbouwen en heb besloten dat ik buiten een draaitafel ook een cd speler wil aanschaffen. Nu ben ik benieuwd naar jullie bevindingen wat betreft Wadia. Worden deze uberhaupt nog geproduceert? Wat zijn interessante 2e hands modellen om op te letten, de 6, 860, 830 16? En hoe presteren deze t.o.v van andere cd spelers. Ik heb zelf een KAV 300CD gehad en vond die te klinisch en kil, zijn de Wadia's vergelijkbaar?

MVG

JWV

Hallo,

Ohja, ik ben misschien niet helemaal objectief.

Ik speel namelijk met een Sony (tsja) cdpx 77 es cd speler, welke na enig vergelijk met huidige spelers toch niet echt het onderspit delft.

Ik heb 'm oa vergeleken met:

Musical Fidelity A 3.2

Audio Note AN CD 2

Audio Note ZERO drive/dac

Teac VRDS 10

Marantz CD 16

We hebben het hier natuurlijk wel over de bevindingen binnen de grenzen van mijn setup.

Ze deden allemaal wel iets anders, of het enen wat mooier en het andere wat minder goed, maar veel beter......,sorry kon het niet eccht ontdekken.

Groet, Mark :)

Om mijn set te upgraden zou ik kunnen kiezen tussen een cd-speler + vv of een set up zonder vv met o.a. mark levinson 39, wadia (noem maar op) of een Krell 20i/l.

Wat zijn jullie ervaringen met cd-spelers rechtstreeks op de eindversterker of met vv?

Van Wadia wordt gezegt (wegens de interne digitale vv) hij bij lagere volumes wat resolutie mist.Heeft iemand hiermee geexperimenteerd?