JWV Posted 11 februari 2005 Report Share Posted 11 februari 2005 Zoals reeds eerder aangegeven ben ik een nieuwe set aan het opbouwen en heb besloten dat ik buiten een draaitafel ook een cd speler wil aanschaffen. Nu ben ik benieuwd naar jullie bevindingen wat betreft Wadia. Worden deze uberhaupt nog geproduceert? Wat zijn interessante 2e hands modellen om op te letten, de 6, 860, 830 16? En hoe presteren deze t.o.v van andere cd spelers. Ik heb zelf een KAV 300CD gehad en vond die te klinisch en kil, zijn de Wadia's vergelijkbaar? MVG JWV Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 11 februari 2005 Report Share Posted 11 februari 2005 Het enige zinnige (of onzinnige) wat ik er van kan vertellen is dat mijn wadia 12 erg goed bevalt. Ik heb ook niet heel veel vergeleken, Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 12 februari 2005 Report Share Posted 12 februari 2005 hij is gedateerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 12 februari 2005 Report Share Posted 12 februari 2005 hij is gedateerd. net als mijn Marantz CD94 mkII maar het speelt wel heel fijn. Als iemand nog een CD94mkII over heeft hou ik mij aanbevolen (spare parts) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mjwe Posted 12 februari 2005 Report Share Posted 12 februari 2005 Hallo, Hoezo gedateerd ? Waar doel je op ? Gedateerde spelers kunnen zeker goed klinken. Groet, mark Link to comment Share on other sites More sharing options...
mjwe Posted 12 februari 2005 Report Share Posted 12 februari 2005 Hallo, Ohja, ik ben misschien niet helemaal objectief. Ik speel namelijk met een Sony (tsja) cdpx 77 es cd speler, welke na enig vergelijk met huidige spelers toch niet echt het onderspit delft. Ik heb 'm oa vergeleken met: Musical Fidelity A 3.2 Audio Note AN CD 2 Audio Note ZERO drive/dac Teac VRDS 10 Marantz CD 16 We hebben het hier natuurlijk wel over de bevindingen binnen de grenzen van mijn setup. Ze deden allemaal wel iets anders, of het enen wat mooier en het andere wat minder goed, maar veel beter......,sorry kon het niet eccht ontdekken. Groet, Mark Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muziek Posted 13 februari 2005 Report Share Posted 13 februari 2005 Wadia is nog steeds een zeer goede cd-speler, een 850 ,860,860x zijn top toestellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 14 februari 2005 Report Share Posted 14 februari 2005 net zoals krell, krijg je niets meer voor terug. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 14 februari 2005 Report Share Posted 14 februari 2005 Waarom is dat zo? Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muziek Posted 14 februari 2005 Report Share Posted 14 februari 2005 net zoals krell, krijg je niets meer voor terug. Al wat jij hier schrijft is zeveren, een Wadia is nog steeds geld waard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marc b Posted 14 februari 2005 Report Share Posted 14 februari 2005 Om mijn set te upgraden zou ik kunnen kiezen tussen een cd-speler + vv of een set up zonder vv met o.a. mark levinson 39, wadia (noem maar op) of een Krell 20i/l. Wat zijn jullie ervaringen met cd-spelers rechtstreeks op de eindversterker of met vv? Van Wadia wordt gezegt (wegens de interne digitale vv) hij bij lagere volumes wat resolutie mist.Heeft iemand hiermee geexperimenteerd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts