Jump to content

DEQ 2496 Midi Remote

seoman
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Hoi Andre (en de rest)

Ik heb nog eens naar die mono stereo knop gekeken en zit te twijfelen of ik die niet moet uitzetten dwz onbedienbaar te maken.

Je kunt volgens mij toch niet van mono naar stereo schakelen.

Als de UC in stereo mode staat accepteerd hij geen mono opdrachten.

De knop moet je als visualisatie beschouwen.

Ik heb wat code geschrapt en het programma zou nu een stuk vriendelijker met het geheugen omgaan.

Laatste versie 1.3

Groetjes Simon

Na alle aanmoedigingen van de UC bijeenkomst ben ik vandaag weer eens druk bezig geweest.

Ik heb besloten het grafische gedeelte van de PEQ over te slaan en me te focussen op de bediening van de PEQ.

Aangezien de FBD onlosmakelijk verbonden is met de PEQ moet ook deze module

meteen meegenomen worden.

Hoewel de parameters voorlopig alleen in tabelvorm te zien zijn, is de bediening wel muis geori

Ik vind het wel nuttig om meer instellingen uit de UC te halen, be my guest :D

Mijn screendump probleempje treedt op bij V1.2 en 1.3 waarbij opvalt dat het clipboard leeg blijft :(

Mischien is de midi-implementatie van mijn geluidkaart de oorzaak, ik heb helaas geen andere kaart met kabels om dit te testen (gameport met 2 midikabels).

Je ziet wel dat de UC naar het scherm gaat waar je de screendump vandaan wilt hebben.

Ook als je vanaf de UC een dump forceert naar de pc, dan ziet ie hoe de geluidskaart heet enz.

pcrem1.jpg

Andr

Als ik de knop Get screendump gebruik, dan komt er GEEN foutmelding in beide versies, maar ook geen grafische schermopbouw ....

Pas bij copy to clipboard en save screendump komt deze foutmelding:

ucerror.jpg

Andr

• 2 years later...

Zo 3 jaar niets van me laten horen en ik heb eigenlijk weinig te melden.

Maar ik ontdekte onlangs dat de software niet meer draaide.

Het programma was zo verouderd dat de laatste windows versie 't allemaal niet meer pikte.

Ik doel niet op Vista maar ik vermoed dat het sinds SP3 op xp allemaal niet meer werkte.

Wat was er mis? Iets met 8bits karakters die voor windows niet herkenbaar meer waren als zijnde 8bits. :ph34r:

Bla bla, vage meuk waar ik dank zij een briljante geest, ook wel ecat genoemd, op een ander forum toch ben uit gekomen.

Dus hier is alles nog het zelfde maar dan wel werkend :blink:

Versie 1.5

Groetjes Simon