erik klijnsmit Posted 11 maart 2005 Author Report Share Posted 11 maart 2005 Beste RonL,. Thuisvoordeel? Nou, Klaas wil best eens met die SoundStones bij je langskomen, hoor. In jouw geval zelfs gratis... (Je woont toch wel op straatniveau? Ja, v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 11 maart 2005 Report Share Posted 11 maart 2005 (...) Was het niet zo dat de Soundstones dieper gingen in het laag en de magnepans beter klonken in het midden en hoog? Beste Joboton, Waar haal die veronderstelling vandaan? Uit je grote voorraad vooroordelen, waarschijnlijk? Mijn voorraad is nog niet zo groot, joh. Vergeleken met die van jou is het eigenlijk nog helemaal niets. Ik geloof niet dat iemand daar ooit bij in de buurt kan komen. In de grote stad kun je niet zo veel vooroordelen reserveren voor audio. Het allochtonenvraagstuk, drugsgebruik en gemeentebeleid... om maar een paar voorbeelden te noemen, trekken een zware wissel op vooroordelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 11 maart 2005 Report Share Posted 11 maart 2005 (...) In de grote stad kun je niet zo veel vooroordelen reserveren voor audio. Het allochtonenvraagstuk, drugsgebruik en gemeentebeleid... om maar een paar voorbeelden te noemen, trekken een zware wissel op vooroordelen. Beste Joboton, Voor ons tellen dezelfde problemen plus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 11 maart 2005 Report Share Posted 11 maart 2005 (...) In de grote stad kun je niet zo veel vooroordelen reserveren voor audio. Het allochtonenvraagstuk, drugsgebruik en gemeentebeleid... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subwoofah Posted 12 maart 2005 Report Share Posted 12 maart 2005 M Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 12 maart 2005 Report Share Posted 12 maart 2005 Beste Subwoofah, Wedden om een fles goeie Beerenburg (van de Weduwe Joustra, dus) dat jij niet met overtuigende zekerheid (zeg: 75%) kunt vaststellen wanneer er w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subwoofah Posted 12 maart 2005 Report Share Posted 12 maart 2005 A hah zuipert ! je kan niet van de fles afblijven h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeuwarden Posted 12 maart 2005 Report Share Posted 12 maart 2005 En zo heeft ieder zijn eigen werkelijkheid. In de Rotterdamse haven wordt o.a. het geld verdiend om in Friesland de uitkeringen te kunnen betalen. Zoveel draagt Friesland niet bij aan het draaiend houden van de Nederlandse economie. Zonder het westen was Friesland allang failliet. Mag ik je er op wijzen dat Friesland niet een van de achterstandsgebieden van Nederland is. Overigens is het nog altijd zo dat de dokwerkers eten van wat in de niet randstedelijke provincies wordt verbouwd. Dus: Geen Friesland (en Groningen, Drenthe, Overijssel, Flevoland, Brabant, Zeeland, Limburg, Gelderland, Utrecht), geen Rotterdam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 12 maart 2005 Report Share Posted 12 maart 2005 Raarw dat ze in de wrandstad denken dat ze daar betah zijn...... Tamelijk offtopic trouwens..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 12 maart 2005 Report Share Posted 12 maart 2005 Raarw dat ze in de wrandstad denken dat ze daar betah zijn...... Tamelijk offtopic trouwens..... Een ieder die niet uit de randstad komt, is voor de randstedeling per definitie een boer en dus dom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 12 maart 2005 Report Share Posted 12 maart 2005 Raarw dat ze in de wrandstad denken dat ze daar betah zijn...... Tamelijk offtopic trouwens..... De Randstad was al lang verhongert zonder de rest van Nederland, want ze kunnen daar nooit genoeg geld verdienen om al het eten van de bevolking te importeren. Trouwens in de oorlog waren ze maar wat blij met de boeren uit de noordelijke en oosterse provincies want VRETEN hadden ze toen in de Randstad al helemaal niet en kwamen ze hier zelfs lopend heen om eten te halen We moeten het in dit land met z`n allen doen, als de Randstad denkt dat ze het alleen kunnen zullen ze nog lelijk op hun bek gaan. Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 12 maart 2005 Report Share Posted 12 maart 2005 (...) In de grote stad kun je niet zo veel vooroordelen reserveren voor audio. Het allochtonenvraagstuk, drugsgebruik en gemeentebeleid... om maar een paar voorbeelden te noemen, trekken een zware wissel op vooroordelen. Beste Joboton, Voor ons tellen dezelfde problemen plus Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 12 maart 2005 Report Share Posted 12 maart 2005 En zo heeft ieder zijn eigen werkelijkheid. In de Rotterdamse haven wordt o.a. het geld verdiend om in Friesland de uitkeringen te kunnen betalen. Zoveel draagt Friesland niet bij aan het draaiend houden van de Nederlandse economie. Zonder het westen was Friesland allang failliet. Maar ik kan het je niet geheel kwalijk nemen: je hebt er al veel vaker blijk van gegeven dat weergave van de werkelijkheid een groot probleem voor je is. Het levert in ieder geval voldoende amusante postings op. Als ik nou kom als Feenstra er niet is, dan scheelt dat al gauw 2 zakken. even ter duidelijkheid. ik werk zelf al 20 jaar in de haven. toen ik 20 jaar geleden in de haven terecht kwam, werkten er allemaal boeren uit brabant en zeeland. het was in die tijd nogal zwaar werk,langzamerhand werd het werk lichter en kwamen er steeds meer stadse trutten bij (watjes) dus je kunt wel concluderen dat de haven ook groot gebracht is mede boeren. trouwens als ik mij niet vergis zitten er ook haven bedrijven in friesland. en als het doorgaat ook in zeeland over en paar jaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 12 maart 2005 Report Share Posted 12 maart 2005 Hahaha, we maken ons weer druk om niks Denk je echt dat er iets zal veranderen als je zulke teksten in een audioforum neer zet Spido Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeuwarden Posted 12 maart 2005 Report Share Posted 12 maart 2005 Mag ik bovenstaande quotes even onder de aandacht brengen? Het werkt twee kanten op natuurlijk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 12 maart 2005 Report Share Posted 12 maart 2005 wel jammer deze topic vervuiling. we hadden het over audio we hebben het nu over aids we hebben het nu over de oorlog we hebben het nu over vervuiling we hebben het nu over allochtonen zijn dit geen onderwerpen waar we liever niet over nadenken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 12 maart 2005 Report Share Posted 12 maart 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 12 maart 2005 Report Share Posted 12 maart 2005 Beste Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 12 maart 2005 Author Report Share Posted 12 maart 2005 ach gut, ach gut...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 12 maart 2005 Report Share Posted 12 maart 2005 ach gut, ach gut...... Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Zo te lezen still in the CLERASIL Years. Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 12 maart 2005 Report Share Posted 12 maart 2005 ach gut, ach gut...... Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Zo te lezen still in the CLERASIL Years. nee in de gehoorapparaten jaren (grapje) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts