Henrie Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 Dit is mijn favoriete tank. Mijn favoriete tank is geen tank... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 Dit is mijn favoriete tank. Mijn favoriete tank is geen tank... Dat is wel een hele 'groen linkse' reactie, Henrie. Ps, in je auto zit ook een tank. Een benzinetank. Daar is Groen Links ook al op tegen. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 Dit is mijn favoriete tank. Mijn favoriete tank is geen tank... Dat is wel een hele 'groen linkse' reactie, Henrie. Ps, in je auto zit ook een tank. Een benzinetank. Daar is Groen Links ook al op tegen. Edwin FYI: ik stem niet op Groen Links, maar ben het op dit vlak wel met ze eens. Tegen benzinetanks heb ik opzich niet zoveel, al zullen we er binnen niet al te lange tijd wel van af moeten. Net nog de herhaling van 2 Vandaag gezien, over klimaatveranderingen. Daar wordt je niet vrolijk van... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 Jullie slaan wel helemaal door, stelletje ouwehoeren Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 (...)Net nog de herhaling van 2 Vandaag gezien, over klimaatveranderingen. Daar wordt je niet vrolijk van... Dat zeg je nou wel, beste Henri, maar wat mij betreft mag het hier wel een graadje of wat warmer worden. Heerlijk, die bangmakerij teneinde de mensen weer geld uit de zak te kloppen. Stort uw bijdrage op giro zoveel en zoveel van Groenpies, bouw voor miljarden aan absurde windmolens, en ziedaar, het klimaat verandert ten goede Vanwaar dan toch die warme periode tussen ruwweg de jaren 500 en 1500? Hier kun je bezwaarlijk het wagenpark van de heren K. de Grote, F. de Stoute of mevrouw J. van Beieren de schuld van geven Het is weer het oude liedje. Er is kennelijk een probleem, blaas het op, maak de mensen bang en zeg dat jij de oplossing biedt. Niet gratis natuurlijk Zo, weer stof om even over door te ouwehoeren Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 (...)Net nog de herhaling van 2 Vandaag gezien, over klimaatveranderingen. Daar wordt je niet vrolijk van... Dat zeg je nou wel, beste Henri, maar wat mij betreft mag het hier wel een graadje of wat warmer worden. Heerlijk, die bangmakerij teneinde de mensen weer geld uit de zak te kloppen. Stort uw bijdrage op giro zoveel en zoveel van Groenpies, bouw voor miljarden aan absurde windmolens, en ziedaar, het klimaat verandert ten goede Vanwaar dan toch die warme periode tussen ruwweg de jaren 500 en 1500? Hier kun je bezwaarlijk het wagenpark van de heren K. de Grote, F. de Stoute of mevrouw J. van Beieren de schuld van geven Het is weer het oude liedje. Er is kennelijk een probleem, blaas het op, maak de mensen bang en zeg dat jij de oplossing biedt. Niet gratis natuurlijk Zo, weer stof om even over door te ouwehoeren Met opgewekte groet, Dank je Dick, maar mag ik voor de eer bedanken? Ik ben nu te druk bezig zandzakken naar de duinen te sjouwen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 Dat is waar ook, dat ik jou vergeten ben, Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 Beste Manus, Ik woon vierhoog Op de toekomst voorbereid, u weet wel... Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 Beste Manus, Ik woon vierhoog Op de toekomst voorbereid, u weet wel... Met opgewekte groet, Ah, U bent een ziener.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 (...)Ik heb m'n dienst uitgezeten maar heb nog nooit zoiets onzinnigs meegemaakt als ons leger. Beste Seoman, Er is/wordt iets onzinnigs van gemaakt Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 (...)Net nog de herhaling van 2 Vandaag gezien, over klimaatveranderingen. Daar wordt je niet vrolijk van... Dat zeg je nou wel, beste Henri, maar wat mij betreft mag het hier wel een graadje of wat warmer worden. Heerlijk, die bangmakerij teneinde de mensen weer geld uit de zak te kloppen. Stort uw bijdrage op giro zoveel en zoveel van Groenpies, bouw voor miljarden aan absurde windmolens, en ziedaar, het klimaat verandert ten goede Vanwaar dan toch die warme periode tussen ruwweg de jaren 500 en 1500? Hier kun je bezwaarlijk het wagenpark van de heren K. de Grote, F. de Stoute of mevrouw J. van Beieren de schuld van geven Het is weer het oude liedje. Er is kennelijk een probleem, blaas het op, maak de mensen bang en zeg dat jij de oplossing biedt. Niet gratis natuurlijk Zo, weer stof om even over door te ouwehoeren Met opgewekte groet, Al 30 jaar word er gewaarschuwd voor de effecten van onze verspilzucht en kortzichtigheid tav de natuur. Nu lijkt men wakker te worden en ga jij het als onzin bestempelen. Prima hoor, stop je kop maar in het zand. En ja het is wel vaker warm geweest. So?? What's your point? Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 (...)Ik heb m'n dienst uitgezeten maar heb nog nooit zoiets onzinnigs meegemaakt als ons leger. Beste Seoman, Er is/wordt iets onzinnigs van gemaakt Met opgewekte groet, Ja daar heb je een punt! De regering die meteen begint te zeiken over de veiligheid van "onze jongens" als ze eens waar voor hun geld zouden kunnen betekenen. Groeten SImon Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 (...)Ah, U bent een ziener.... Neen, een kijker. Observeerder zogezegd Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 (...)En ja het is wel vaker warm geweest. So?? What's your point? Groeten Simon Beste Simon, What my point is My point is, dat er misbruik wordt gemaakt van de goedgelovigheid van de mensen om ze geld uit de zak te kloppen. Dat je zo min mogelijk moet vervuilen en verspillen lijkt mij vanzelfsprekend, daar heb je geen milieuargumenten voor nodig. Kwalijk wordt het in mijn ogen als je mensen een schuldgevoel gaat aanpraten om clubjes in stand te houden of om de staatskas te spekken. Maar zo werkt dat mechanisme nu eenmaal, het lijkt in dat opzicht verdacht veel op religie. Overtuig de mensen dat ze zondig, danwel verkeerd bezig zijn, maak ze wijs dat jij de oplossing hebt en kassa... Nogmaals, verspilling (behalve zaad) is altijd zonde, en maar raak leven is ook niet aan te bevelen, maar laat je niets wijsmaken, en in het bijzonder niet door belangengroeperingen Ik wacht met genoegen op de komende discussie over kernenergie Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 (...)En ja het is wel vaker warm geweest. So?? What's your point? Groeten Simon Beste Simon, What my point is My point is, dat er misbruik wordt gemaakt van de goedgelovigheid van de mensen om ze geld uit de zak te kloppen. Dat je zo min mogelijk moet vervuilen en verspillen lijkt mij vanzelfsprekend, daar heb je geen milieuargumenten voor nodig. Kwalijk wordt het in mijn ogen als je mensen een schuldgevoel gaat aanpraten om clubjes in stand te houden of om de staatskas te spekken. Maar zo werkt dat mechanisme nu eenmaal, het lijkt in dat opzicht verdacht veel op religie. Overtuig de mensen dat ze zondig, danwel verkeerd bezig zijn, maak ze wijs dat jij de oplossing hebt en kassa... Nogmaals, verspilling (behalve zaad) is altijd zonde, en maar raak leven is ook niet aan te bevelen, maar laat je niets wijsmaken, en in het bijzonder niet door belangengroeperingen Ik wacht met genoegen op de komende discussie over kernenergie Met opgewekte groet, Als je denkt dat de club van rome en 75% van de natuur/milieuwetenschappers dit verzinnen om kernenergie goed te praten dan schiet je wel erg ver door. Niemand word (financieel) beter van de reductie van co2 uitstoot. Dus waarom zou men er woorden aan vuil maken. Dat een groot deel van de belanghebbenden het graag als onzin willen bestempelen is om dat ze vrezen voor hun portomonnee. Dat je zo min mogelijk moet vervuilen en verspillen lijkt mij vanzelfsprekend, daar heb je geen milieuargumenten voor nodig. Waarom doet dan, werkelijk niemand, ook maar enige moeite?? Geldzucht en egotrippen is wat deze planeet bedreigt. Want dat staat nu eenmaal hoger op de prioriteitenlijst dan gezondverstand en bewustzijn. Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 Dat zeg je nou wel, beste Henri, maar wat mij betreft mag het hier wel een graadje of wat warmer worden. Ik heet Henrie, maar dat ter zijde... Een graadje warmer of kouder zal zo veel nog niet uitmaken (al gaat het om het gemiddelde he, niet uitschieters naar boven of beneden!). Maar als de voorspellingen ook maar in de buurt komen van wat er werkelijk gaat gebeuren, dan wordt ik daar niet vrolijk van. Een verhoging van 10graden Celsius binnen 100 jaar, lijkt me op z'n zachtst gezegd redelijk verontrustend. Groenland, dat helemaal zal smelten en een Noord-Afrikaans klimaat krijgen we hier dan. Zit ik eerlijk gezegd niet op te wachten... Heerlijk, die bangmakerij teneinde de mensen weer geld uit de zak te kloppen. Stort uw bijdrage op giro zoveel en zoveel van Groenpies, bouw voor miljarden aan absurde windmolens, en ziedaar, het klimaat verandert ten goede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sietse Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 En om nu nog eens weer op de gestelde vraag aan het begin terug tekomen, Ik vind een geintje en grapje niet erg. Als de discussie aanleiding geeft naar iets anders dan waar het over ging, ook best. De starter van een topic kan altijd weer terugschakelen naar zijn vraag. Waar ik niet tegen kan is iemand, ongeacht wie, afsijken, uitschelden of nog erger. Het feit dat forumbeheer daar niet ingrijpt, is voor mij reden dit forum nog zelden te bezoeken. Groet Sietse Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 (...) My point is, dat er misbruik wordt gemaakt van de goedgelovigheid van de mensen om ze geld uit de zak te kloppen. (...) Beste Dick, Zo nu en dan, vermoedelijk geheel ongemerkt en onbedoeld, gaat het ineens toch weer over hifi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 (...) My point is, dat er misbruik wordt gemaakt van de goedgelovigheid van de mensen om ze geld uit de zak te kloppen. (...) Beste Dick, Zo nu en dan, vermoedelijk geheel ongemerkt en onbedoeld, gaat het ineens toch weer over hifi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 (...) My point is, dat er misbruik wordt gemaakt van de goedgelovigheid van de mensen om ze geld uit de zak te kloppen. (...) Beste Dick, Zo nu en dan, vermoedelijk geheel ongemerkt en onbedoeld, gaat het ineens toch weer over hifi! Tja, het allemaal illusie Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 19 februari 2005 Report Share Posted 19 februari 2005 (...) als oud dpl-er en TS-er en OUD-Cavalarist met ruim 6,5 jaar TANKervaring (...) Gek, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 19 februari 2005 Report Share Posted 19 februari 2005 (...) als oud dpl-er en TS-er en OUD-Cavalarist met ruim 6,5 jaar TANKervaring (...) Gek, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 19 februari 2005 Report Share Posted 19 februari 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 23 februari 2005 Report Share Posted 23 februari 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 23 februari 2005 Report Share Posted 23 februari 2005 Geneuzel van de BOVENSTE plank !!!Muggezwifter Beste Freak, CavaLARIEKOEK! Ik zou niet eens weten wat muggenzwiften Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts