cgm Posted 23 februari 2005 Report Share Posted 23 februari 2005 Geneuzel van de BOVENSTE plank !!!Muggezwifter Beste Freak, CavaLARIEKOEK! Ik zou niet eens weten wat muggenzwiften Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 23 februari 2005 Report Share Posted 23 februari 2005 (...)Gebeurt het zwiften van muggen gelijktijdig met het spannen van rupsen? Ja, weet ik veel... Jazeker, hierbij ontstaan de uit het dierenrijk bekende spanrupsen Overigens gebeurt het ziften van muggen wat meer in de openbaarheid dan het tot hetzelfde resultaat leidende neuken van mieren. Deze laatste tijdpassering vindt wat meer in het geniep plaats. Vandaar een verschil in connotatie wanneer je iemand een muggenzifter of een mierenneuker noemt. Dus een openhartig, betrouwbaar, goudeerlijk, frank en vrij, rechtdoorzeetype als ik noem je een muggenzifter, enz.... Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 23 februari 2005 Report Share Posted 23 februari 2005 Hoe zwift men een mug? Ik zou het echt niet weten... 'k Heb er nooit bij gestaan wanneer er ergens een mug werd gezwift. Nog nooit wat over gelezen, geen plaatjes van gezien... niks. Jij wel? Gebeurt het zwiften van muggen gelijktijdig met het spannen van rupsen? Ja, weet ik veel... Er bestaat een auto'tje dat Suzuki Zwift heet. Men zou de pogingen tot het plat rijden van muggen met dit auto'tje het Zwiften van muggen kunnen noemen. Voor het Zwiften van muggen denk ik dat je meer in het werk van Jonathan Zwift zou kunnen vinden. De beste man heeft veel over de natuur geschreven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 23 februari 2005 Report Share Posted 23 februari 2005 Hoe zwift men een mug? Ik zou het echt niet weten... 'k Heb er nooit bij gestaan wanneer er ergens een mug werd gezwift. Nog nooit wat over gelezen, geen plaatjes van gezien... niks. Jij wel? Gebeurt het zwiften van muggen gelijktijdig met het spannen van rupsen? Ja, weet ik veel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 23 februari 2005 Report Share Posted 23 februari 2005 En dan heb je natuurlijk ook nog de metropool Zwifterband... En zo ouwehoeren we vrolijk verder. Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 23 februari 2005 Report Share Posted 23 februari 2005 Ik ga ff naar mijn eigen gezeik luisteren als jullie het niet erg vinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 23 februari 2005 Report Share Posted 23 februari 2005 Hou 'm goed vast want ze stelen hier als de raven.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 23 februari 2005 Report Share Posted 23 februari 2005 (...) als oud dpl-er en TS-er en OUD-Cavalarist met ruim 6,5 jaar TANKervaring (...) Gek, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 23 februari 2005 Report Share Posted 23 februari 2005 (...) als oud dpl-er en TS-er en OUD-Cavalarist met ruim 6,5 jaar TANKervaring (...) Gek, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 25 februari 2005 Report Share Posted 25 februari 2005 Ach, af en toe word ik een beetje melig (...) Blijf dan maar uit de buurt van de koekjesfabriek! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 25 februari 2005 Report Share Posted 25 februari 2005 Ach, af en toe word ik een beetje melig (...) Blijf dan maar uit de buurt van de koekjesfabriek! Je hebt altijd melig boven melig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 25 februari 2005 Report Share Posted 25 februari 2005 Ach, af en toe word ik een beetje melig (...) Blijf dan maar uit de buurt van de koekjesfabriek! Mmmmm, koekjesfabriek. ooit nog eens als vakantiekracht aan de slag geweest in 1960 of 1961. Koekfabriek Joosten in Beilen. Kon tot 15 jaar na dato geen cocosmacroon zien Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 25 februari 2005 Report Share Posted 25 februari 2005 Ach, af en toe word ik een beetje melig (...) Blijf dan maar uit de buurt van de koekjesfabriek! Mmmmm, koekjesfabriek. ooit nog eens als vakantiekracht aan de slag geweest in 1960 of 1961. Koekfabriek Joosten in Beilen. Kon tot 15 jaar na dato geen cocosmacroon zien Met opgewekte groet, Ahaa.......daar komt dus de opmerking zo gek als een cocosmacroon van daan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 25 februari 2005 Report Share Posted 25 februari 2005 Ach, af en toe word ik een beetje melig (...) Blijf dan maar uit de buurt van de koekjesfabriek! Mmmmm, koekjesfabriek. ooit nog eens als vakantiekracht aan de slag geweest in 1960 of 1961. Koekfabriek Joosten in Beilen. Kon tot 15 jaar na dato geen cocosmacroon zien Met opgewekte groet, Ahaa.......daar komt dus de opmerking zo gek als een cocosmacroon van daan. Als die kokosmakronen zou groot zijn als een deur zou dat kunnen Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 26 februari 2005 Report Share Posted 26 februari 2005 Ik ga ff naar mijn eigen gezeik luisteren als jullie het niet erg vinden Zoveel poen aan de hoby dat de plee een achtergebleven project gebleven is? Beetje basis poepdoos..... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 26 februari 2005 Report Share Posted 26 februari 2005 Dat wc papier is van kevlar gemaakt De pot staat op spikes..en als je goed kijkt de muren zijn in structuur geverfd dit gaat nagalm enz tegen als ik bezig ben met drukken Link to comment Share on other sites More sharing options...
menm Posted 26 februari 2005 Report Share Posted 26 februari 2005 scheitlijsters eat your heart out ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 26 februari 2005 Report Share Posted 26 februari 2005 Dat wc papier is van kevlar gemaakt De pot staat op spikes..en als je goed kijkt de muren zijn in structuur geverfd dit gaat nagalm enz tegen als ik bezig ben met drukken WC papier van Kevlar waarom niet van Glasvezel of Carbon die stekelen wat meer aan de anus en het maakt meteen je drol wat stijver zodat ie strakker door de pijp glijdt Dit verhoogt vast het kakgenot Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts