SpeedyAndr Posted 10 maart 2006 Report Share Posted 10 maart 2006 Wel interessant dat programma, ik ga ook ff kijken voor een paar midikabels Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 23 maart 2006 Report Share Posted 23 maart 2006 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 23 maart 2006 Author Report Share Posted 23 maart 2006 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 25 maart 2006 Author Report Share Posted 25 maart 2006 Hoi Andre (en de rest) Ik heb nog eens naar die mono stereo knop gekeken en zit te twijfelen of ik die niet moet uitzetten dwz onbedienbaar te maken. Je kunt volgens mij toch niet van mono naar stereo schakelen. Als de UC in stereo mode staat accepteerd hij geen mono opdrachten. De knop moet je als visualisatie beschouwen. Ik heb wat code geschrapt en het programma zou nu een stuk vriendelijker met het geheugen omgaan. Laatste versie 1.3 Groetjes Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 2 april 2006 Author Report Share Posted 2 april 2006 Na alle aanmoedigingen van de UC bijeenkomst ben ik vandaag weer eens druk bezig geweest. Ik heb besloten het grafische gedeelte van de PEQ over te slaan en me te focussen op de bediening van de PEQ. Aangezien de FBD onlosmakelijk verbonden is met de PEQ moet ook deze module meteen meegenomen worden. Hoewel de parameters voorlopig alleen in tabelvorm te zien zijn, is de bediening wel muis geori Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 2 april 2006 Report Share Posted 2 april 2006 Ik vind het wel nuttig om meer instellingen uit de UC te halen, be my guest Mijn screendump probleempje treedt op bij V1.2 en 1.3 waarbij opvalt dat het clipboard leeg blijft Mischien is de midi-implementatie van mijn geluidkaart de oorzaak, ik heb helaas geen andere kaart met kabels om dit te testen (gameport met 2 midikabels). Je ziet wel dat de UC naar het scherm gaat waar je de screendump vandaan wilt hebben. Ook als je vanaf de UC een dump forceert naar de pc, dan ziet ie hoe de geluidskaart heet enz. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 2 april 2006 Author Report Share Posted 2 april 2006 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 2 april 2006 Report Share Posted 2 april 2006 Als ik de knop Get screendump gebruik, dan komt er GEEN foutmelding in beide versies, maar ook geen grafische schermopbouw .... Pas bij copy to clipboard en save screendump komt deze foutmelding: Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 Zojuist ff dezelfde geluidskaart en drivers op m'n HTpc gezet en voil Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 3 april 2006 Author Report Share Posted 3 april 2006 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 Je hebt gezien dat de data weldegelijk wordt opgehaald, alleen het plaatje opbouwen lukt niet en de data is kennelijk zoek of bezet als je iets wilt kopi Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 3 april 2006 Author Report Share Posted 3 april 2006 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 4 februari 2009 Author Report Share Posted 4 februari 2009 Zo 3 jaar niets van me laten horen en ik heb eigenlijk weinig te melden. Maar ik ontdekte onlangs dat de software niet meer draaide. Het programma was zo verouderd dat de laatste windows versie 't allemaal niet meer pikte. Ik doel niet op Vista maar ik vermoed dat het sinds SP3 op xp allemaal niet meer werkte. Wat was er mis? Iets met 8bits karakters die voor windows niet herkenbaar meer waren als zijnde 8bits. Bla bla, vage meuk waar ik dank zij een briljante geest, ook wel ecat genoemd, op een ander forum toch ben uit gekomen. Dus hier is alles nog het zelfde maar dan wel werkend Versie 1.5 Groetjes Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts