Jump to content

Van de Hul Subconnect

Van Lunteren
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben in het bezit van een Denon set de AVR3802 en heb een zelfbouw subwoofer van Peerless met de XL10 Unit. Momenteel zit deze aangesloten met een goedkope interlink en dat kan natuurlijk beter.

Nu heeft van de hul een subconnect kabel en ik had willen weten wat de ervaringen hiermee zijn?? of wat er evt. aan alternatief voor handen is. En ja ik weet dat je zoiets zelf moet beluisteren... maar het is wel fijn om alvast een idee te hebben in welke richting je zou kunnen zoeken. De lengte van de kabel zou 10 meter moeten zijn... ik weet niet of dat dat in sommige gevallen problemen geeft.

Alvast dank.

MvG Joost

Geplaatst door Van Lunteren:

Hallo,

En ja ik weet dat je zoiets zelf moet beluisteren...

MvG Joost

Geplaatst door Van Lunteren:

Hallo,

uhhh bedankt voor de reacties

MvG Joost

Graag gedaan :D;)

hoi van Lunteren/Joost, welkom!!

aangezien de rest het te druk heeft met gevatte opmerkingen maken ;) zal ik maar even een reactie intypen..... :D:D

Ik denk alleen niet dat je er zoveel aan hebt maar goed, het streven is natuurlijk om de kabel zo kort mogelijk te houden maar dat hoef ik je natuurlijk niet te vertellen.

Ik ken de van de hul kabel zo niet (ik heb zelf ook nog een budget linkie aan m'n sub hangen :( ) maar het beste lijkt me toch om wat te gaan beluisteren.(het oude liedje) wat is je budget ongeveer??

heb je een actieve of een passieve sub? (denk actief)

ik vraag me eerlijk gezegd af of het verschil bij een sub net zo goed te merken is als bij een cd-versterker verbinding....ik ben dus wel benieuwd naar je ondervindingen!!!!

houd ons op de hoogte A.U.B.

Een kabel heeft mischien niet zoveel invloed op het geluid... maar een betere kabel geeft toch wel een betere afscherming?? of vergis ik me nu?

Ik ben namelijk in de veronderstelling dat zo'n kabeltje als antenne gezien kan worden en onderweg allerlei vuiligheid oppikt. en je kan alles onnodig duur maken... maar ik dacht dat hier verschil in was...

zo niet dan verneem ik dit graag.

Alvast dank voor de reactie!!

Tja... daar zit ook weer iets in, misschien moet je dan ook eens in caraudio zaken kijken, daar word veelal met zwaar afgeschermde kabels gewerkt i.v.m. veel stoorsignalen.

maar ik denk dat het storen nog wel meevalt in een huiskamer.

is er misschien iemand die hier wat meer vanaf weet???????

wat betreft geluid eigenschappen, kun je die met de juiste interlinks/speakerkabels nog aardig opwaarderen, maar ook hier geld wat is je budget??? heb je nu het idee dat je sub stoort??